Καλή Χριστού - γέννα!

Καλησπέρα σας μεσημεριανά μου πλασματάκια,
Κλείνοντας σιγά σιγά τη δουλειά για να υποδεχτούμε αυτές τις άγιες μέρες που έρχονται...είπα και εγώ με τη σειρά μου να πω έτσι δυο λογάκια ευχητήρια σε όλους εδώ γύρω τριγύρω.....
Ελπίζω η τελευταία εβδομάδα του χρόνου να σας βρίσκει χαρούμενους και ικανοποιημένους με όλα όσα συμβαίνουν στην κοσμάρα μας....
Για να δούμε πόσο καλύτεροι γίναμε αυτή τη χρονιά που μας πέρασε.....
Καταρχάς μου αρέσει που δείχνουμε πίστη στους ανθρώπους.... σπάνιο πράγμα η τυφλή στην κυριολεξία εμπιστοσύνη.... πρώτα λέμε το ηρωικό ΟΧΙ και μετά ξαναδίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης σε αυτόν που βασικά...χμμμμ... μας πρόδωσε.... μάλιστα..... λίγο να λειτουργούσαμε έτσι και στις προσωπικές μας σχέσεις ε? αλλά εντάξει είμαστε και χριστιανοί και έχουμε μάθει να γυρνάμε και το άλλο μάγουλο!! εύγε!!!!
Μετά από αυτά μας έφυγε ένα τεράστιο άγχος γιατί παραμείναμε στο ποθητό και αγαπημένο μας νόμισμα... τέτοιος έρωτας με το ευρώ...!!! τον Μπρατ πιτ? τον αλλάζω...!! μη σου πω και το ντοματάκι κύκνος... μα το ευρώ ποτέ...!!! άλλωστε είναι πολύ σημαντικό ένας άνθρωπος να πιστεύει σε ιδέες και ιδανικά.... γιατί το ευρώ μόνο ιδέα είναι πια... η τσέπη άδεια Μανωλιό μου...!!
Και μετά φυσικά έπρεπε να πάρουμε τα μέτρα μας για την καταπολέμηση της οικονομικής κρίσης... όπως για παράδειγμα... να κόψουμε την προσευχή από το σχολείο, να φτιάξουμε σύμφωνο συμβίωσης, να διαδηλώσουμε έξω από τις εκκλησίες και να φιλιόμαστε (γιατί προς Θεού αυτό δεν είναι ρατσισμός απέναντι στα πιστεύω μιας τεράστιας μερίδας Ελλήνων που είναι χριστιανοί ορθόδοξοι, μόνο οι Χριστιανοί είναι ρατσιστές... οι υπόλοιποι απλά έχουν δικαιώματα και κανένα σεβασμό)... τώρα που τα γράφω και τα λέω συνειδητοποιώ και εγώ πόσο δίκαιη και πολιτισμένη είναι η Ελλαδίτσα μας...!! Μήπως να μη βάζω κεφαλαίο όταν μιλάω για την Ελλάδα? και γενικότερα μήπως να αναφέρομαι σε εμάς και την πατρίδα μας με ελεεινό τρόπο για να μη με πούνε ρατσίστρια? δε θα μου έκανε και αυτό εντύπωση πια...!! και για να μη βγω εκτός θέματος.... τώρα τι ακριβώς εξυπηρετείτε οικονομικά με όλα τα παραπάνω εγώ η χαζή ελεεινή και ποταπή δε καταλαβαίνω....
Δεν έχει σημασία όμως... έρχονται Χριστούγεννα.... μέρες αγάπης.... ποιος την έχασε να την βρούμε εμείς όμως... δε ξέρω και πάλι να σας πω....
Έτσι λοιπόν... με ευρώ... αλλά χωρίς ευρώ στις τσέπες.... και με γεμάτο τον κόσμο να μπορεί να χλευάζει και να κρίνει όποιον θέλει αλλά αν γίνει το αντίθετο είναι ρατσισμός... έρχομαι να σας στείλω τις ευχές μου... σε αυτά τα χρόνια τα παράλογα......
Καλά Χριστούγεννα σε όσους έχουν Χριστό.... (όπως βλέπετε είναι σύνθετη λέξη.... χωρίς Χριστό δε καταλαβαίνω για πια Χριστούγεννα μιλάτε)?.... καλές διακοπές στους υπόλοιπους.... εύχομαι μέσα από την καρδιά μου η πίστη και η εμπιστοσύνη και η αγάπη να οδηγήσουν με κάποιο τρόπο σε ειρήνη.... σε χαρούμενα παιδάκια... σε χαρούμενους ανθρώπους και να μπει ένα τέλος στη δημιουργία απαίδευτων σκλάβων που η ιστορία έχει δείξει πως γίνονται τα καλύτερα πιόνια.... ένα τέλος στην πείνα... ένα τέλος στην ασύστολη αρρώστια και "αρρώστια".... ένα τέλος στην καταστροφή του ανθρώπινου είδους..... ένα οριστικό τέλος στο παράλογο λογικό....
τις ευχές μου και την καλημέρα μου σε όλους...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"