Είπα και ελάλησα!!!!

Καλησπέρα σας πλάσματα του ΣαββατοΚύριακου!
Ελπίζω όλοι να μου είστε καλά...να ξεκουράζεστε από το άγχος της εβδομάδας και να απολαμβάνετε ότι πολυτέλεια θεωρεί ο καθένας ότι έχει η ζωή του...!!!Για εμένα ας πούμε εδώ και πάρα πολύ καιρό είναι πολυτέλεια να κάθομαι με τη φόρμα αδιάφορη για το τηλέφωνο και το κουδούνι και να πίνω καφεδάκι....!!!
Ας αφήσουμε όμως εμένα και ας πιάσουμε εσένα!!! Ναι ναι μάλιστα...εσένα!!! τι αρπάζεσαι? και τι κοιτάς με γουρλωμένα μάτια...!! εσένα που νομίζεις σήμερα πως μόνο εσύ κουράζεσαι και κανείς άλλος...μάλιστα! guess what όλοι κουρασμένοι ήμαστε και μας κουράζεις περισσότερο με τη γκρίνια σου!!!...
Αλλά και εσύ που νομίζεις πως πάντα όλοι έχουμε την όρεξή σου! μα στο δείχνουμε με όποιο ανθρώπινο τρόπο υπάρχει πως δεν την έχουμε και εσύ εκεί...επιμένεις..γιατί?? πάντως αλήθεια σου λέω ο επιμένων έχει πάψει να νικάει χρόνια τώρα......!!!
Και εσύ που απασχολείσαι με το αν θα πάρεις ή θα στείλεις ένα μήνυμα στον κολλητό σου που μάλωσες ή στη φίλη σου....Δηλαδή πραγματικά ή κάνε το ή σε παρακαλούμε όλοι σταμάτα!!!!!!!
Μη ξεχνάμε και εσένα που οι φίλοι σου φοβούνται έστω και να σου πουν καλημέρα γιατί έχεις φτάσει να παρεξηγείς τα πάντα....νομίζεις πως ο υπόλοιπος κόσμος αντέχει να εξηγείται μια ζωή? λάθος κάνεις...θα βρεθείς εσύ ξαφνικά να πρέπει να εξηγήσεις στον εαυτό σου...αυτό που πολύ συχνά αναρωτιόταν ο Μπέζος στους απαράδεκτους... "μα...που πήγαν όλοι"???!!!
Εσύ που χαζογελάς και νομίζεις πως γλίτωσες..άστο δε σε συμφέρει....εσύ που νόμιζες πως μπορείς να κάνεις πάντα ότι θες χωρίς συνέπειες...άκου να δεις τι έπαθες τώρα...ο κόσμος τώρα με τα οικονομικά έχει σαλέψει τελείως..οπότε δεν αργεί η ώρα που όλοι έτσι σαλεμένοι που ήμαστε θα αρχίσουμε να διοχετεύουμε κάπου όλη αυτή την ενέργεια....
Α! νατος και ο άλλος..!!! Ο τύπος σκοτεινές δυνάμεις.....έρχεται τα κάνει όλα άνω κάτω και μετά δε φταίει...φταίνε οι σκοτεινές δυνάμεις που τον έσπρωξαν στο κακό!! ξέρετε αυτός που που πρέπει να φωνάξουμε τις charmed (δηλαδή εμένα τη Ντίνα και τη νύφη μου τη Μαρία) να τον εξαφανίσουν και αυτόν και τις σκοτεινές δυνάμεις που τον περιβάλλουν..!!!
Δε λείπει βέβαια από την παρέα ποτέ ο δεν έχω υποχρέωση και ευθύνη να λέω και να κάνω τίποτα..!!! δηλαδή εσύ γεννήθηκες σε πήραν από το χέρι για να περπατήσεις και τελικά δε στο άφησαν ποτέ...και σε σέρνουν από εδώ και από εκεί...και εσύ απλά χαζογελάς και κυλάει η ζωή...!!! Hello!!!!!! δεν είναι μόνο ευθυνόφοβο αυτό που κάνεις...αλλά όταν αποφασίσουν οι άλλοι να σου αφήσουν το χεράκι..το καταλαβαίνεις ότι θα πέσεις έτσι???!! μη γκρινιάζεις και μου κατσουφιάζεις τώρα...απλά σήκω και στάσου μόνος σου επιτέλους....
Με χαρά συναντάω τώρα τον ούτε να τον χαρακτηρίσω δε μπορώ..!! τον ηλίθιο-κοινωνικό-θα τα έχω καλά με όλους- έχω ψυχολογικά πολλά και θέλω να μου τα λύνει η πρώην φίλη μου γιατί η νυν φυσικά είναι ανίκανη...παρόλα αυτά εγώ δε το βλέπω!!!!!!! λοιπόν τύπε περίεργε...άκου να δεις τι γίνεται....όλοι οι παραπάνω θα τη βρουν την άκρη τους...εσύ όμως ποτέ....εσύ είσαι αυτός που θα πάνε σήμερα τα περαστικά μου! είσαι αυτός που κανονικά έπρεπε να σε έχουμε εξαφανίσει με fireball!! μα ταυτόχρονα είσαι ο πιο αδύναμος..γι αυτό πιάνεσαι και από όλους και θες πάντα επιβεβαίωση για τις επιλογές σου..γιατί δεν έχεις ούτε εσύ ο ίδιος εμπιστοσύνη σε αυτά που επιλέγεις να κάνεις!! εσένα λοιπόν παρότι μας ανεβάζεις το αίμα στο κεφάλι θα σε βοηθήσουμε γιατί δεν ήμαστε απάνθρωποι....ε κάποιο ξεχωριστό μήνυμα στον τηλεφωνητή μας θα βάλουμε να σ ακούει και εσύ να τα λες κάπου βρε παιδί μου!! επίσης μπορούμε αν θες να σε πάμε και μια μακρινή βόλτα να τα πούμε αναλυτικά όλα όσα σε απασχολούν...εμείς μπορούμε να φύγουμε και εσένα να σε αφήσουμε εκεί να μιλάς!! ε κάποιος θα περάσει να σε φέρει πίσω..!! μη γελάς...είσαι η χειρότερη επιλογή ανθρώπου που μπορεί να υπάρχει στη ζωή κάποιου άλλου...!! και το χειρότερο είναι πως κάνεις και τις χειρότερες επιλογές...και επειδή κατά βάθος...κατά πολύ βάθος όμως είσαι καλός...θα τις μετανιώσεις..!! ΞΎΠΝΑ! πριν σε ξυπνήσει η ζωή απότομα!!!! ποτέ δεν είναι αργά!! πάντα θα υπάρχουν βλαμμένες ή βλαμμένοι που θα σε αγαπάνε ακόμα! τράβα βρες τους!
Και τέλος ήμαστε και εμείς οι παρατηρητές...δε ξέρω ποιοι είναι πιο τυχεροί...δε ξέρω ποιοι θα κερδίσουν το παιχνίδι...δε ξέρω γιατί είμαι ακόμα νέα!! χαχαχαχα!!!! αλλά θα δείξει...!! αν και κάτι μου λέει πως οι παρατηρητές..θα θριαμβεύσουν..!! άλλωστε θα μπορούσα εγώ να ανήκω σε ομάδα που χάνει??!!! χεχεχεχεχε!!!!
και αφού τα περαστικά μου τα έστειλα, και επειδή πρέπει να βάλω και εμένα στη θέση μου....
till next time:))
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"