"Ωρε που πάμε"??

Καλησπέρα σας Ανοιξιάτικα πλασματάκια μου!!
Ελπίζω όλοι να μου είστε καλά!!!
Όλο το Χειμώνα η αλήθεια είναι τη γλίτωσα και τελικά σαν αρχάρια την πάτησα με ανοιξιάτικες ιώσεις....και τι να κάνεις άμα είσαι κλεισμένος μέσα στο σπίτι? Δυστυχώς ενημερώνεσαι για όλα αυτά που δε προλαβαίνεις να ενημερωθείς όταν τρέχεις σαν τη μουρλή από το σπίτι στη δουλειά και από τη δουλειά στο σπίτι...!! (με ότι αυτές οι δύο διαδρομές συνεπάγονται)!!!!
Τέλοσπαντων, αρκετά με τα δικά μου!!
Ήθελα απλά να ρωτήσω... έτσι γιατί εγώ μπορεί και από τη θολούρα στο κεφάλι να μη καταλαβαίνω και καλά!!! ΩΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ???!!! Μα που βαδίζουμε ειλικρινά!!
Μία ιστορική μέρα που ετοιμάζονται οι άνθρωποι να την τιμήσουν αποφασίζουμε να βγάλουμε τις "γυμνές" στο δρόμο? και ναι το γυμνές ήταν ειρωνικό και σε όποιον αρέσει...σε όποιον δεν αρέσει μπορεί να μη διαβάσει άλλο! και σαν να μην φτάνει αυτό πας και μπροστά στη μούρη των αγανακτισμένων! εγώ θυμάμαι σαν εξάχρονο παιδάκι πιο πολύ μυαλό είχα για να σκεφτώ να κρυφτώ από τους μεγάλους άμα τα έχω θαλασσώσει μήπως και γλιτώσω την κατσάδα ή την παγωτό - απαγόρευση! και εσύ ρε φίλε βγαίνεις στον αγανακτισμένο μπροστά στη μούρη του να του πεις τι ρε? ότι η νέα τάξη πραγμάτων επιβάλλει να ξεχάσουμε την ιστορία μας?
Την ίδια στιγμή όσοι δεν ασχολούνται με αυτό είναι μοιρασμένοι σε δύο στρατόπεδα... σε αυτούς που σχολιάζουν τον πριγκιπικό γάμο ως ουάο τι φοβερά και τρομερά πράγματα έκαναν και πόσα ήταν τα παρανυφάκια και πως ήταν βαμμένη η νύφη κλπ κλπ ( ό,τι βασικά θα σχολίαζε ο κόσμος που το κάνει αυτό σε οποιονδήποτε γάμο)...και σε αυτούς που υποτιμάν τους άλλους που ασχολούνται με έναν τέτοιο γάμο γιατί δε θα έπρεπε να ασχολούνται και αφού απαριθμούν τους λόγους για τους οποίους έχουν δίκιο καταλήγουν εν τέλει να ασχολούνται και αυτοί με αυτόν τον γάμο..!! κοινώς όλοι ασχολούνται με τον γάμο και απλά βρίζονται μεταξύ τους...!
Πάει και αυτό...!! το ξέρατε λοιπόν εσείς ότι αν θες να καθίσεις το βράδυ σπίτι σου να δεις τηλεόραση είσαι υποχρεωμένος να δεις ερασιτεχνική τσόντα? game of love ο ένας, power of love ο άλλος...και άντε μετά να εξηγήσεις στο οχτάχρονο τι σημαίνει love στα ελληνικά....!
Δηλαδή αν συνοψίσουμε έχουμε ανθρώπους που τους εκνευρίζουμε και μετά θέλουμε να τους εκνευρίσουμε πιο πολύ... αυτοί δε πρέπει να αντιδράσουν γιατί όπως διάβασα και εν μέρει συμφωνώ η βία δεν είναι λύση αλλά θα πρέπει να γυρίσουν σπίτι τους να αλληλοβριστούν για τον πριγκιπικό γάμο και μετά να δούνε ερασιτεχνική τσόντα στη τηλεόραση...! αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι πρέπει να απαγορεύσουν στα παιδιά τους να βγούνε έξω γιατί θα δούνε άντρες με στρινγ (οι γυμνές που λέγαμε προηγουμένως) αλλά ούτε τηλεόραση μπορούν να δουν γιατί το μεσημέρι έχει τους κακούς βασιλιάδες που παντρεύονται και το βράδυ τσόντα...
ΜΑΑΑΑΛΙΣΤΑ!!
Ε λοιπόν θέλω να σας πω... δε ξέρω αν τελικά ήταν γαστρεντερίτιδα ή αν απλά θέλω να ξεράσω με όλη την ανωμαλία και την τρέλα που επικρατεί εκεί έξω!
Θέλω να ευχηθώ περαστικά σε όποιον δε ταυτίζεται με την αηδία μου σε αυτό το κείμενο...γιατί σήμερα αυτός τα ονομάζει όλα αυτά προοδευτικά και εμένα για τις αρχές μου τις αξίες μου τα ιδανικά μου την πίστη μου με χλευάζει...
Μα ο σοφός λαός έχει πει... "Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος"... και εμείς οι οπισθοδρομικοί δεν έχουμε γελάσει ακόμη...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"