όταν κοιτάς πάνω...δε βλέπεις που πατάς..!!

Καλησπέρα σας μικρά κουρασμένα πλασματάκια...
Ελπίζω όλοι σας να περιμένετε με αγωνία αυτή την (για εμένα) υπέροχη περίοδο του χρόνου, τα Χριστούγεννα!! Αν το καλοσκεφτείς είναι μια ευκαιρία να ξανανιώσουμε όλοι παιδιά..όσοι δεν είστε δηλαδή γιατί εγώ ακόμα είμαι....
Τέλειωσε λοιπόν η εργασιακή μου μέρα πριν από κανένα μισάωρο...ντουσάκι, τσαγάκι και χαλάρωση....Αν μπορεί φυσικά κανείς να χαλαρώσει!! και ερχόμαστε στο προκείμενο....
Σημαντική πληροφορία για τον κόσμο μέσα στον οποίο ζείτε αγαπητοί μου...Το ότι κάποιος είναι πάντα ευγενικός χαμογελαστός και έτοιμος να κάνει ότι μπορεί για να βοηθήσει ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...Σημαίνει απλώς ότι προτιμάει να τα αντιμετωπίσει μόνος του ή μάλλον με τους ανθρώπους που αυτός θα επιλέξει να έχει κοντά του...και αφού λοιπόν κάνει αυτή την επιλογή δεν έχει αυτόματα το δικαίωμα να είναι μόνιμα εκνευρισμένος και μουντρούχος...γιατί τότε οι άνθρωποι που δε θα γνωρίζουν θα θεωρούν ότι έχει προβλήματα συμπεριφοράς....αυτά όσο αφορά τα δικαιώματα αυτής της πλευράς....
Από την άλλη όμως και ο υπόλοιπος κόσμος δε μπορεί μόνιμα να βασίζεται στο γεγονός ότι εσύ πάντα είσαι καλά...γιατί αποκλείεται να είσαι πάντα καλά....όποτε πρέπει...οφείλουμε να ξέρουμε κανα δυο κανόνες καλής συμπεριφοράς...για να μη γυρίσει και καμιά βίδα στο κεφάλι τον καλών και γίνει εδώ μέσα αυτό που δεν έγινε ποτέ!
Δε μπορεί κύριος επειδή εσύ είσαι 60 να μιλάς σα να είσαι ο δάσκαλος στο κοριτσάκι που δε διάβασε το μάθημα...Πρέπει να σεβαστείς την επιστήμη του καθενός....το ήθος των ανθρώπων γύρω σου....το γεγονός ότι εσύ είσαι που έχεις ανάγκη κ όχι ο άλλος??? λέω εγω τώρα....αλλά που τα λέω....λυπάμαι μα δεν υπάρχει παιδεία....Ο κόσμος ξεκίνησε να σκέφτεται ατομικά...και από τότε που έγινε αυτό οι ανάγκες γίνανε προσωπικές διαταγές...ο κόσμος δε ζητάει πλέον αλλά απαιτεί..και μάλιστα χωρίς να δικαιούται.....
Και αν τυχόν πας να τον βάλεις στη θέση του ακούς διάφορες δικαιολογίες όπως καταλαβαίνετε...το άγχος...το οικονομικό....ο αντρας μου που με άφησε...και άλλα τέτοια....
Λυπάμαι που σας το λέω αλλά αυτά είναι όντως λυπηρά και άσχημα να συμβαίνουν στη ζωή...ΑΛΛΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ..ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΑ????
Γιατί εγώ δε ξέρω κανέναν!!!! ξέρω απλώς ανθρώπους που δε πέφτουν στο επίπεδο να χρησιμοποιήσουν τα προβλήματά τους για να πάρουν τη θέση του άλλου..για να κλέψουν την παράσταση και άλλους πολλούς λόγους....ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!! Μόνο αυτό έχω για εσάς...Ντροπή....
Η ζωή είναι γεμάτη άσχημα....για να προσπαθούμε να τα λύσουμε να τα αντιμετωπίσουμε και να τα προσπεράσουμε!!!! Όχι για να τα ανακυκλώνουμε, να ζούμε με αυτά και βασικά να μη μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτα...!!!
Δε ξέρω και δε με νοιάζει αν ο κόσμος που φαντάζομαι είναι πιο ρομαντικός από τον δικό σας....δε με νοιάζει αν δε ταιριάζω με πολλούς...δε με νοιάζει αν θεωρούμαι περίεργη ή δύσκολη...Με νοιάζει να προσπαθώ να βρίσκω την δύναμη να αντιμετωπίζω ότι συμβαίνει...όπου μπορώ να προσφέρω ότι μπορώ...και να συνεχίζω τον δρόμο μου χωρίς καθώς περπατάω να κοιτάω δεξιά και αριστερα και να υποτιμάω τον υπόλοιπο κόσμο θεωρώντας ότι εγώ είμαι σίγουρα για κάποιο διαπλανητικό λόγο πιο ξεχωριστή...δεν είμαι...τον δρόμο μου περπατάω κ εγώ όπως όλοι...
Με τη μόνη διαφορά ότι ο δρόμος αυτός είναι μέσα στον κόσμο και πρέπει να σέβεσαι το δικό τους μονοπάτι...και όταν διασταυρώνεσαι καμιά φορά σκέψου να δώσεις προτεραιότητα στον άλλον...και ας έχεις εσυ...
Τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν σε όλους αυτούς που περιμένουν ο δρόμος τους να τους οδηγήσει σε μία χρυσή κορυφή γεμάτη μεγαλεία....νεα για σας παιδιά...εκεί θα είστε μόνοι σας..και όλα αυτά δε θα έχουν πια σημασία....
όσο για τους υπόλοιπους...
till next time:))
kiss kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"