Ο καρνάβαλος!!

Μιας και ήρθαν οι απόκριες είναι καιρός να κάψουμε μερικούς καρνάβαλους.... Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομη, περιεκτική και όσο πιο ευγενική μπορώ, αλλά δεν υπόσχομαι κάτι...
Είναι πολύς κόσμος που όλη την χρονιά μεταμφιέζονται σαν επιστήμονες και μορφωμένοι και πουλάνε μούρη λες κι έχουν πιάσει τον κόσμο απ' τ' αρ..., αλλά τελικά έρχεται μια μέρα που πέφτουν οι μάσκες και αποκαλύπτεται το αληθινό πρόσωπό τους. Ας φέρουμε, λοιπόν, ένα παράδειγμα που έζησα τώρα πρόσφατα... Είμαι έξω με την παρέα μου και περνάω καλά... Και βλέπω στο μαγαζί έναν γνωστό μου, που επειδή είμαι ευγενική και τον χαιρέτησα, μπαστακώνεται εκεί που κάθομαι, χωρίς να με ρωτήσει και μου τρώει τον χώρο... Φυσικά δε λέω κάτι, γιατί σε αντίθεση με αυτά τα καρναβάλια, εγώ έχω τρόπους!!!! Αφού λοιπόν φεύγει, μετά από κάμποση ώρα ετοιμαζόμαστε να πληρώσουμε και συνειδητοποιούμε από την κοπέλα ότι αυτοί οι καρνάβαλοι, που το παίζουν και επιστήμονες, έριξαν πιστόλι και έφυγαν χωρίς να πληρώσουν!! Φυσικά η κοπέλα, επειδή εμάς μας γνωρίζει καταλαβαίνει πως δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι γι' αυτούς τους χωριακλαμάδες-γύφτους. Και φυσικά δώσαμε στο μαγαζί όλα τα στοιχεία τους ώστε να βρεθούν και να πληρώσουν!!
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι εκεί έξω υπάρχουν πολλά ζωάκια που μεταμφιέζονται σε καθώς πρέπει όντα για πολύ καιρό, αλλά η αληθινή τους φύση δεν αργεί να κρυφτεί... Άφησαν απλήρωτα δεν ξέρω πόσα ποτά σε μία κοπέλα που δουλεύει καθημερινά γιατί έχει ανάγκη προφανώς και όχι για την πλάκα της, αναγκάζοντας την να βάλει αυτά τα χρήματα από το μεροκάματό της! Ταυτόχρονα, εξέθεσαν εμένα και τους αληθινά "αριστοκράτες" φίλους μου που πηγαίνουμε συνέχεια σε αυτό το μέρος και εκτός του ότι πήραμε αγωγή από τα σπίτια μας, μάθαμε και να πληρώνουμε τις "ζημιές" μας και να μην αφήνουμε χρέη σε αγνώστους!
Την Κυριακή το βράδυ λοιπόν αντί για τον καρνάβαλο καλύτερα να κάψουμε αυτά τα γίδια που θέλουν να έχουν και καλό όνομα, ενώ δεν τους αξίζει, και νομίζουν ότι έπιασαν τον κόσμο απ' τ' αρ..., όπως προείπα, που όμως είναι λίγο απίθανο επειδή δεν ξέρουν καν που βρίσκεται αυτό το όργανο του ανθρωπίνου σώματος, αφού οι ίδιοι δεν το κατέχουν.
Με τη γυφτιά που τους κατατρέχει δε θα έχουν ποτέ γκόμενο/α που να τους αγαπάει, αλλά ούτε και κανείς θα τους θέλει για τα λεφτά τους (αφού τσιγγουνεύονται να πληρώσουν 2 ποτά)! Επιστήμονες δε θα γίνουν ποτέ καλοί γιατί απ' ό, τι φαίνεται δεν ενδιαφέρονται για τον υπόλοιπο κόσμο, οπότε γενικότερα δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης γι' αυτά τα ζωάδια και καλύτερα το είδος τους να μη διαιωνίζεται γιατί δεν προσφέρει τίποτα στην τροφική αλυσίδα!!! Εγώ αυτά είχα να πω και νομίζω πως οι περισσότεροι συμφωνείτε μαζί μου... Ήμουν πολύ ξινή σήμερα, αλλά για κάτι τέτοιους "ανθρώπους" δεν μπορεί να υπάρξει διαφορετική αντιμετώπιση...
Φιλάκια!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"