Της γυναίκας η καρδιά..!!



Καλησπέρα σας απογευματινά μου πλασματάκια…!!!!
Τι μου κάνετε?? Χτες λοιπόν μετά από έναν πολύ γυναικείο καφέ αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικές από τις σκέψεις μας!!!!
Καθόμαστε λοιπόν σε ένα τραπεζάκι και νομίζουμε όλες πως πίνουμε τον γνωστό sex & the city καφέ και αρχίζουμε τον κλασσικό μονόλογο που καταλήγει να θυμίζει σενάρια του Χριστόφορου Παπακαλιάτη….
Εγώ? Εγώ δηλαδή κορίτσια τι ζητάω? Έναν άντρα να είναι καλός μαζί μου… να με αγαπάει όσο τον αγαπάω και να μην υπάρχουν δυσκολίες… αλήθεια σας το λέω δε με νοιάζει ούτε η εμφάνιση ούτε τα χαζοεμπόδια που κλασσικά υπάρχουν πάντα σε όλες τις σχέσεις τώρα περνάω τη φάση αυτή και τώρα περνάω τη φάση την άλλη… και πάει λέγοντας..!!
Που τα πουλάς αυτά κυρά μου? Αφού πάλι μόλις εμφανιστεί ο άντρας με τη γωνία στο μάτι…. Ξέρετε κορίτσια ποια γωνία εννοώ…!! Αυτή που μπορεί το στόμα του να σου λέει είμαι δικός σου… και όταν κοιτάς στα μάτια η γωνία να συμπληρώνει αλλά μπορεί και να μην είμαι… μόλις λοιπόν εμφανιστεί αυτός με τη γωνία πάλι εκεί θα πας να πέσεις με τα μούτρα!!!!!! Αυτόν τον άλλον για τον οποίο μιλάς στις φίλες σου… μέχρι και ερωτική εξομολόγηση να σου κάνει δε θα γνωρίζεις καν την ύπαρξή του… ή αν τη γνωρίζεις θα το θες για τον λεγόμενο φίλο!!!
Μη στραβομουτσουνιάζεις..!! αυτή είναι η αλήθεια…!! Όλες θέλουμε λίγη ίντριγκα… ένα κίνητρο για να είμαστε πιο όμορφες… πιο έξυπνες… πιο ταλαντούχες… τουλάχιστον στην αρχή.. γιατί θα συμφωνήσω μαζί σας δε μπορείς να παίζεις με τη γωνία για πάντα… θες να υπάρχει μεν… αλλά θες να τα βρεις μαζί της σε κάποια φάση…
Λοιπόν κορίτσια… και αγόρια αν το διαβάζετε.. εμείς καταλήξαμε…. Όντως υπάρχουν αυτά τα πονηρά μάτια… και όντως είναι ερωτεύσιμα… και όντως όλοι αυτοί οι άντρες που τα έχουν δε μένουν φυσικά μόνοι τους στο τέλος… γιατί κάποιες γυναίκες μαθαίνουν να αγαπούν τη γωνία και η γωνία αυτές… τα δυσάρεστα νέα είναι πως πρέπει να ξέρετε πως δε μπορούν όλες οι γυναίκες να παίζουν σε έναν αγώνα δρόμου.. γιατί περί αυτού πρόκειται.. όπως δε μπορούν αντίστοιχα και όλοι οι άντρες να υπάρξουν με δικά μας άλλα χαρακτηριστικά…!!
Μη στεναχωριέστε όμως..!! γιατί με κάποιες πρέπει να βγαίνουν και οι αυγουλομάτηδες..!! δηλαδή αυτοί… ξέρετε που δεν έχουν γωνία…! Δώστε τους βρε παιδιά μια ευκαιρία…!! Και μη γελάτε όταν ρωτάτε είναι ωραίος? Και σας λένε είναι πολύ καλό παιδί…!! Μη γελάτε γιατί γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος και πότε και για ποιο λόγο μπορεί να βρεθείτε κολλημένες δε το γνωρίζετε…!!
Όσο για όσες δεν αλλάζουμε… χαχαχα!! Ναι ναι βάζω και τον εαυτό μου μέσα..! και βάζω και την κολλητή μου μέσα…!! Χαχαχαχα!!! Όσο λοιπόν για όσες δεν αλλάζουμε καλά θα κάνουμε να μη κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας… αχχχ αυτό με τσάτισε… αχχχ αυτό μου την έσπασε… αχ και αχ και αχ! Τίποτα δεν στην έσπασε… τίποτα δε σε τσάτισε.. και αν δεν υπήρχαν και 2, 3, 5, 10 δυσκολίες προφανώς και δε θα υπήρχε και story
Anyway, όταν μιλάμε βέβαια για δυσκολίες και ανοχή και κυνηγητό μιλάμε μέσα στα όρια της αξιοπρέπειας του καθενός έτσι? γιατί πρέπει να ξέρετε… άλλο το Σ’ αγαπώ, Μ’  αγαπάς τι θα γίνει με εμάς.. και άλλο το mambo no.5!!
Και τα λέμε και τα ξαναλέμε… και είμαι σίγουρη πως στον επόμενο καφέ πάλι τα ίδια θα λέμε!!! Άβυσσος η ψυχή μας τελικά….!! (δεν είναι και κακό… αρκεί να βρίσκεται κάπου που να είναι καλά)!!
Τι αυγουλομάτης… τι πονηρομάτης… περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε..!!
Με αυτά τα ολίγα… σας αφήνω όλους να παρακολουθήσετε… ΠΑΟΚΑΡΑ!! XEXE!
Till next time…
Kiss kissJ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"