Γρίπη Γρίπη είσαι εδώ? Φέρνω τη χλαπάτσα μου και σε κυνηγώ!

Καλημέρα σας πρωινά πλασματάκια μου!!
Ελπίζω να μου είστε όλοι καλά!! Καλύτερα από εμένα τουλάχιστον που το φετινό κρυολόγημα με έπιασε αμέσως!!!
Μία πολύ καλή εποχή για τα εργαστήρια μας, καθώς όλοι όσοι έχουν προβλήματα με τη μέση τους και τον αυχένα τους τρέχουν να τα "συντηρήσουν" πριν πιάσει το πολύ το κρύο...!! Γεγονός που εμένα προσωπικά με βρίσκει σύμφωνη... και κάπου εκεί ανάμεσα στη μέση ή στον αυχένα... στο πως περάσατε το Καλοκαίρι σας.. στο ότι ξαναβρίσκεσαι με τους ασθενείς σου... ακούς και την ατάκα... "δε πειράζει που ήρθα άρρωστη ε? απλά δεν ήθελα να χάσω τη θεραπεία!!" ή "φέτος στείλαμε και το παιδάκι μας στον παιδικό και είμαστε συνέχεια όλοι άρρωστοι"!!
Και γιατί ρε παιδιά δε κάνετε το αυτονόητο???? Γιατί ΔΕ κάθεστε στο σπίτι σας, στη κουβερτούλα σας, να πιείτε τα ζεστά σας 2-3 μερούλες? Καταρχάς μου γυρίζει το μάτι ανάποδα όταν ακούω μη χάσω τη θεραπεία....τι θα πει μη χάσεις τη θεραπεία? θα την κάνεις μια άλλη μέρα..!! αααα ναι????? νόμιζα χάνεται αν δεν έρθω??? συγγνώμη τι είμαι? είμαι το ΙΚΑ!!??? Σε ιδιωτικό εργαστήριο έρχεστε..!! Γιατί να χάσετε την θεραπεία?? Επειδή αρρωστήσατε?????!!!! Για το Θεό δηλαδή.. πρέπει να αρρωστήσουμε όλοι μαζί??? τι λογική είναι αυτή?? άμα πέσω εγώ κάτω θα σας τραβήξω όλους μαζί και έτσι???!!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!
Και τσάμπα οι οδηγίες του ΚΕΕΛΠΝΟ κάθε χρόνο για να μη πάρει επιδημικό χαρακτήρα το κρυολόγημα και η γρίπη...!! Τσάμπα το δικό μας σάλιο να εξηγούμε πως η πλειονότητα των ασθενών μας είναι ηλικιωμένοι και πρέπει να σκεφτούμε πολύ πριν πάμε να μικροβιάσουμε το χώρο τους γιατί είναι κρίμα!!! και γιατί άλλο η γρίπη στα σαράντα και άλλο ρε παιδιά στα εβδομήντα!! πόσο μυαλό θέλει αυτό για να το καταλάβουμε?? αν ήταν η μάνα σας? ή ο πατέρας σας? θα τον προστατεύατε? Αλλά βέβαια Ευρωπαίοι είμαστε μόνο στη μάρκα της τσάντας μας ή των παπουτσιών μας!! Και εσύ κυρία μου που πήγες το παιδί παιδικό και αρρωσταίνει... πόσο ραγίζει η καρδιά σου όταν το βλέπεις άρρωστο? Τι? επειδή είναι το δικό σου? Τα άλλα παιδάκια δε τα λυπάσαι? Κράτησε το σπίτι, και αν αρρωστήσεις και εσύ μείνε μέσα και εσύ!!!!!
Μόνο στην Ελλάδα έχω ακούσει ατάκες όπως εγώ δε κολλάω.. εγώ δεν αρρωσταίνω... μην αγχώνεσαι δεν έχω τίποτα δε θα κολλήσεις...ααα και το ωραίο με το εμβόλιο της γρίπης που νομίζουν ότι τους προστατεύει ακόμα και από τον χάρο τον ίδιο! σας έχω νέα.. ούτε καν από τη γρίπη καλά καλά δε προστατεύει!!!!! και σε μια βδομάδα πάρε τους όλους κάτω από την αρρώστια να απορούν πως έγινε αυτό σε εμένα!! αλλά ας πάω να κολλήσω και όσους περισσότερους μπορώ!!
Θα μου πείτε τώρα αυτή κόλλησε και τα έχει πάρει! ε βασικά ναι και αυτό με έχει πειράξει... αλλά πιο πολύ με πειράζει που κολλάμε από ανθρώπους που ξέρουν ότι είναι άρρωστοι! αυτό με τρελαίνει!!!!!!!!!!! με βγάζει από τα ρούχα μου και δεν είναι εποχή για τέτοια!! (χεχεχε)!!
Με αυτά τα ολίγα κλείνω παρακαλώντας όλους να ακολουθούν τους βασικούς κανόνες πρόληψης που θα σας παραθέσω ευθύς αμέσως!
  1. Αποφύγετε τη στενή επαφή με άλλα άτομα.
  2. Αποφύγετε να έρχεστε σε επαφή με άτομα που είναι άρρωστα.
  3. Κρατήστε απόσταση από τους άλλους όταν είστε εσείς άρρωστοι για να τους προφυλάξετε και να μην αρρωστήσουν.
  4. Μείνετε στο σπίτι σας όταν είστε άρρωστοι. Όταν είστε άρρωστοι αποφύγετε, εφόσον βέβαια αυτό είναι δυνατό, να πηγαίνετε στη δουλειά σας, στο σχολείο, σε συναθροίσεις οικογενειακές ή κοινωνικές, σε πολυσύχναστα μέρη και να κυκλοφορείτε με μέσα μαζικής μεταφοράς. Με αυτόν τον τρόπο θα βοηθήσετε να μην
  5. αρρωστήσουν και άλλοι άνθρωποι.
  6. Καλύψτε με χαρτομάντιλο το στόμα και τη μύτη σας όταν βήχετε ή φταρνίζεστε. Με αυτόν τον τρόπο προστατεύετε αυτούς που είναι γύρω σας και μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος να αρρωστήσουν και αυτοί.
  7. Πλένετε συχνά τα χέρια σας. Το συχνό πλύσιμο των χεριών μειώνει σημαντικά τη διασπορά των ιών. Με αυτόν τον τρόπο προστατεύετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας.
  8. Αποφύγετε να πιάνετε τα μάτια σας, τη μύτη σας ή το στόμα σας. Οι ιοί της γρίπης συχνά μεταδίδονται όταν κάποιος αγγίζει αντικείμενα και επιφάνειες που έχουν μολυνθεί και στη συνέχεια πιάνει τα μάτια του, τη μύτη ή το στόμα του.
Ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε... και όπως λέει και η αδερφή μου.... 
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"