your true colours..!!!

καλησπέρα σας μικρά μου πλασματάκια που πιθανότατα κρυώνετε:)))
εγώ να πω την αλήθεια το απολαμβάνω...δε μπορώ να δεχτώ ζεστά χριστούγεννα..όσο πλησιάζουν τόσο διασκεδάζω αυτή τη χαρακτηριστική μυρωδιά που έχει ο κριός..ο παγωμένος αέρας...και κάθε μυρωδιά του προμηνύει τι πρόκειται να γίνει....αν είναι εκείνο το ψυχρό στεγνό κρύο..που δίνει μια ασπρουδερή υφή σε όλα γύρο σου..ξέρεις ότι θα χιονίσει...αν μπαίνει μέσα στα κόκαλα σου και σε τρυπάει μάλλον για βροχή το πάει...και μαζί με όλα αυτά συνοδος πάντα και η χαρακτηριστική μυρωδιά..! αυτό όμως που απολαμβάνω πιο πολύ είναι τα χρώματα που παίρνει η θάλασσα...τέτοιο καιρό..!! είμαι λίγο περίεργη...:P το ξέρω!! αλλα αλήθεια!!βλέπω διαφορά!!! hehehe
anyway, αυτή την περίοδο συνήθως η πλειοψηφία τον ανθρώπων γεμίζει με ωραία συναισθήματα...ακόμα και τα μεγχολικα έχουν μια άλλη ομορφιά τέτοιο καιρό..!! αλλα σε κάθε φάση τις ζωής μας...αγωνια για τα δώρα μας όταν είμαστε παιδιά...ανυπομονησία να γυρίσουμε στο φαγητό τις μαμάς όταν είμαστε φοιτητές...!! ανακούφιση όταν πια δουλεύουμε και κάποιες από αυτές τις μέρες θα ξεκουραστούμε..θα χαλαρώσουμε..ίσος πάμε ένα ταξίδι...και γενικά πάμε δε πάμε θα αλλάξουμε παραστάσεις..!!δε φαίνονται όλα με ένα μαγικό τρόπο διαφορετικά τα χριστούγεννα? εμενα τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου δίνουν..!! αλίμονο σε όλους εκείνους που νομίζουν ότι αυτές οι μέρες είναι σαν όλες τις άλλες..γιατί δεν είναι..!! είναι μέρες χαράς, αγάπης, συγχώρεσης (λέμε τώρα! αυτό δε γίνετε και πάντα! μην είμαστε υπερβολικοί:P)..μέρες που θα δεις παλιούς φίλους...την οικογένεια σου...θα γελάσεις..θα χορέψεις..θα κανεις dora...θα λάβεις dora..!!
γι αυτό ως κ εγώ...όπως βλέπετε προσπαθώ να περάσω τα μηνύματα μου με έναν όμορφο τρόπο!!! να μην είμαι τόσο ξυνή...μέρες που έρχονται..!!όσο μπορώ βεβαια!:) φτιάξτε λοιπόν τις λίστες με τους αγαπημένους σας, αυτούς που θέλετε να δείτε, αγοράστε τα δωράκια...και εκμεταλλευτείτε αυτές τις μέρες...για να δείτε και να δώσετε χαρά σε ανθρώπους που ίσως να μην ξέρουν ότι τους σκέφτεστε...η ότι τους υπολογίζεται..!!
τα περαστικά μας σήμερα πάνε σε όσους τα βλέπουν όλα ίδια...σε όσους παραμένουν μικροί μέσα τους προκειμενου να μη δείξουν τις αδυναμίες τους, σε όσους δε μπορούν να δουν τα χρώματα, σε όσους δε μπορούν να νιώσουν τις μυρωδιές, σε όσους δε μπορούν να αφουγκραστούν τι διαφορετικότητα αυτόν τον ημερών..!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ!!
till next time:)
kiss!!:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"