Το νέο έτος έρχεται...... να δούμε τι θα γίνει...!!



Καλησπέρα σας νυχτερινά μου πλασματάκια….
Ελπίζω όλοι να μου είστε καλά και με χαρές πολλές να περνάτε αυτές τις τόσο όμορφες και γιορτινές μέρες…. Βρισκόμαστε μόνο λίγες μέρες πριν να αφήσουμε αυτό το χρόνο πίσω..!!
Τολμώ να πω πως για εμένα ήταν μια γεμάτη χρονιά….. και με τις χαρές της και τις λύπες της… και γενικότερα ότι συνεπάγεται το γεμάτη… νομίζω θα την αφήσω πίσω χωρίς καμία αίσθηση έντονης επιθυμίας να ξανακοιτάξω πίσω και να αλλάξω κάτι… είναι από τις λίγες φορές που δε θα έκανα απολύτως τίποτα διαφορετικά…..
Ήταν μια κουβέντα όμως που είχα τελευταίως…!! Που με έβαλε σε σκέψεις…. Αναφερθήκαμε στα παυσίπονα…. Ο ορισμός τους? Φάρμακα που χρησιμεύουν για να μειώνεται ή και να εξαλείφεται τελείως ο πόνος… αναλόγως πάντα τον οργανισμό… άλλοι είναι ευαίσθητοι στο παυσίπονο και άλλοι όχι… πότε λοιπόν τα παίρνουμε? Όταν πονάμε… και για τον καθένα από εμάς το παυσίπονο έχει διαφορετική έννοια… και κυριολεκτικά και μεταφορικά μιλώντας πάντα….. πονάμε επειδή χάσαμε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο? Τρώμε σοκολάτα… ή ψάχνουμε και προσωρινούς αντικαταστάτες…. Και αν πονάει το κεφάλι μας παίρνουμε δύο χαπάκια…!!
Αν ρωτάτε εμένα…. Καλύτερα να πονάει το κεφάλι σας…!! Καθόλου δε μου άρεσε η παρομοίωση και το σκεπτικό…. Μα όταν κάθισα και το σκέφτηκα αναλυτικά…. Ναι θεώρησα ότι λίγο πολύ όντως το κάνουμε…. Γεμίζουμε και θεωρούμε ότι θεραπεύουμε τον πόνο μας με νέες συνήθειες… ή με αντικαταστάτες στο σενάριο της καθημερινής μας ζωής…
Αν λοιπόν  κοιτάξω πίσω φέτος…. Θα ήθελα να μπορούσα να έχω αναγνωρίσει αυτό μου το λάθος αν τυχόν το έκανα…!! Δε θα μου άρεσε ποτέ να είμαι εγώ το ευχάριστο διάλλειμα στη ζωή κάποιου… έτσι και εγώ  με τη σειρά μου εύχομαι να μη το έχω κάνει…. Στο βαθμό του συνειδητού τουλάχιστον…!!
Άμα θέλετε παυσίπονα αγαπημένοι μου… βγείτε έξω και τρέξτε… ουρλιάξτε ή πάρτε και ηρεμιστικά… μα για κανένα λόγο δε μπορείτε να χρησιμοποιείται ανθρώπους για να ησυχάσετε τα δικά σας λάθη μέσα σας…. Αλλάξτε τη ζωή σας αν θέλετε…. Άλλωστε οι καινούριες χρονιές έρχονται κάθε χρόνο την ίδια μέρα…. και σας προσφέρουν απλόχερα.. άλλη μια ευκαιρία… αν εσείς δε μπορείτε να τη δείτε τότε καθίστε και ακολουθείστε ήρεμα και ωραία την μοίρα που σας αξίζει…..
Γιατί ζούμε και είμαστε ότι επιλέγουμε…. Και αν νομίζετε ότι το «παυσίπονο» θα βοηθάει για πάντα…  ένα έχω να σας πω…. Δε πιάνουν δυστυχώς για πάντα… αλλάζουν οι δοσολογίες ή βαραίνουν και τα ίδια τα φάρμακα… και τότε δημιουργούνται άλλα προβλήματα…!!
Εκμεταλλευτείτε λοιπόν τους νέους υπέροχους δρόμους που ανοίγει η καινούρια χρονιά….!! Υποδεχτείτε τις νέες περιπέτειες… πείτε ναι στη ζωή όπως έρχεται από μόνη της… και πείτε όχι σε μηχανορραφημένα σχέδια που  στο τέλος της παράστασης… πέφτει η αυλαία και οι μαριονέτες μένουν άδειες και ακίνητες…
Η λύση στο πρόβλημα δεν είναι να καταπολεμήσετε τα συμπτώματα… η λύση είναι να βρείτε την αιτία και να το πιάσετε από εκεί το παιχνίδι… δοκιμάστε το… και μπορεί να εκπλαγείτε!!!!
Με πολλή πολλή αγάπη… (και όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν πολύ καλά ότι έχω μεγάλα αποθέματα) σας εύχομαι το 2014 να φύγει χωρίς να χρειάζεται να κοιτάτε πίσω σαν κάτι να είναι έτοιμο να σας αρπάξει… και το 2015 να ξεκινήσει καθαρό…. Ανέμελο… να σας γεμίσει καινούρια όνειρα, φιλοδοξίες και ανερεύνητα μονοπάτια…!!
Ας είναι αυτή η χρονιά, η χρονιά μας!
Χωρίς χάπια… χωρίς δεύτερες σκέψεις….!!
Τα λέμε λοιπόν του χρόνου..!!
Till next timeJ
Kiss kiss!!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"