ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ............



Καλησπέρα στα όμορφα πλάσματα εκεί έξω,

Έχω πολύ καιρό να σας μιλήσω....μα πραγματικά έχω γράψει και έχω σβήσει πάρα πολλές φορές και τελικά με κέρδισε η σκέψη.....που να τα πεις... και γιατί.....κανείς δε καταλαβαίνει??? ή μήπως καταλαβαίνουν αλλά αρνούνται να κάνουν κάτι?? δε ξέρω....

Ξέρω μόνο πως τις τελευταίες μέρες το μόνο που διαβάζω παντού είναι κάτι...εσείς που θέλετε να βαράνε παιδιά...και κάτι εμείς που δε μας νοιάζει για έναν αστυνομικό...και κάτι εκείνους που θέλουν παρέλαση αλλά και κάτι άλλους που θέλουν πορείες....και ξαφνικά άσχετα με το που ανήκεις, η ομάδα σου και μόνο αυτή είναι η φωνή της λογικής....μόνο η ομάδα που ανήκεις είναι πολιτισμένη και αξίζει σεβασμό από όλους και κανείς δε πρέπει να αντιμιλάει....

Και έτσι απλά νιώθω πως δεν ανήκω πουθενά.....κουράστηκα....νιώθω πως οτιδήποτε λογικό βγει από το στόμα μου...(και λέω μου αλλά πιστέψτε με νιώθω πως μιλάω εκ μέρους πολλών που νιώθουν πως δεν ανήκουν)….. απλά θα δεχτεί διάφορες επιθέσεις από τους εσείς και εμείς και εκείνους και τους άλλους και για ακόμη μια φορά θα ξεχνάω αυτά που ξέρω..... και φυσικά τότε θα ακούσεις τα κλασσικά αν δεν έχεις γνώμη, και αν δεν έχεις ιδεολογία και άλλα τέτοια ωραία, δε θα έπρεπε να μιλάς....

Και σε αυτο το σημείο αποφάσισα να απαντήσω και εύχομαι, ελπίζω και προσεύχομαι ταυτόχρονα να υπάρχουν και άλλοι σαν εμένα εκεί έξω... εγώ λοιπόν δε ξέρω ποιοι είστε οι εμείς, εσείς εκείνοι και οι άλλοι... ξέρω όμως ότι εγώ είμαι με τα παιδιά μου... με τα παιδιά όλου του κόσμου που θέλουν να βρουν έναν κόσμο καλύτερο...έναν κόσμο πολιτισμένο....ένα κόσμο που να τα αφήσει να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους....

Ένα κόσμο που το 2021 δε διακρίνει τη βία σε καλή και κακή... γιατί η βία είναι πάντα κακή...

Ένα κόσμο ελεύθερο χωρίς επιλεκτικό ρατσισμό.... 

Ένα κόσμο αξιοκρατικό... 

Ένα κόσμο δίκαιο... που δε θα αγαπάμε και θα φροντίζουμε επιλεκτικές περιπτώσεις...

Ένα κόσμο με ορθή τιμωρία...

Ένα κόσμο που το έγκλημα θα είναι πάντα στη φυλακή... 

Ένα κόσμο που τα παιδιά μου θα βρουν καταφύγιο για τη δική τους οικογένεια...

Είμαι λοιπόν με τα παιδιά....και είμαι εδώ για να τους μάθω ότι είναι το ίδιο κακό να χτυπάς ένα παιδί και το ίδιο κακό να χτυπάς τον κύριο αστυνόμο....να τους μάθω ότι ποτέ μα ποτέ δε μπορούν να καταστρέψουν πράγματα που δε τους ανήκουν….ποτέ μα ποτέ να εκφραστούν με τέτοιο τρόπο που ο διπλανός τους θα πληγωθεί...

και βέβαια να τους μάθω ότι έχουν δικαίωμα να έχουν τη γνώμη τους αλλά την υποχρέωση να την εκφράζουν με σεβασμό απέναντι στους άλλους ανθρώπους που μπορεί να μην έχουν την ίδια γνώμη....

Και σε αυτόν τον αγώνα που δίνουμε οι γονείς καθημερινά για να διδάξουμε στα παιδιά μας πέντε πράγματα...απαιτώ να έχω να κάνω με έναν κόσμο και ένα κράτος που θα είναι δίπλα μου και όχι απέναντί μου....

Δε ξέρω ποιοι είστε οι εμείς , εσείς , εκείνοι και οι άλλοι που έχετε πάντα δίκιο και τα ξέρετε όλα, και δε θέλω να σας ξέρω κιόλας, ξέρω όμως ότι μπαίνετε εμπόδιο στα παιδιά μας...και για να είμαι δίκαιη δε μπαίνετε...ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ... γιατί όλοι μας έχουμε βάλει σίγουρα ένα λιθαράκι στη τρομερή αυτή παρακμή της κοινωνίας μας....

Ας κοιμηθούμε λοιπόν σήμερα παρέα με αυτή μας την τελειότητα που οδήγησε σε τόσο πόνο και σε τέτοια υποβάθμιση του ανθρώπινου είδους...και ας ξυπνήσουμε επιτέλους στα αλήθεια αύριο! Με όρεξη να φτιάξουμε τον κόσμο μας από την αρχή για να έχουμε να δώσουμε κάτι στα παιδιά μας... γιατί αυτά είναι τα μόνα που αξίζουνε....

Εμείς αποτύχαμε....

Καλή μας τύχη αγαπημένοι μου φίλοι...!










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"

Ανοίγω τα μάτια μου!