Συνέλθετε γιατί χανόμαστε!!!!!

Καλησπέρα σας μεσημεριανά μου πλάσματα!!
Τι μου κάνετε?
Εγώ υπάρχοντας στον μάταιο τούτο κόσμο όλο και αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον κάτι πήγε στραβά όταν με μεγάλωναν η καλή μου η μαμά και ο καλός μου ο μπαμπάς...!!
όπως καταλαβαίνετε σήμερα θα τη δούμε λίγο sex & the city...!!!
Και ξεκινώντας να σας πω ότι τα χω πάρει στο κρανίο!!!! Ας μου πει κάποιος πραγματικά....ερχόμαστε από διαφορετικό πλανήτη ο καθένας....γιατί εγώ ειλικρινά νιώθω σαν τη μύγα μέσα στο γάλα...!!!
Ας πούμε λοιπόν ότι δέχεσαι ένα τηλεφώνημα επαγγελματικού ενδιαφέροντος...και θα μου πείτε και εσυ το πίστεψες!! ε ναι λοιπόν το μυαλό μου δε πήγε πουθενά αλλού!!!!! Φυσικά σύντομα αντιλαμβάνεσαι ότι το ραντεβού κάθε άλλο παρά επαγγελματικό είναι....ακόμα και αν έχεις έναν μέτριο μέσο όρο IQ το καταλαβαίνεις!!
Χαμογελάς ευγενικά καθώς μεγαλώνει πάνω από το κεφάλι σου ένα σύνεφο που γράφει....σου είπε κανείς ότι ψάχνομαι? πως ξέρεις αν είμαι μόνη μου...???? και γιατί πιστεύεις ότι αν όλα αυτά ισχύουν θα ενδιαφέρομαι για σένα.....???? και εντάξει λες...ας μην είμαι υπερβολική...έκανε μια κίνηση κ ότι γίνει...ε δε θα γίνει...θα πας σπίτι σου και απλά θα έχεις χάσει ένα βράδυ...και εκεί που ανενόχλητα, και σκεπτόμενη τι θα κανεις αύριο, τρως....σκάει και η κεραμίδα...βέβαια τί στα λέω όλα αυτά...αφού εγώ παντρεύτηκα!!!! και τότε το σύνεφο κυρίες και κύριοι αναβιώνει...και γράφει μέσα....δηλαδή εσύ όχι απλά με κορόιδεψες να βγω μαζί σου νομίζοντας ότι με θες για δουλειά...αλλα πίστεψες ότι ενδιαφέρομαι...και ότι είμαι ακόμα πιο φτηνή που θα συνεχίσω να ενδιαφέρομαι γιατί ο γάμος σου έχει προβλήματα και εσύ άλλα τόσα ψυχολογικα και θες να σου τα λύσω εγώ?????? ΓΙΑ ΣΤΑΚΑΜΑΝ ΡΕ ΜΙΣΤΕΡ!!! ποιος νομίζεις ότι είσαι?????????? Αλλά και πάλι με χαμόγελο εξηγείς ότι δεν είσαι ούτε ψυχολόγος ούτε ψυχίατρος!!!! και ίσως έκανε λάθος που θέλησε να στα πει όλα αυτά!!
Μέχρι που σου αναφέρει το σουπερ γαμαουα αμάξι που αγόρασε...!!! ΔΕ ΦΤΆΝΟΥΝ ΛΟΙΠΌΝ ΌΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ!!! αλλά τώρα θα του κάτσεις κιόλας πιστεύει επειδή σου αρέσει το αυτοκίνητο του!!! πραγματικά...αν δεν ήμουν τρελαμένη με τα καλά αυτοκίνητα (όχι όμως για τους γυναικείους λόγους) θα έβγαζα χαμογελαστή το κλειδί μου και θα το χάραζα ολόκληρο!!!!
Που την κληρονομήσατε ρε όλη αυτή τη σιγουριά???? ποιοι νομίζουν ότι είναι??? επειδή κυκλοφορούν εκεί εξώ 5,15 γυναίκες που τόση αυτοεκτίμηση έχουν και τόση αξιοπρέπεια που τελικά "παντρεύονται" κινητά ακίνητα ευκίνητα και αυτοκίνητα ξαφνικά γίναμε όλες έτσι????
και πόσο μπορεί να μείνει μια γυναίκα δίπλα σε έναν άντρα που η αυτοεκτίμησή του φτάνει μέχρι τη μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγεί??? Και όταν έρθουν τα δύσκολα και χρειαστεί να μείνεις μαζί του σε μια γκαρσονιέρα....τι θα κάνεις και εσύ και αυτός με όλα τα κόμπλεξ σας παρέα?
ουφ.....Η γκαρσονιέρα όμως που είναι γεμάτη από θαυμασμό για την γυναίκα ή τον άντρα που αγαπας....γεμάτη από υπομονή που δε την νιώθεις...γιατί όταν αγαπάς δε κουράζεσαι ποτέ...!! αυτή η γκαρσονιέρα είναι το πιο μεγάλο παλάτι του κόσμου...είναι γεμάτη χρώματα, χαρά και ευτυχία....και στο τέλος τέλος....όταν σέβεσαι τον εαυτό σου και σέβεσαι και τον άνθρωπό σου γι αυτό που είναι μέσα του τότε έχεις πραγματικά κίνητρα για να είσαι μαζί του...αν αυτός θεωρεί ότι σε αγοράζει με το "αυτοκίνητό του" ή εσύ το δέχεσαι προφανώς γιατί θεωρείς ότι τόσο αξίζεις...τότε ετοιμάσου για μια ζωή δυστυχισμένη...!!!
Τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν στους φτηνούς ανθρώπους...άντρες και γυναίκες....που υποτιμούν τη φύση τους από μόνοι τους....και φυσικά χάρις αυτούς πρέπει και εμείς να ανεβάζουμε πίεση 20!!!! αυτά συμβαίνουν όμως όταν ζεις στην εποχή που κάνουμε παιδιά χωρις έρωτα...και έρωτα χωρίς παιδιά.....κάπου μπερδευτήκατε.... άνθρωποι είστε....όπως όλοι μας....
όσο για τους υπόλοιπους
till next time....
kiss kiss:))

Σχόλια

Ο χρήστης oi agapimenes sas ksines!!! είπε…
1on exw na pw oti kala ta les esi alla ki ama autos pou erwteutoume tixainei na xei kai 2 dekares parapanw den peirazei!!!!
2on oles autes pou les exoun xalasei tin piatsa kai oi antres nomizoun oti eimaste etsi oles...alla akoma kai autoi oi antres einai toso ftinoi,potapoi,deuterantzes kai teleutaioi pou tha dexontousan na paei mia ginaika mazi tous mono kai mono gia to xrima kai gia to autokinito kai oxi epeidi tous goustaroun....giati DEN tous goustaroun!!!!!opote g...se tous einai aksioi tis moiras tous!!!!
ps. mporeis na stamatiseis na xrisimopoieis atakes papagrigori sto blog????eleos pia!!!!
mikri ksini

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"