"My sweet baby"...

Καλησπέρα σας αγαπημένα μου πλασματάκια!!
Τι κάνουμε?? Ελπίζω να είστε όλοι όσο χαρούμενη και ενθουσιασμένη είμαι εγώ!!!! Πλησιάζοντας σιγά σιγά η μέρα που θα με βρει έξω από το σπίτι μου είπα να εκμεταλλευτώ τον τρίωρο ύπνο της υπέροχης κόρης μου που είναι τόσο καλή και ήρεμη και να πούμε καμιά κουβέντα μεταξύ μας!!
Στο διάστημα αυτών των ημερών οφείλω να ομολογήσω ότι έγιναν πράγματα που με βρήκαν προ εκπλήξεως και άλλα που τα περίμενα...
Πρώτα από όλα... νομίζετε πως παίζει κανένα ρόλο το πόσο καιρό είσαι μάνα? ένα μήνα ή εξήντα χρόνια? Απολύτως κανένα! Αγαπάς το παιδάκι σου απεριόριστα από το πρώτο δευτερόλεπτο... και αυτό ούτε αυξάνεται ούτε μειώνεται... είναι πάντα στον υπέρτατο βαθμό από το πρώτο δευτερόλεπτο...!
Προχωρώντας λοιπόν να σας ρωτήσω κάτι άλλο... Είχατε εσείς καμία ιδέα για το πόση αϋπνία μπορεί να υποστεί ένας άνθρωπος και πάλι να ναι όρθιος και να τρέχει???? πολύ!! πάρα πολύ!!! εγώ τώρα το ανακάλυψα! Βέβαια μιλάμε για μια γλυκιά κούραση που δεν ακούει ούτε για αστείο στη λέξη βοήθεια γιατί χαίρεσαι να τρέχεις για το μικράκι σου..!! Ειδικά αν μετά τη γέννηση κοιμάσαι περισσότερο από ότι στους τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης σου, είσαι άρχοντας..! και ναι αυτό συμβαίνει και σας το λέω από προσωπική εμπειρία..!!
Σαράντα μέρες μέσα? ότι θέλετε και αγαπάει η ψυχή σας..! αν όμως το θέλετε, (εγώ το ήθελα), δεν είστε λιγότερο κουλ! αφιερώνουμε χρόνο από τη ζωή μας σε τόσο ασήμαντα πράγματα που μου φάινεται γελοίο να μην αφιερώσω κάποιες μέρες για να γνωρίσω το παιδί μου, να με γνωρίσει και αυτό, να αναρρώσω από τον τοκετό και να ξεκουραστώ όποτε μου δίνεται η ευκαιρία..!! (φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις που επιβάλλεται η έξοδος από τους τέσσερις τοίχους και αυτό δεν είναι κακό)!
Το να θες να επιστρέψεις στη δουλειά σου το γρηγορότερο δυνατό, δε σε κάνει κακή μάνα! ίσα ίσα που ενισχύει την αρχική σου επιλογή να είσαι εργαζόμενη.. σημαίνει ότι ήξερες τι ήθελες από μικρή ηλικία και αυτό δεν ήταν το συνεχόμενο νοικοκυριό..! Αυτό δε μεταφράζεται σε κακή μάνα αλλά σε εργαζόμενη μάνα.. απλά τα πράγματα!
Άνθρωποι που περιμένεις να σταθούν δίπλα σου μπορεί να μη το κάνουν, άλλοι που δε το περιμένεις να ναι εκεί μαζί σου κάθε μέρα, άλλοι να σεβαστούν τις επιλογές σου και άλλοι όχι... Μη στεναχωριέσαι καθόλου... δες το σαν μια ακόμη ευκαιρία στη ζωή σου για ξεσκαρτάρισμα...! Αν κάποιος δε σε θέλει στη ζωή του μπορεί να κάνεις και πέντε προσπάθειες να τον κερδίσεις. Αν όμως κάποιος δε θέλει το παιδί σου στη ζωή του καλά θα κάνεις να το κρατήσεις και αυτό και εσένα μακρυά από κάθε κακή, τραγικά εγωιστική και υποκριτική κατάσταση... 'Άλλωστε μη ξεχνάτε ότι γινόμαστε γονείς για να κάνουμε όσο καλύτερη γίνεται τη ζωή των παιδιών μας και όχι να τα υποβάλλουμε σε δυσάρεστες καταστάσεις...!
Η τρέλα και η ψύχωση που παθαίνουν όλες με τη μαμά τους (και εγώ θα την πάθαινα σίγουρα αν ήταν ακόμη μαζί μας) θέλω να σας πω ότι είναι μεγάλη απάτη... Σας έχω καταπληκτικά νέα... μπορείτε και μόνοι (το ζευγάρι) σας! όπως πολλές μαμάδες μπόρεσαν πριν από εσάς και πολλές πριν από αυτές...!! Δεν ήρθε η καταστροφή.. ένα παιδάκι ήρθε που προφανώς και θέλει φροντίδα...! όσο για την έκφραση μικρό είναι δε καταλαβαίνει επίσης μεγάλη απάτη... καταλαβαίνει πλήρως τη μαμά και το μπαμπά και για αρχή αυτό είναι αρκετό..! τι άλλο δηλαδή θέλετε από ένα νεογέννητο????!!!!
Κατάλαβα και άλλα, πολλά, πάρα πολλά σε αυτές τις λίγες μέρες αλλά έτσι δε θα τελειώσουμε ποτέ... αυτό που ήθελα όμως να περάσω σα μήνυμα είναι ότι κάθε ένας σε αυτή τη φάση, έχει τη δική του εμπειρία, τα δικά του προβλήματα να λύσει, τη δική του ζωή να αλλάξει για να τα καταφέρει...δεν υπάρχει κανένας κανόνας και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να σας πει τι θα κάνετε και τί όχι εάν εσείς δε θέλετε..! Αφήστε την αγάπη σας για το παιδάκι σας και την οικογένεια σας να σας καθοδηγήσει και όλα θα πάνε καλά!
Τουλάχιστον εγώ έτσι πιστεύω και ελπίζω!! χεχεχε!!!!!!
Με αυτά τα ολίγα πάω να κουνήσω..!! ναι ρε ας κακομάθει! εδώ θέλουμε αγκαλιές εμείς οι γαιδάρες 30 και βάλε... δε θα θέλει το μωράκι?!!!
καλή σας νύχτα!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"