ξυπνάει ο άλλος σου εαυτός?

μέσα στη βροχή και στο κρύο....στο διάβασμα και στον καφέ που έχει παγώσει από τις εκατό ώρες που τον πίνω (hehehe!) και κάνοντας και κανένα διάλυμα αλωνίζοντας στο fb μου δημιουργούνται εκατομμύρια απορίες τις οποιες θα μπορούσα να αναλύω εδώ μέσα καθημερινά...!!! hehehe! σήμερα όμως ας ασχοληθούμε με την χάζι συνήθεια που έχουν πολλοί άνθρωποι που περιγράφεται ως εξής...προκειμενου να κατακτήσουν κάποιον ξεχνάνε ποιοι είναι και προσπαθούν να του μοιάσουν και να αποκτήσουν τα ίδια ενδιαφέροντα γιατί νομίζουν ότι έτσι θα ταιριάξουν...θα κολλήσουν.... σας έχω λοιπόν δυσάρεστα νέα!:P σ όλη μου τη ζωή μέχρι τώρα υπήρχε μονο ένας άντρας με τον οποιο θα μπορούσα να πω ότι είμαι το αντίστοιχο του σε θηλυκό γένος...δε γνωριζόμαστε πολλά χρονια, δε ξέρουμε παρα πολλά ο ένας για τον άλλο...κ όμως σκεφτόμαστε ολιδια...βλέπουμε τη ζωή από την ίδια οπτική γωνια..αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο..μιλάμε την ίδια γλώσσα που λένε...σας διαβεβαιώ ότι τουλάχιστον μέχρι τώρα που γράφω ο άντρας αυτός βρίσκετε στη λίστα με τους ανθρώπους με τους οποιους δε θα μπορούσα να κάνω χωριο ακριβώς γι αυτούς τους λόγους...και πιστεύω και εγώ στην ίδια αντίστοιχη δικη του λίστα βρίσκομαι...γιατί? ίσως γιατί δεν έχει ενδιαφέρον να ξέρεις την αντίδραση του αλλου...ίσως γιατί ξέρεις τι να πεις και τι όχι ώστε να μην προκαλέσεις κάποιο μεγάλο θέμα...ΓΙΑΤΙ αν ποτε μαλώσουν δυο ίδιοι άνθρωποι η μάχη θα τελειώσει σίγουρα χωρίς νικητή και κατά τι διάρκεια θα πάρει η μπόρα πολλούς!! αντίθετος...!!! όταν δε μοιάζεις με κάποιον καθόλου τότε είναι που μπορεί να γίνει ο καλύτερος συνδυασμός ever!!!! να έχει εντάσεις..να έχει ενδιαφέρον και ταυτόχρονα να σου δίνει την προοπτική να μη βαρεθείς ποτε...!! hmm...εντάξει όχι και ποτε...μεγάλη λέξη το ποτε..!!και σε αντίθεση με πολλούς εκεί έχω εγώ ντίνο αξια και βάρος στις λέξεις...:) τα καλά νέα βεβαια για όλους εσάς που χρησιμοποιείτε τέτοιες τακτικές είναι ότι μπορείτε να παραμείνετε ο εαυτός σας!!και να προσπαθήσετε να κάνετε τους άλλους να σας προσέχουν για σας! και όχι για πράγματα που ήδη έτσι κ αλλιώς ξέρουν και ίσος βαριούνται και πολλά από αυτά..αν πάλι δε τους κερδίσετε έτσι...τότε αυτοί χάνουν...η εσείς αποφεύγετε να μπλέξετε σε μια κατάσταση που ίσος δε σας ταιριάζει:) αυτοθαυμαστείτε λοιπόν, ψωνιστείτε με την πάρτι σας και πάτε γι αλλα:) ελπίζω να σας βάλει σε λίγες σκέψεις αυτή η ανάρτηση)
κ από μένα!!!
φιλάκια!!!
mouats!mouats!mouats!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"