PMS και τα μυαλά στα κάγκελα!!!

Καλημέρα σας πρωινά μου πλασματάκια...!!
Ελπίζω όλοι να μου είστε καλά και να ετοιμάζεστε για μεγάλες ή μικρές αποδράσεις... εγώ τελειώνοντας σιγά σιγά όλες τις τελευταίες υποχρεώσεις πριν τις καλοκαιρινές διακοπές... τρώγομαι να γράψω.... να μη γράψω.... νομίζω το τί τελικά αποφάσισα είναι προφανές...!!!
PMS φίλοι και φίλες.... ανοίξτε τα μάτια σας και διαβάστε το!! υπάρχει παντού... σε έρευνες... σε περιοδικά επιστημονικά και μη...!! Η πιο επίσημη έγκυρα και αξιόπιστα αποδεδειγμένη αιτία για τα νεύρα μιας γυναίκας σε συγκεκριμένες μέρες του μήνα...
Ας μη γελιόμαστε όμως δε φταίει για όλα αυτό...!! θα ήταν πολύ ωραίο να μπορούμε να κρυφτούμε απόλυτα πίσω από αυτό... Που θέλω να καταλήξω ε? καλή ερώτηση... Ας ξεκινήσω καλύτερα και την κατάληξη τη βρίσκουμε στη πορεία....
Είμαι ιδιαίτερα αγαπητή στο ευρύ κοινό... γνωστούς... συγγενείς (κυρίως σε αυτούς που δε βλεπόμαστε συχνά)... ασθενείς... κλπ κλπ κλπ!!! Γιατί? γιατί είμαι χαμογελαστή... γιατί λέω πολύ συχνά ναι και δε μπλέκομαι συχνά σε αντιπαραθέσεις....
Εύλογη λοιπόν η απορία πως και ξινές αδερφές? το ξινή με ακολουθούσε πολλά χρόνια... στο σχολείο.. στο πανεπιστήμιο και πάει λέγοντας... μάλιστα το ξεκίνησε μία από τις πιο κοντινές μου και αγαπημένες μου φίλες... χμμμ... λέξη κλειδί... "φίλη"!! Γιατί άμα είσαι φίλος μου δε θα χαμογελάω πάντα και δε θα λέω πάντα ναι.... κάτω φυσικά από συγκεκριμένες συνθήκες και όχι πάνω στην τρέλα μου και την αλητεία μου που λέει και το άσμα.. αν για παράδειγμα μου έχεις πει ψέματα και είσαι φίλος και όχι ο τυχαίος γείτονας για τον οποίο βέβαια δε θα με νοιάζει καθόλου... έτσι γι αυτόν είμαι καλή... αν λοιπόν το κάνει ο φίλος δεν είμαι καλή... είμαι ξινή... γιατί? γιατί με νοιάζει και με κόφτει.. και με στεναχωρεί και είμαι ξινή γιατί είναι φίλος μου και δε πειράζει να είσαι ξινή στο φίλο σου...!! (ανάσα)..
Το ίδιο συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις.... αλλιώς θα επιτεθείς στο φίλο... αλλιώς θα κάνεις χιούμορ στο φίλο.... αλλιώς θα ντυθείς και θα τον περιμένεις... αλλιώς θα τσακωθείτε... αλλιώς θα βριστείτε και αλλιώς θα τα βρείτε και πάλι και πάλι και πάλι... γιατί πολύ απλά είναι ο φίλος...και όλα θα λυθούν....
Αυτό βέβαια είναι ο δικός μου τρόπος... αυτό είμαι εγώ... και μπορεί να ναι σωστό μπορεί να ναι και λάθος... δεν έχει σημασία.. αυτό είναι ο δικός μου τρόπος και ο καθένας ξεχωριστά από εσάς έχει το δικό του που μπορεί να ναι ο ίδιος ή και διαφορετικός από τον δικό μου... σίγουρα όμως και ο δικός σας θα έχει σφάλματα... όπως έχουν όλοι.... δεν είναι ωραίο να θίγεται ο κόσμος σαν να μην υπάρχει αύριο και σαν να μην έχει ποτέ με τον δικό του τρόπο θυμώσει στεναχωρήσει εώς και προσβάλλει κάποιον.... και γιατί όλα αυτά στο φίλο θα έλεγε κανείς? μα γιατί πολύ απλά δε προσέχεις και δε σκέφτεσαι τα πάντα όταν είσαι με φίλους.... είσαι απλά εσύ με τα καλά και τα στραβά... κουρασμένος από τη δουλειά σου, αγχωμένος επειδή είναι προσωπικό σου δικαίωμα να είσαι αγχωμένος.. άλλοτε εσύ και άλλοτε οι άλλοι...
τώρα αν η μάζωξη φίλων θέλετε να θυμίζει μάζωξη σεμιναρίου 6 o' clock tea... νομίζω το κάνουν στην Αγγλία αυτό...  Δηλαδή εκτός Ευρώπης... (χιουμοράκι)...plus PMS (χοχοχο)!!!
Με αυτά τα ολίγα προς σκέψη δικής μου και δική σας, εύχομαι να περάσουμε όλοι τέλειες μποφοροδιακοπές και να αφήσουμε στην άκρη τις λέξεις και να πιάσουμε τις πράξεις...έτσι για αλλαγή ρε παιδί μου...!!
till next time:))
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"