ουράνιο τόξο!:)

καλησπέρα σας περίεργα πλασματάκια μου:)
χτες το βραδυ πέρασα μια πολύ περίεργη νύχτα....γύρισα από το πανεπιστήμιο υπερβολικά κουρασμένη και ξέροντας ότι θα πάει έτσι για τουλάχιστον δυο εβδομάδες ακόμα ήθελα απλά να φάω κάτι και να ξεραθώ!!! έτσι λοιπόν και ξεκίνησα να κάνω...έφτιαξα ένα καταπληκτικό σαντουιτσάκι (hehehe) και πήρα το pc στο δωμάτιο και έβαλα να χαζέψω κάτι καθώς έτρωγα με σκοπό να κοιμηθώ...αρχίζει λοιπόν μια καταιγίδα χωρίς προηγούμενο....ο ουρανός ήταν γεμάτος λάμψη από τις αστραπές και οι κεραυνοί ένιωθες ότι έσκαγαν σχεδόν διπλα σου....λες κ ο θεός δυνάμωσε το ραδιόφωνο του για ώρες....ο ήχος δε σταματούσε...βούιζε συνεχεια...!!! μέχρι τα ξημερώματα...δε χρειάζεται λοιπόν να πω ποσο αγριεύτηκα και φυσικά ότι δεν έκλεισα μάτι εν τελει...όλες οι περίεργες και τρομακτικές σκέψεις που είχε το μυαλό μου εκείνη την ώρα έκαναν έκρηξη στο κεφάλι μου...σα να είχα ένα κομμάτι του μυαλού μου γεμάτο φόβους κλειδωμένο...που ξαφνικά το άνοιξα...και ξαφνικά...κοντά στο ξημέρωμα...φοβισμένη και κουρασμένη κατάλαβα ότι η καταιγίδα πέρασε...και άνοιξα δειλά δειλά την κουρτίνα...και είδα μπροστά μου το πιο μεγάλο...και φωτεινό και όμορφο ουράνιο τόξο....ένιωσα τέτοια αγκαλιάσει...τέτοια ευτυχία...σαν να είδα θαύμα μπροστά στα ματια μου...και αποφάσισα να γράψω αυτή τι μικρή ιστοριούλα για να σας υπενθυμίσω αυτά που μέσα στην πολυτάραχη γεμάτη άγχος ζωής σας ξεχνάτε καμια φορα...η ευτυχία....είναι στα απλά...στα χρώματα...στα καθημερινά που δε δίνουμε σημασία...είναι διπλα μας...και καμια φορα τι διώχνουμε μακριά μας άθελα μας...!! κρίμα να περνάνε από διπλα μας τα απλά...τα όμορφα...αυτά που μας ησυχάζουν και εμείς ούτε καν να τα βλέπουμε!! και κατά τα αλλα να λέμε ότι το μονο που θέλουμε είναι να ζήσουμε ευτυχισμένοι...και τελικά να αναζητούμε αυτή την ευτυχία εκεί που δεν υπάρχει...!! σκεφτείτε το λοιπόν και πάρτε μπροστά!!!
τα περαστικά μας σήμερα πάνε...στη συμβατική ζωή..στα συμβατικά σπίτια...στις συμβατικές σχέσεις...!εγώ προτιμώ να κάθομαι να κοιτάω το ουράνιο τόξο..κ ας είναι για 5 λεπτά:)
till next time:)
kiss:!)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"