Τι έγινε ρε παιδιά???!!!????

καλησπέρα σας μικρά μου πλασματάκια..!!
Καθώς η ζέστη πιάνει κόκκινο άλλοι πάνε για μπανάκια...άλλοι δουλεύουν και αναμένουν την άδεια...και γενικά επικρατεί ενα κλίμα τρέλας διότι ως γνωστόν η ζέστη δε σε αφήνει να σκεφτείς λογικά!
Σε συνδυασμό βέβαια και με το ότι τα χρόνια περνάνε και ο κόσμος χαζεύει, η τρέλα εξελλίσεται και σε χαζομάρα στον εγκέφαλο..!! Οι θάλασσες είναι πανέμορφες και η Ελλάδα προσφέρεται για να περάσουμε αξέχαστες στιγμές...και αντί να σκεφτούμε έτσι, έχουμε όλοι αποξενωθεί...φοβόμαστε να μιλήσουμε ο ένας στον άλλο...φοβόμαστε εώς και να αγγίξουμε κάποιον μη τυχόν και το παρεξηγήσει...εχμμμ...ε λοιπόν σας έχω νέα...τα χρόνια της χολέρας πέρασαν...και το AIDS επίσης δε κολλάει με το άγγιγμα...στη γειτονιά πια δε ξέρουμε ποιος μένει απέναντι..και φυσικά δε του λέμε καλημέρα γιατί ποιος ξέρει γιατί?? να σας πω εγώ! Για να μη μας θεωρήσει τρελούς που του μιλάμε χωρίς να μας ξέρει...είναι πιο φυσιολογικό για όλη τη καινούρια γενιά να φλερτάρει μέσω του διαδικτύου παρά με προσωπική επαφή γιατί βεβαίως βεβαίως που καιρός τώρα για να βρεις τί θα βάλεις και τι θα πεις όταν βγεις έξω ραντεβού...και ακόμα πιο φυσικά σιγά μη μη βγεις ραντεβού με έναν που γνώρισες έξω....γιατί ποιος ξέρει τί ανώμαλος θα είναι...ενώ μέσω του διαδικτύου ξέρεις με ποιον μιλάς!! σας ακούγονται γελοία όλα αυτά?? κ όμως! αν ανοίξετε τα ματάκια σας λίγο αντί να κάθεστε και να χαζεύετε με το σπινθηροβόλο βλέμμα της αγελάδας θα δείτε ότι εκεί έχετε φτάσει...και αναμένεται να χειροτερέψει η κατάσταση αυτή..! όλος ο κόσμος θέλει τη συντροφιά...και όσο πιο πολύ τη θέλει τόσο πιο πολύ κάθεται μόνος στο σπίτι...
Ε λοιπόν...δε πειράζει...καθήστε...και δείτε τα χρόνια να περνάνε...και μη κάνετε τίποτα...ανταλλάξτε καφέδες και μπύρες και γλύκολογα της μισής ώρας στο fb! εγώ αρνουμαι να ζήσω έτσι...μου αρέσουν τα λουλούδια που μυρίζουν...το φαγητό με γεύση...τα γέλια που ακούγονται..τα τοπία που φαίνονται..ο τόνος της φωνής των ανθρώπων...και το ένστικτο μου να μου λέει τί να κάνω...και τί όχι...με λίγα λόγια μου αρέσει να ζω με τις αισθήσεις που απλόχερα η φύση μου χάρισε...και αν αυτό δε ταιριάζει στην εποχή που φτιάξατε...ή είναι ρομαντικό και γελοίο τότε δε θέλω να συμβαδίζω με την εποχή σας...και θα φτιάξω δική μου!!
Τα περαστικά μας σήμερα πάνε σε όσους δε μπορούν να ξεχωρίσουν τί είναι πραγματικό και τί όχι...σε όσους προσπαθούν με διάφορα μέσα να υποτιμήσουν την νοημοσύνη σας..!!σε όσους σήμερα κοιτάνε πίσω και το μόνο πράγμα που έχει ψυχή στο σπίτι τους είναι η φθαρμένη καρέκλα του υπολογιστή τους..!!
as for the rest of you...
till next time...
kiss kiss:)))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"