Κάποιες φορές...παραδείγματος χάριν εχθές...!!!

Καλησπέρα σε όλους τους ακομπλεξάριστους!!!!

Οι άγιες και συγχώρεσης μέρες έλαβαν τέλος..κάθε κατεργάρης βρέθηκε στο πάγκο του...!!περαστικά μας λοιπόν....Αφού λοιπόν πέρασαν αυτές οι μέρες έχω πιστεύω κάθε δικαίωμα να επιστρέψω και πάλι στην εσωτερική μου φύση!
Μπορεί να είμαι υπερβολική σε κάποια θέματα, αλλά έτσι είμαι και όποιος γουστάρει..!!Λιτά και απλά! σε όποιον δεν αρέσει μπορεί απλά να πάρει τα γούστα του και τα κουβαδάκια του και να παίξει παραπέρα...και μάλιστα καλύτερα πολύ παραπέρα γιατί όταν αποφασίζω να εγκαταλείψω την κόσμιά μου φύση μπορεί η ενέργεια να καλύψει μεγάλο πεδίο...!!
Και έρχομαι στο θέμα μου...!! Κάνεις τη δουλειά σου...όσο καλύτερα μπορείς..!! Μέχρι εκεί μπορείς βρε παιδί...!! παραπάνω δε γίνεται....!! χωρίς να θέλω να φανώ, να τονίσω ότι ιατρικά και παραϊατρικά επαγγέλματα είναι παγκοσμίως τα πιο καλοπληρωμένα επαγγέλματα, καθότι έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ζωή αλλά και τον ανθρώπινο πόνο..!!!! Και άσχετα τι συμβαίνει παγκοσμίως εμείς καλούμαστε να εργαστούμε σχεδόν τσάμπα...μη σας πω ότι μπαίνουμε και μέσα....Ο λόγος που το αναφέρω αυτό είναι για να τονίσω ότι ακόμα και έτσι οφείλουμε όλοι άσχετα με το τί δουλειά κάνουμε να την κάνουμε σωστά! πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει με την υγεία που δε μετριέται έτσι και αλλιώς σε λεφτά..!!!
Έτσι λοιπόν, καλούμαστε να προσπαθούμε να εξυπηρετούμε τους πάντες....να ακούμε την κάθε περιέργεια τους και με χαμόγελο να τη δεχόμαστε και την σεβόμαστε..!!! Άσχετα με το τι συμβαίνει στη ζωή σου, άσχετα με το πόσο εξαντλημένος μπορεί να νιώθεις...άσχετα με ο αν νιώθεις ότι μπορεί να ακούς βλακείες οφείλεις να καταλαβαίνεις το άγχος του διπλανού σου να χαμογελάς και να συνεχίζεις χωρίς να κρίνεις!!!
Έλα όμως που όταν το κάνεις αυτό απαιτείς από κάθε άλλο εργαζόμενο σε οποιονδήποτε τομέα να σεβαστεί τη δική σου βλακεία να είναι χαμογελαστός και να σε εξυπηρετήσει ειδικά όταν εσύ, εγώ ο άλλος είμαστε αυτοί που βασικά θα τον πληρώσουμε και με αυτό τον τρόπο αυτός θα ζήσει! όταν λοιπόν εγώ με χαμόγελο τελειώσω από τη δουλειά μου στη οποία πλέον δε μετράω καν πόσες ώρες εργάζομαι, και αποφασίσω να βγω έξω με την παρέα μου δε ζητάω,απαιτώ να μου συμπεριφερθούν ανάλογα....όπως εγώ θα συμπεριφερόμουν...!! δε μου κάνει εντύπωση που κλείνουν συνέχεια μαγαζιά..που ο κόσμος σταματάει να τα στηρίζει..!! δε μου κάνετε κυρίες και κύριοι εσείς την τιμή που έρχομαι στο μαγαζί σας...εγώ σας κάνω την τιμή και από μένα, τον γείτονα και τον κυριούλη απέναντι ζείτε....!! αν δε τους σεβαστείτε μεγιά το κλείσιμο και σας αξίζει κιόλας! Ο κόσμος έχει μουρλαθεί! αυτό το καταλαβαίνω...μέχρι που ζητάνε να τους φτιάξεις τις θεραπείες τους με βάση τι είπε ο αστρολόγος....μα αν είσαι σωστός επαγγελματίας ακόμα και σε αυτό χαμογελάς και με ωραίο τρόπο κάνεις ότι πρέπει να κάνεις...!! δε ξέρω αν αυτό συμβαίνει αλλού, πάντως εγώ στην πόλη μου έχω απογοητευτεί πλήρως!!! και φυσικά όλο αυτό έχει συμβεί γιατί ο κόσμος δε μπορεί να δεχτεί την απλότητα...δε δέχεται ότι είναι ένας σαν όλους μας..!! ΟΧΙΙΙ!! Πρέπει όλοι να ζούνε στην ψευδαίσθηση ότι τα κάνουν όλα καλύτερα..!! Να ξέρετε όμως πουλάκια μου ότι καλύτερα τα κάνει όλα αυτός που δε ξέρει ότι τα κάνει καλύτερα..και γι αυτό το λόγο αγωνίζεται! δε κάνει αρπαχτές από εδώ και εκεί..!! αγωνίζεται κάθε μέρα για καλύτερο ακόμη αποτέλεσμα....! το συμπέρασμα φίλτατοι για το αν είσαι καλός δε το βγάζεις σε ένα χρόνο...αλλά στο τέλος..όποιο τέλος και αν είναι αυτό...μόνο τότε μπορείς να πεις πορεύτηκα καλά και τίμια..!!
Τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν σε όσους νομίζουν ότι μπορούν να κοροϊδέψουν τον κόσμο με επιφανειακά μέσα...σε όσους δε παλεύουν για να κερδίσουν αυτό που πιστεύουν πως αξίζει να κερδίσουν! σε όσους πιστεύουν σε πρόσκαιρες επιτυχίες και ευτυχίες...σε όσους πιστεύουν σε καταδικασμένες ευκαιρίες...!! ένα μόνο έχω να σας πω...Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος..!! και εμείς δε γελάσαμε ακόμη!
όσο για τους υπόλοιπους,
καλή τηλεθέαση του αγώνα,
και ζήτω ο ΠΑΟΚ! (ΧΕΧΕΧΕ!!)
till next time:))
kiss kiss:!))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"