Γούστο μου και καπέλο μου!

Καλησπέρα σας πλάσματα μυστήρια....
Καταρχήν καλή χρονιά σε όλους..!!το 2011 να είναι γεμάτο υγεία χαρά και όλα τα άλλα έρχονται!
Σήμερα καθότι είναι τα φώτα...είπα να σας δώσω τα φώτα μου!! χεχεχε!!
Και το σενάριο πάει ως εξής....όλοι δικαιουνται μια δεύτερη ευκαιρία...θέλουμε πάντα μια δεύτερη γνώμη για να ψωνίσουμε, για τη λύση στο πρόβλημά μας, πρέπει να κάνουμε δύο κλικ στο ποντίκι για να οδηγηθούμε εκεί που πρέπει..και γενικά το σύνθημα είναι μία=καμμία....
Μα τίποτα πια δε συμβαίνει αυθόρμητα? χωρίς να το πολυσκεφτούμε?? χωρίς να βασανιστούμε? μόνο με τη μία και μοναδική σκέψη που είναι το αν θα νιώσουμε καλύτερα ή όχι αν κάνουμε κάτι? ότι κ αν είναι αυτό....??ουσιαστικά τί κάνουμε? φοβόμαστε να πάρουμε την ευθύνη των επιλογών μας? θέλουμε και την υποστήριξη κάποιου άλλου?? μήπως αυτό συμβαίνει για να φταίει πάντα κάποιος άλλος όταν φάμε τα μούτρα μας??? είναι τόσο οξύμορο το γεγονός ότι όλοι μας μιλάμε συνέχεια για τις ευθύνες που έχουμε και όλοι μας λίγο πολύ είμαστε ευθυνόφοβοι....Μα πιστεύω πως ακόμα και ένα πεντάχρονο παιδάκι θα καταλάβαινε ότι είναι αστείος ο τρόπος που ζούμε...τουλάχιστον πολλοί από εμάς...για να μη τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι..!! λέμε καμμιά φορά για την ηλικία μας...ότι όσο νιώθεις είσαι...μα μόνο τα παιδιά δρουν αυθόρμητα...χωρίς πολύ σκέψη....χωρίς να έχουν κριτήριο την γνώμη των άλλων...μόνο το αν ικανοποιούνται αυτά..!! ε με βάση λοιπόν αυτό το σκεπτικό είστε όλοι σας γέροι..!!παππούδες και γριές που ξεκινούν να δουλεύουν με σκοπό να βγούνε στη σύνταξη!! μα τι απαίσιο σενάριο ζωής??? σα να πετάς τον χρόνο σου στα σκουπίδια ακούγεται...!! το λάθος δεν είναι κακό...!! όλοι κάνουν λάθη...το άσχημο είναι να κατηγορούν πάντοτε τους άλλους για τα δικά τους λάθη..!! έτσι λοιπόν έχω να δηλώσω μαγκιά σας σε όσους έχουν κάνει λάθη στη ζωή τους και είχαν τον χαρακτήρα να τα αντιμετωπίσουν και να μην ρίχνουν ευθύνες αλλού..!! μαγκιά σας σε όλους όσους έχετε το θάρρος να αλλάξετε και να διορθώσετε καταστάσεις...μαγκιά σας σε όσους έχετε διάκριση στη ζωή σας και εγωισμό εκεί που πρέπει...κ όχι εκεί που απλά δε σας παίρνει...μαγκιά σας σε όσους δε ξεπουλιέστε για ένα κομμάτι κρέας (που λέει ο λόγος)..!! και μαγκιά μου και εμένα που νιώθω ότι δε χρειάζεται να σκεφτώ δεύτερη φορά πριν κάνω κάτι ή αφού το κάνω...γιατί είτε είναι λάθος είτε είναι σωστό έχω το χαρακτήρα να το αντιμετωπίσω όποιες και αν είναι οι συνέπειες...και έτσι σχηματίζω τη δική μου ζωή...για την οποία ή κερδίζω με τα δικά μου όπλα ή χάνω με το κεφάλι ψηλά..και έτσι δεν έχω να ντρέπομαι για τίποτα και ξέρω ότι η δική μου η ζωή χαρακτηρίστηκε αποκλειστικά από δικές μου επιλογές....!!
Τα περαστικά μας σήμερα όπως καταλαβαίνετε..πάνε σε όσους δεν είναι πραγματικοί μάγκες....παίζουν ένα παιχνίδι...αυτό που προσπαθείς να κρύψεις έναν ολόκληρο άνθρωπο πίσω από ένα δάχτυλο..!!καλό ε?? εμ δε γίνεται όμως...!! αυτοί φαίνονται από μακρυά και ούτε καν το ξέρουν...!!περαστικά τους λοιπόν από όλους εμάς εδώ τους μάγκες!!
as for the rest of you...
till next time..
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"