Ό, τι πουλάς αυτό αγοράζουν...

Καλησπέρα σας!

Είχα μια κουβέντα αυτές τις μέρες και μου έδωσε την ιδέα να σας πώ κάποια πράγματα γιατί όπως φαίνεται τα έχετε μάθει λάθος!
Έχω βαρεθεί να ακούω ανθρώπους να λένε "εγώ θα έκανα αυτό αν ήμουνα στη θέση του" ή "κανονικά έπρεπε  να έχει αντιδράσει με αυτόν τον τρόπο" ή "έπρεπε να μου πεί το συγκεκριμένο πράγμα γιατί εγώ θα το έλεγα" κλπ κλπ. Δεν είναι έτσι όμως... Κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και μοναδικός... Άλλωστε αν ήμασταν όλοι ίδιοι, αυτή η ζωή θα ήταν πολύ βαρετή..... Μην κρίνετε από το τι θα κάνατε ή τι θα λέγατε εσείς!! Δε θα βγάλετε ποτέ τα σωστά συμπεράσματα. Μπορεί σε μια περίπτωση εσείς να λεγατε κάτι και κάποιος άλλος, που θα ήθελε να έχει το ίδιο αποτέλεσμα, να έλεγε ακριβώς το αντίθετο! Γιατί δεν είναι όλοι ίδιοι με εμάς και δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι το ίδιο. Δυστυχώς, πέφτω κι εγώ πολλές φορές σε αυτήν την παγίδα και έχει τύχει να προσπαθώ να εξηγήσω συμπεριφορές με βάση τα δικά μου standards... Ευτυχώς, οι καλοί μου φίλοι που με ξέρουν με βγάζουν αμέσως από αυτό το τρυπάκι, γιατί αλλιώς θα την είχα πατήσει πολλές φορές...
Για να καταλάβετε καλύτερα θα σας φέρω ένα απλό παράδειγμα, γιατί τα παραπάνω είναι γενικότητες. Ας πούμε ότι ένας φίλος σου έχει ένα μυστικό που δεν το έχει πει σ' εσένα, αλλά σε κάποιον άλλον κι εσύ το μαθαίνεις αυτό μετά από λίγο καιρό... Φυσικά το παίρνεις προσωπικά ότι δε στο είπε και μαλώνετε. Θεωρείς πως για να μη στο είπε δεν είστε τόσο καλοί φίλοι όσο νόμιζες, γιατί ΕΣΥ θα του το έλεγες... Όμως δεν είναι έτσι... Μπορεί αυτός ο άνθρωπος να είχε χίλιους δυο λόγους να μη σου το πει, οι οποίοι να μην είχαν να κάνουν μ' εσένα (π.χ. να μη θέλει να μιλήσει γι' αυτό)... Ή μπορεί και να είχαν να κάνουν μ' εσένα (π.χ. να φοβάται κάποιος την κριτική σου). Γι' αυτούς τους λόγους δεν πρέπει να θεωρούμε πως όλοι γύρω μας σκέφτονται όπως εμείς και να προσπαθούμε να εξηγούμε συμπεριφορές, γιατί πάντα πέφτουμε έξω... Επίσης, πρέπει πάντα να έχουμε στο νου ότι η συμπεριφορά των άλλων απέναντί μας είναι αντίκτυπος της δικής μας συμπεριφοράς σε αυτούς (τις περισσότερες φορές τουλάχιστον). Γι' αυτό την επόμενη φορά που θα θυμώσουμε με κάτι ας μην είμαστε απόλυτοι, γιατί μπορεί κι εμείς να έχουμε κάνει τη μαλακία μας!! Όπως λέει και ο σοφός λαός "ό,τι πουλάς αυτό αγοράζουν οι άλλοι!".
Όταν, λοιπόν, συμβαίνει κάτι που δε μας αρέσει καλό θα είναι να μη βιαστούμε να πάμε σε συμπεράσματα, αλλά να αφήσουμε τον χρόνο να κάνει τη δουλειά του.... Και μην προσπαθείτε να τα φιλοσοφήσετε και να τα εξηγήσετε όλα, γιατί πάλι έξω θα πέσετε!!
Φιλάκια!!!
Μικρή ξυνή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"