Ανοίγω τα μάτια μου!


Καλησπέρα σε όλους!
Ξέρω πως έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω, αλλά πραγματικά φίλοι μου ενώ έχω τόσα πολλά να πω τον τελευταίο καιρό δεν ήξερα αν έχει καν νόημα να γράψω! Λάθος μου όμως γιατί κάποιοι, πιο ανήσυχοι από άλλους ίσως και να κατανοήσουν και ίσως ακόμα και να ενστερνιστούν τη δική μου ταπεινή άποψη. Δε θα μιλήσω για coronavirus και επικαιρότητα, όχι σήμερα τουλάχιστον γιατί έχω βαρεθεί να λέμε τα ίδια και τα ίδια..
Τον τελευταίο καιρό, λοιπόν όλα πάνε κατά διαόλου και κανέναν δε φαίνεται να τον ενδιαφέρει τίποτα πέρα από τον αγαπημένο και λατρεμένο του εαυτούλη! Ναι είπαμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και να μην αφήνουμε τίποτα να τον πληγώνει.. αλλά όχι και να βιώνουμε καταστάσεις χωρίς να παίρνουμε χαμπάρι επειδή υπεραγαπήσαμε την πάρτη μας!
Παράδειγμα: έχω μία φίλη που την κερατώνει ο άντρας της εδώ και τρία χρόνια! Το μαθαίνει τώρα και λέει "πώς είναι δυνατόν? πως δεν το κατάλαβα?". Δεν είναι δυνατόν και φυσικά και το κατάλαβες! Πού πήγαινε όταν έβγαινε και γυρνούσε αργά στο σπίτι βρομώντας από πάνω μέχρι κάτω από τα ξίδια? Γιατί μιλούσε κρυφά στο τηλέφωνο? Γιατί βαριόταν να κάνετε σεξ? Κλασσικά σημάδια απιστίας! Μη μου πεις πως όλα αυτά δεν τα έβλεπες! Τα έβλεπες αλλά δεν ήθελες να τα πιστέψεις! Στην προσπάθειά σου να προστατεύσεις τον εαυτούλη σου από το να πληγωθεί άλλη μία φορά εθελοτυφλούσες! Και άφησες 3 χρόνια να περάσουν ενώ μπορούσες να έχεις ξεκαθαρίσει τα πράγματα πολύ νωρίτερα! Και τι κατάλαβες? Τίποτα! Τώρα είσαι χειρότερα όχι μόνο επειδή ο άντρας σου σε απάτησε, αλλά και επειδή βαθιά μέσα σου ξέρεις ότι το ήξερες!! Φυσικά να ξεκαθαρίσω ότι τα παραδείγματά μου είναι πάντα φανταστικά και τα γράφω απλώς για να είναι πιο ευνόητο το μήνυμά μου.
Άλλο παράδειγμα: Είχες κάποτε ένα αγόρι που δεν ταιριάζατε καθόλου. Άσπρο εσύ μαύρο αυτός. Δύση εσύ ανατολή αυτός! Το ήξερες από την αρχή δεν ήταν κάτι καινούριο! Έπρεπε να μείνεις μια 5ετία μαζί του για να το καταλάβεις? Όχι! Το είχες καταλάβει μα εθελοτυφλούσες! Για να μην πληγωθείς! Όμως πληγώθηκες πολύ περισσότερο αργότερα που πέρασε ο καιρός, όχι μόνο γιατί χωρίσατε, αλλά γιατί στην προσπάθειά σου να πείσεις τον εαυτό σου ότι ταιριάζετε έκανες και άπειρες υποχωρήσεις και μέσα σε όλο αυτό έχασες τον αληθινό σου εαυτό! Έγινες κάποιος άλλος, άβουλος... Και όλα αυτά γιατί δεν μπορούσες να δεχτείς ότι απλά δεν έκανες χωριό με αυτόν τον άνθρωπο!
Θα μπορούσα να δώσω άπειρα ακόμα παραδείγματα αλληθωρισμού μα δε μου αρέσει να μακρηγορώ και να σας κουράζω. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι στο ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε και να φοράμε παρωπίδες! Πρέπει να πληγωθούμε κάποιες φορές κι ας μη μας αρέσει και πρέπει να εμπιστευόμαστε τα αρχικά μας ένστικτα γιατί αυτά κατά βάση είναι σχεδόν πάντα σωστά!
Μάθετε να διεκδικείτε με τόλμη αυτά που δικαιούστε χωρίς να κρύβεστε πίσω απ' το δάχτυλό σας! Τα παραμύθια άλλωστε τελειώνουν με τη φράση "ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα". Εμείς που ζήσαμε καλύτερα είμαστε εμείς που δεν τραφήκαμε με αυταπάτες και είχαμε το σθένος να διεκδικήσουμε αυτά που θέλαμε με αποτέλεσμα άλλες φορές να πληγώσουμε τον εαυτό μας κι άλλες να κερδίσουμε την αξιοπρέπεια, την ελευθερία και την απέραντη αγάπη προς το αληθινό μας πρόσωπο.
Τα φιλιά μου,
Μικρή Ξινή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"