Κάνε ένα βήμα!!!!!

Καλησπέρα σας μικρές μου νυχτερίδες...
Ελπίζω όλα στη ζωή σας με το νέο έτος να πηγαίνουν άψογα...
Ας μιλήσουμε όμως γι αυτούς που δεν πηγαίνουν άψογα....και τι πρέπει να κάνουν για να αλλάξει κάτι....
καλά...μη περιμένετε ότι έχουμε κ όλες τις απαντήσεις....
μπήκε λοιπόν το νέο έτος και δεν έχει αλλάξει απλούτως τίποτα...και βέβαια δεν έχει αλλάξει,,,
τα πράγματα δεν αλλάζουν παθητικά...δε με φωνάζουν τυχαία ξυνή....με φωνάζουν έτσι επειδή δεν μπορώ τις γλύκιες....και τα χαιδέματα..
πως να αλλάξει κάτι κυρία μου ή κυριε μου αν δε κάνετε κάτι για να αλλάξει δρόμο η βάρκα....
κάθεστε όλοι κ περιμένετε από κάποιον άλλον..και γιατί νομίζετε πως αυτός δε σκέφτεται σαν εσάς?? Α ναι! αυτός δεν είναι άνθρωπος...είναι ο υπεράνθρωπος που έχετε φτιάξει στο μικρονοηκό μυαλουδάκι σας...!!
έχω νέα για σας.... η ιλεάνα είναι η ιλεάνα..και όχι η ιλεανάρα...όσο και αν εσύ θες να το βλέπεις έτσι...!!!
απομυθοποιήστε τους ήρωες του παραμυθιού σας..και βασικά ξεχάστε το παραμύθι σας....δεν υπάρχει από μόνο του....εσείς πρέπει να το φτιάξετε...και εσείς να το εξελίξετε!!! η ζωή δε θαέρθει ακάλεστη...εσείς θα την φέρετε κοντά σας...
όπότε..οπως κοινώς θα λέγαμε...ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ!!!!!
αφεθείτε....νιώστε να χτυπάει η καρδιά σας δυνατά την ώρα που θα καλεί το τηλέφωνο...η που θα περιμένετε το μύνημα...
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ!!!!!! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!!
Ο άλλος ίσως σας εκπλήξει...ίσως το περίμενε όσο κ εσείς...ίσως ήταν όσο μπερδεμένος ήσουν κ εσύ....
και πάνω από όλα..μην περιμένετε να έρθουν σημαντικότερα προβλήματα για να καταλάβαιτε πόσο ασύμαντα είναι τα δήθεν προβλήματα σας αυτή τη στιγμή.....κάθε λεπτό μετράει και μπορεί να σας αλλάξει τη ζωή....
μην κάθεστε λοιπόν...
και ναι....το κείμενο πάει κ σε εμένα...και σε εσένα...κάποιος πρέπει πάντα να κάνει την αρχή...σημασία όμως έχει το τέλος τελικα..οπότε η αρχή είναι τόσο ασύμαντη....μην την σκέφτεσαι καν!!!!
τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν σε εμένα...σε ελσένα και σε όσους προκαλούν περισσότερο πόνο στη ζωή τους από ότι πρέπει....
όσο για τους υπόλοιπους..
till next time:))
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"