"Φωτεινός Παντογνώστης"

Καλημέρα σας αγαπημένα μου φιλαράκια!!!
Μετά από αρκετό καιρό, δε σας κρύβω έχω γράψει και έχω σβήσει με τη δικαιολογία του γνωστού ρητού δώσε τόπο στην οργή,...είπα να δω τι κάνετε...!!!
Σήμερα λοιπόν παιδιά μου θέλω να ασχοληθούμε με το γνωστό σε όλους μας σύνδρομο του παντογνώστη......σίγουρα όλοι σας έχετε κάποιον στην παρέα που είναι και γιατρός και δικηγόρος και μηχανικός και σεφ και γενικότερα εμείς όλοι δε πιάνουμε μία μπροστά του γιατί αυτός τα ξέρει όλα!!! Το μόνο που του λείπει είναι να ανάβει μια λάμπα πάνω από το κεφάλι του όποτε πετάει την ατακούλα του όπως γίνεται και στο ομώνυμο επιτραπέζιο.....!!!
Ειδικά την ώρα που μιλάει για κάτι που εσείς ας πούμε είστε ο ειδικός και πετάει την κοτσάνα...δηλαδή εγώ ειλικρινά δεν αντέχω...!! δε μπορώ ρε παιδί μου να συνυπάρξω!!! θέλω τόσο πολύ να τους βάλω στη θέση τους εκείνη την ώρα!!! 
Εγώ δηλαδή που μπορεί να περάσω μισή ώρα ακούγοντας κάτι το οποίο δε γνωρίζω οπότε δε μιλάω κιόλας είμαι χαζή????? Μπορεί και να είμαι...δε ξέρω...!! Αλλά ειλικρινά ακόμα και χαζή να είμαι τον φωτεινό παντογνώστη εξακολουθώ να θέλω να τον δείρω...!!!
Ξέρει πάντα γιατί το ποτό που πίνεις είναι λάθος και έπρεπε να πίνεις άλλο!! Ξέρει πάντα τη σωστή δίαιτα και γυμναστική επειδή η γειτόνισσα της ξαδέρφης που ζει στον Καναδά είναι πέρσοναλ τρέινερ!!! Δηλαδή ΟΧΙ!!! ΔΕ ΜΠΟΡΩ!!!
Ξέρει πάντα αν το μαγαζί που ψώνισες σου είπε ψέμματα για τις προσφορές και σε κορόιδεψε!! τι χρώμα πρέπει να έχουν τα μαλλιά σου!!! τι πλάνο θεραπείας πρέπει να ακολουθήσεις (στη δική μου περίπτωση) γιατί το ξέρει ότι ο τένοντας είναι και από πίσω εδώ στο καπάκι... (ωμοπλάτη)!! Ρε φίλε απλά δε σε μπορώ δε σε ανέχομαι!!!! ΑΑΑΑ να μην ξεχάσω πως ξέρει πάντα το σωστό τρόπο για να μεγαλώσεις εσύ το παιδί σου και πως γενικότερα όλα τα ξέρει!!!! πραγματικά αυτοί οι άνθρωποι γιατί δεν ανοίγουν ένα γραφείο να κάθονται εκεί και να πηγαίνουν πελάτες να τους λένε τα σωστά?? 
Πάντως παιδιά για ποτάκι δεν είστε!! Δηλαδή ένας εργαζόμενος που θα βγει να ξεκουραστεί μαζί σας θα γυρίσει πίσω κατάκοπος!!!!!!
Και μετά αφού κάθομαι και αναρωτιέμαι όλα αυτά τα γιατί για τον παντογνώστη μας....αρχίζω να αναρωτιέμαι....εμείς γιατί πρέπει ρε φίλε να έχουμε τρόπους....γι αυτό μας τα κάνουν!! γιατί βρίσκουν και τα κάνουν!! γιατί δεν ανοίγουμε και εμείς το στόμα μας να βάλουμε και κανέναν στη θέση του....εκεί στη θέση μας να ακούμε και να κάνουμε τους ευγενείς Σερ!! Όμως έχει και η υπομονή και οι τρόποι τα όρια τους...
Προσοχή φωτεινοί παντογνώστες!!!!!!! Θα αρχίσουμε να απαντάμε!!!!!! Τέρμα οι καλοσύνες και τα χατίρια!!!!!! Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του θα μπει και μάλιστα με το ζόρι!!!!
Με αγάπη και πολλά φιλιά και πολλά περαστικά
σας αποχαιρετώ!!!
Υ.Σ. Τα πα και ξαλάφρωσα!!
kiss kiss!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"