WAKE UP!!!!!!!

Καλησπέρα σας αγαπημένα μου πλασματάκια...!!!
Τι μου κάνετε? Απολαμβάνετε την βαρεμάρα της Κυριακής??? Αχ!! εμένα πόσο πολύ μου αρέσει!!
Κάθε μέρα τρέχουμε σα τρελοί...υποχρεώσεις...ανάγκες δικές μας..ανάγκες που πρέπει να εκπληρώσουμε....και περιμένουμε το Σαβατοκύριακο για να ξεκουραστούμε λίγο από ολα αυτά..και αυτό το άτιμο φεύγει τόσο γρήγορα...μα τόσο γρήγορα...!! και το περίεργο είναι...ότι κάθε μέρα φαίνεται σαν να μην άλλαξε τίποτα...και όλα να είναι ίδια...και ξαφνικά μετά από ένα μήνα όλα είναι διαφορετικά...!!το παράλογο της εβδομάδας θα το ονομάσω!! χαχαχα!!! και άλλο ένα παράλογο είναι ότι εμείς μέχρι να έρθει η ώρα που όλα έχουν αλλάξει δεν έχουμε πάρει χαμπάρι..και μόνο την τελευταία στιγμή αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε τι γίνεται...και τότε ξαφνικά αναλογιζόμαστε τις συνέπειες που οι διάφορες αλλαγές της ζωής έχουν επάνω μας...δε μπορώ να καταλάβω...δουλεύουμε με χρονοκαθυστέρηση?????? τόσο νιονιό έχουμε??? για να μη μιλήσω φυσικά για όλες τις ταμπέλες που βάζουμε στη ζωή μας..!! Το ένα δε γίνεται γιατί υπάρχει το άλλο...και αχχχχ δε μπορώ να κάνω αυτό γιατί το προηγούμενο δε συμβαδίζει..και ξυπνάς ένα πρωί και έχεις μείνει μόνος σου με τις ταμπέλες σου..και όλα έχουν προχωρήσει μπροστά και εσυ τότε μόνο αποφασίζεις να μετανιώσεις για την ηλίθια λογική σου!! δε κατάλαβα??? γιατί να αντιλαμβανόμαστε ότι κάτι σήμαινε πολλά για μας όταν το χάσουμε? όταν μας λείψει??? όταν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ??? ανωμαλάρες είμαστε??? (όπως βλέπετε βάζω και εμένα στην εξίσωση..!!)...
Δε φτάνει Κύριε ή Κυρία που μας ταράζετε τα νερά...μετά θέλετε εμείς να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα....ε όχι λοιπόν! το φίδι από την τρύπα να το βγάλει όποιος το έβαλε! Και εγώ βάζω ταμπέλες...και εγώ φοβάμαι τις συνέπειες τον πραξεών μου...αλλά τουλάχιστον ότι κάνω δε το κάνω στα κρυφά...και τελοσπάντων ακόμα και λάθος να είναι δε το φοβάμαι....ξυπνήστε...και κανονίστε την πορεία σας....πριν σας την κανονήσουν άλλοι....διεκδικείστε αυτά που θέλετε γιατί θα τα κερδίσουν άλλοι και τότε θα είναι αργά για κλάματα!
Τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν στους τάχα μου δήθεν συνεσταλμένους....που δε μπορούν να εκδηλώσουν τα ένστικτα τους παρά μόνο αν πιούνε κανα δυο ποτάκια...!! Νέα λοιπόν για σας...ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ!! το ξέρουμε ότι θυμάστε τι είπατε και τι κάνατε... (εκτός φυσικά απο εμένα ε?) που πάντα έχω δίκιο, ποτέ δε φταίω και δε ξέρω τίποτα!!! χαχαχα!!
Όσο για τους υπόλοιπους....
till next time:))
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"