όποιος πιάνει το τιμόνι.... που και που να φασκελώνει!!!!!

Καλημέρα σε όλα τα πλάσματα εκεί έξω..!!!
Όπως πάντα έτσι και σήμερα σας εύχομαι να είστε καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα!!!
Σήμερα θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για τα νεύρα μου!! τα έχω άδικα ή όχι??!!!! 
Κάπως έτσι ξεκινάει λοιπόν η ιστορία μας! Η πολυκατοικία στην οποία στεγάζεται το φυσικοθεραπευτήριο μου είναι καταραμένη... δεν εξηγείται αλλιώς..!! κάθε μέρα σχεδόν κάποια ώρα της ημέρας ο ιδιωτικός χώρος στάθμευσης... ξαναλέω ο ιδιωτικός χώρος..δηλαδή για να το κάνω πιο λιανά αυτός ο χώρος που κάποιοι πλήρωσαν για να τον έχουν και να μπορούν να μπαίνουν και να βγαίνουν όποτε θέλουν, είναι κλεισμένος!!! 
Πρακτικά τι σημαίνει αυτό? Πολλές φορές τρέχοντας φεύγω για να είμαι στα κατ'οίκον ραντεβού μου στη ώρα μου (γιατί η συνέπεια κυρίες και κύριοι είναι το έμβλημά μας) και ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΧΩΡΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ!!!!!!!!!! Πρέπει να τρέξω γιατί έχω και ένα μωρό παιδί και δε μπορώ! Στη τελική επιθυμώ απλά να φύγω από τη δουλειά μου γιατί τελείωσα και δε μπορώ!!!!!!! 
Την τελευταία λοιπόν φορά που έγινε αυτό αφού κόρναρα πάνω από είκοσι φορές αποφάσισα να κοιτάξω λίγο στους ορόφους μήπως και βρω αυτόν που κλείνει τον καταραμένο χώρο μας και εκείνη την ώρα για κακή του τύχη μόλις κατέβαινε!! Με βλέπει βέβαια με τα μαλλιά πάνω από τα νεύρα μου και τί μου λέει??!!! όχι τι μου λέει??!! ότι μόλις κόρναρα κατέβηκε και είμαι υπερβολική!!! ποια φορά του λέω???? την εικοστή???!! γιατί δεν έχω κορνάρει μία φορά!!! και αντί να με ευχαριστείς που δε στο σήκωσε η τροχαία μιλάς και από πάνω!!!!!!! Στη τελική πες ένα συγγνώμη!! Μη μου τη μπαίνεις κιόλας!!! Ότι δεν άργησες και ότι κατέβηκες!!! Έκλεινες ρε φίλε ιδιωτικό χώρο ή όχι?? όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά!!!!!! 
Και θα μου πείτε.. αμάν μωρέ και εσύ δεν έχεις παρκάρει ποτέ παράνομα!! Εγώ φίλτατοι είμαι η πιο διάσημη πελάτισσα των ιδιωτικών χώρων στάθμευσης στο Βόλο προκειμένου να μην παρκάρω παράνομα!!! Όποτε να η απάντηση σας!! ΟΧΙ!! δεν παρκάρω ποτέ παράνομα!! Και γενικότερα δε το καταλαβαίνω αυτό! Με νευριάζει φοβερά αυτή η κατάσταση!! και ειδικά στη συγκεκριμένη πολυκατοικία!! Βάλαμε σήματα!! Βάλαμε μπάρα!! Κάναμε τα πάντα για να φαίνεται ότι πρόκειται για ιδιωτικό χώρο στάθμευσης.... και βγαίνεις και βλέπεις πίσω θέσεις, μπροστά θέσεις.. αλλά όχι! όλοι θέλουν να κλείσουν το δικό μας χώρο!!! λες και έχει μέλι πια η είσοδος της πολυκατοικίας μας!!!!! 
Και μετά μένω εγώ με το ψευδώνυμο ξινή!! Γιατί??? επειδή διεκδικώ τα ελάχιστα νόμιμα δικαιώματα που μας έχουν αφήσει να έχουμε?? ε???!!! εγώ πάντως το δηλώνω ότι την επόμενη φορά δε θα είμαι καλή και θα πάρω την τροχαία! Στη τελική αφού έχω το όνομα να έχω και τη χάρη βρε αδερφέ!! 
ουφ!! τα είπα και ξαλάφρωσα!!!
Ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε και συμφωνείτε μαζί μου! (όσοι διαφωνούν μπορούν απλά να μη το πούνε)!! χαχαχα!!
Μέχρι την επόμενη μας συνάντηση..
σας φιλώ!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"