Μυστικά και αλήθειες!

 Μυστικά και αλήθειες... Ωραίο τίτλο διάλεξα!

Φυσικά όλοι έχουμε μυστικά.. Πράγματα που τα ξέρουμε μόνο εμείς γιατί άλλωστε αν το ξέρουν δύο άτομα δεν είναι πια μυστικό!

Όλοι λοιπόν κρύβουμε πράγματα και πλευρές του εαυτού μας που δεν τις ξέρει κανείς! Αλλά γιατί?

Μήπως νομίζουμε πως αν τα αντιληφθούνε οι άλλοι δε θα είμαστε πια αποδεκτοί? Μήπως τελικά φοράμε όλοι μια μάσκα και στην πραγματικότητα κρύβουμε τον αληθινό μας εαυτό? Είναι σίγουρα πολύ πιθανό γιατί έτσι μας έμαθαν.. Να κρύβουμε τις αδυναμίες μας και ό, τι άλλο μπορεί να θεωρηθεί ελάττωμα και να δείχνουμε τέλειοι! Με βάση πάντα τα τετριμμένα και το τι είναι κοινωνικά αποδεκτό.  

Θα χρησιμοποιήσω ένα απλοϊκό παράδειγμα για να καταλάβετε τι εννοώ: Θα μιλήσω για κάτι δικό μου λοιπόν, που είναι το να μιλάω αθυρόστομα για να το πω ευγενικά! Οι περισσότεροι μου λένε φυσικά ότι "δεν είναι ωραίο μια κοπέλα σαν εσένα να βρίζει!". Γιατί? Βάσει ποιου κριτηρίου? Αφού έτσι είμαι! Γιατί να προσπαθείς να με αλλάξεις ενώ αυτό στην ουσία είναι ένα από τα χαρακτηριστικά μου! Κάτι που με αντιπροσωπεύει! Εφόσον αυτό είναι κάτι που εγώ το έχω αποδεχτεί γιατί δεν το αποδέχεσαι κι εσύ και πρέπει εγώ να καταπιέζομαι για σένα αλλά και άλλους που στην ουσία ούτε καν με ενδιαφέρει τι άποψη θα σχηματίσουν για μένα? 

Φυσικά αυτό το παράδειγμα είναι κάτι που δεν είναι μυστικό αλλά είναι αλήθεια!

Υπάρχουν όμως άνθρωποι που δε βγάζουν τις αληθινές τους πτυχές πουθενά και σε κανέναν γιατί φοβούνται την κοινωνική απόρριψη. Μια απόρριψη από ανθρώπους που δεν έχεις ανάγκη και που στην τελική έχουν αποφασίσει να κατακρίνουν τα πάντα οπότε μάλλον δεν τους θες στη ζωή σου έτσι κι αλλιώς! 

Δεν είναι τέλειο να ξέρει κάποιος όλη την αλήθεια για σένα και να σε αποδέχεται έτσι? Δεν παίρνεις την πιο γλυκιά ικανοποίηση? Είναι πολύ ωραίο να έχεις φίλους και συντρόφους που σε αγαπάνε και μένουν δίπλα σου ακριβώς επειδή είσαι αυτός που είσαι! Και όχι αυτός που προσπαθείς να δείξεις ότι είσαι κρατώντας μυστική την αληθινή σου ταυτότητα! 

Και εννοείται πως κατ' επέκταση έρχεται και η αντίθετη όψη! Θα πρέπει κι εσύ να αποδέχεσαι τον άλλον με τα μυστικά του, με την τρέλα του και ό, τι αυτό συνεπάγεται.. 

Όσο για σας που συνέχεια κριτικάρετε και μας παρουσιάζετε την τελειότητα, το πιο πιθανό είναι πως είστε οι χειρότεροι απ' όλους μας και σίγουρα κάτω από αυτές τις συμπεριφορές κρύβετε έναν εαυτό που μάλλον εμείς οι υπόλοιποι δε θα θέλαμε ποτέ να βγάλετε προς τα έξω! 

Αυτά για σήμερα..

Φιλάκια!

Μικρή Ξινή

P.S. Καθόλου ξινίλα δεν έβγαλα σήμερα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"

Ανοίγω τα μάτια μου!