Το σκουπιδιάρικο!


 Γεια σας φίλοι μου,

Τι κάνετε? Όπως καταλαβαίνετε, για να γράφω πάλι τόσο σύντομα από την προηγούμενη ανάρτησή μου μάλλον σημαίνει ότι δεν είμαι και πολύ καλά!

Κάθε φορά πρέπει κάτι να συμβαίνει, κι εκεί που είμαι μια χαρά να συγχύζομαι!

Όχι δε θα μιλήσουμε για τον κορονοιό! Το έχω βαρεθεί αυτό το θέμα και έχω πιο juicy πράγματα να πω!

Σας έχει τύχει εσάς ποτέ να εμπιστεύεστε τυφλά κάποιον και ξαφνικά να μαθαίνετε μέσω κάποιων συγκυριών ότι αυτός ο κάποιος, όχι απλά δεν ήταν άξιος εμπιστοσύνης, αλλά σας έσκαβε κανονικά το λάκκο και είχατε φτάσει στο χιλιοστό πριν πέσετε μέσα για τα καλά?

Να είναι υπεράνω πάσης υποψίας και να τον έχετε στο απυρόβλητο για ό, τι κι αν συμβαίνει, και παρόλο που υπάρχουν προειδοποιητικά σημάδια και η διαίσθησή σας σας λέει πως κάτι δεν πάει καλά εσείς να τα προσπερνάτε όλα και να λέτε "αποκλείεται! ο τάδε δε θα το έκανε ποτέ αυτό!". Κι όμως το έκανε!

Κυκλοφορούν πολλά σκουπίδια τελικά εκεί έξω, και δυστυχώς είναι μεταμφιεσμένα σε χρήσιμα αντικείμενα! Αλλά ακόμα και που κρύβουν το αληθινό τους πρόσωπο παραμένουν σκουπιδοαντικείμενα! Μάλλον βέβαια δεν υπάρχει τέτοια λέξη! 

Anyway, υπάρχουν λοιπόν εκεί έξω κάποιοι "άνθρωποι" οι οποίοι θα σας εκμεταλλευτούν, θα πάρουν τα πάντα από σας, και μετά όχι μόνο δε θα εκτιμήσουν τίποτα, αλλά θα σας θάψουν ζωντανούς διότι δεν εξυπηρετείτε πια τα συμφέροντά τους. 

Εγώ στη ζωή μου γνώρισα τέτοιους πολλούς και έμαθα λόγω συνθηκών να τους ξεχωρίζω, να τους διαχωρίζω και να τους κρατάω όσο πιο μακριά μπορώ! Αυτό το κάνω καλά σε προσωπικό επίπεδο.. Δυστυχώς, πολύ πρόσφατα έμαθα να τους ξεχωρίζω και στους άλλους τομείς που περικλείουν τη ζωή μας... 

Μακάρι να μπορούσα να σας πω τον τρόπο που θα μπορούσατε κι εσείς να κάνετε το ίδιο, μα δεν είναι εύκολο. Ειδικά για εμάς που εμπιστευόμαστε εύκολα τους άλλους λόγω ιδιοσυγκρασίας είναι κάτι που δε γίνεται αλλά και δε θέλουμε να το αλλάξουμε. Δε θέλω να είμαι καχύποπτη και κακοπροαίρετη ως προς τα άτομα που γνωρίζω! Και δε θα το κάνω ποτέ! 

Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως όλα αυτά τα απορρίμματα κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα θα τα μαζέψει το σκουπιδιάρικο και θα βρεθούν στη χωματερή! Γι' αυτούς δε θα αλλάξει κάτι.. τα ίδια σκουπίδια θα είναι, απλώς θα βρίσκονται στο φυσικό τους περιβάλλον. Για σας όμως θα έχουν αλλάξει πολλά! Δε θα υπάρχει πια τίποτα τοξικό στη ζωή σας! Και μη στεναχωριέστε ή να προσπαθείτε μάταια να αλλάξετε τους ανθρώπους γιατί δε θα τα καταφέρετε! 

Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να είστε αυτοί που είστε, να εμπιστεύεστε το ένστικτό σας ακόμα κι αν αυτό καμιά φορά κάνει λάθη. Μην αφήσετε ποτέ κανέναν να σας λέει πως θα κοιτάτε μόνο κάτω με το κεφάλι σκυμμένο! Κάτω το μόνο που θα βλέπετε είναι αυτούς! Κοιτάξτε ψηλά να βλέπετε τον ουρανό! Κι όσο πιο ψηλά κοιτάτε τόσο πιο ψηλά θα πάτε!

Στη ζωή δε θα χαθεί ο χρήσιμος άνθρωπος... Αυτόν τον φυλάμε σαν τα μάτια μας! Θα χαθούν μόνο τα άχρηστα, που eventually θα πάνε στα αζήτητα!

Αυτά από μένα για σήμερα!

Φιλάκια,

Μικρή Ξινή


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"

Ανοίγω τα μάτια μου!