2012!!! τρέμε κοσμάκι!!

μετά από μια μεγάλη απουσία επανήλθα στο θρανίο μου:PP τρέχαμε όλοι κ εγώ κ εσείς σαν τρελοί να μη χάσουμε την πρεμιέρα του 2012!:) γιατί φυσικά εγώ στην πρεμιέρα πήγα και το είδα!! Το τέλος του κόσμου όπως τον ξέρουμε..!!μια μοντέρνα κιβωτός του Νώε που αντιστέκεται στο μεγαλύτερο τσουνάμι ever!!! δε ξέρω για σας...αλλα δεν υπάρχει χειρότερο για μένα από το να νιώσω ότι πνίγομαι στο νερό...το θεωρώ από τους πιο ασφυχτικούς θανάτους που μπορεί να υπάρχουν!! παρόλα αυτά εν έτη 2009 ήδη πήγα και στο cinema και είδα ότι το 2012 μάλλον κάπως έτσι θα τελειώσετε...γιατί εγώ φυσικά και θα έχω εισιτήριο για την εξελιγμένη κιβωτό!!! προεδρικό κιόλας!PpPpP
είναι όμως στη φύση του ανθρώπου να θέλει να δει τι θα γίνει μετά ε? να ξέρει...σήμερα βγήκα με κάποιον λες στη κολλητοί σου, προσπερνάς γρήγορα γρήγορα το γεγονός ότι πέρασες ωραία και σκέφτεσαι τι θα πρέπει να πεις, να βάλεις, να κανεις προκειμενου να τον κερδίσεις αύριο, methauvrio, τον άλλο μηνα...γιατί σχεδόν κανεις μας δε ξέρετε με όσα γίνονται τώρα? γιατί αφήνουμε τι ζωή μας να περνάει κ ο σκοπός μας είναι ΠΑΝΤΑ το μέλλον...εντάξει δε λέω...το όνειρα είναι όνειρα...και οι φιλοδοξίες, φιλοδοξίες...αλλα όχι και να χάνεις τα πάντα από το παρόν σου για να σχεδιάσεις κάτι που ίσως...λέω ίσως...να μην έρθει ποτε!! (εξαρτάται πάντα για τι πράγμα μιλάμε! μη παίρνετε αέρα μερικοί μερικοί..)! κάθε βραδυ που ξαπλώνεις...σκέφτεσαι...χτες έγινε εκείνο...αύριο θα γίνει αυτό...και μονο την επομενη μέρα ίσος σκεφτείς κάτι που έχει να κάνει με τη στιγμή που ξάπλωσες...αν το σκεφτείτε είναι γελοίο!! έχουμε φτάσει να μην ευχαριστιόμαστε τίποτα πια! (και πάλι να τονίσω δεν ισχύει παντού αυτό!! κατάλαβες εσύ που χαμογελάς πονηρά?)
το αύριο πρέπει να το χτίζουμε..και τα τούβλα του είναι το παρελθόν μας..αλλα μέσα σε όλο αυτό το σενάριο δε πρέπει να ξεχνάμε το παρόν...!! είναι εδώ και πρέπει να το ζήσουμε..άλλωστε το παρόν θα γίνει αύριο ένα ακόμα τουβλάκι για το μέλλον..!!! μη το ξεχνάτε...γιατί τα όνειρα εκδικούνται..και τότε μπορεί όντως το 2012 να πνιγείτε..όχι από το τσουνάμι...η ίδια σας η ζωή θα σας πνίξει...!!και αυτά για τα οποια παλεύατε θα γυρίσουν πίσω και θα σας στοιχειώσουν! και εγώ...δε θα μάη εκεί για να το δω!:) γιατί θα είμαι με αυτό το group που ζει το σήμερα...το αύριο...και το χτες;)
τα περαστικά μας σήμερα πάνε σε όσους αύριο κοιτάξουν πίσω και δούνε ότι χτες τα έκαναν θάλασσα!!
till next time;)
kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"