όσο καλός k αν είσαι....

καλησπέρα σας μικρά μου πλασματάκια....!!! ελπίζω να μου είστε καλά...κ ακόμα κ αν δεν είστε ελπίζω ότι πρόβλημα υπάρχει να προσπαθείτε να το δείτε από κάποια θετική οπτική γωνια που ίσος έχει....σήμερα λοιπόν είμαι πολύ προβληματισμένη....ο σεβασμός, η ντροπή, το δε μου χει δώσει το θάρρος μου φαίνονται έννοιες υπό εξαφάνιση....άκουσα λοιπόν μια ιστορία...όπου η νυν κοπέλα στέλνει μηνύματα στην πρώην κοπέλα θέλοντας να μάθει εάν ο εν λόγω κύριος διατηρεί ακόμα σχέσεις με την πρώην...έχω πει και σε παλιότερα posts ότι όλοι μας έχουμε ένα παρελθόν..καλώς η κακώς!...έχω πει επίσης ότι ο καθένας πρέπει να έχει το θάρρος της γνώμης του...να μη φοβάστε...να διεκδικείτε...αλλα νομίζω ότι κάπου πρέπει να υπάρχουν και κάποια όρια...προσπαθείς να προσπεράσεις,να σηκωθείς δυνατός από μια ιστορία...να κανεις 5 βήματα μπροστά..και άθελα τους ίσος η καταστάσεις να σε γυρνάνε στο μηδέν!! προσπαθούμε πολλές φορες πολλοί από εμάς να κάνουμε το σωστό...και πιο είναι τελικά αυτό το σωστό?? αυτό που προστάζει το μυαλό? αυτό που προστάζει η καρδια...!!?? σέβεσαι μια κατάσταση..νιώθεις δυνατός και καλά με τον εαυτό σου και ξαφνικά ανακαλύπτεις ότι ενώ εσύ έκανες ότι καλύτερο μπορούσες η ίδια η κατάσταση δε σέβεται εσένα...!! και εκεί λες? για ποιον προσπαθώ άραγε? για μένα? για κάποιον άλλο? για το σωστό? για το λάθος? η ζωή δυστυχώς η ευτυχώς προϋποθέτει να πάρεις δύσκολες αποφάσεις...και κάποιες στιγμές..ακριβώς εκεί που λες ότι πήρες την σωστή απόφαση..κάποιος κάνει κάτι και στα γυρνάει όλα τούμπα...δε μπορεί ο κόσμος να κάτσει και να ευχαριστηθεί τις επιλογές του? πρέπει πάντα να υπάρχουν η να δημιουργούνται προβλήματα??? γιατί δεν αντιλαμβάνονται ότι ο,τι υπάρχει στη ζωή τους είναι δικη τους επιλογή και αντί να τη χαρούν η ευτυχία τους φαίνεται ρουτίνα και πρέπει να δημιουργήσουν προβλήματα από το μηδέν για να νιώσουν καλύτερα? μέχρι στιγμής..ακόμα okay εγώ ζούσα με το νομο του σωστού...και πολύ σοβαρά σας λέω σκέφτομαι να αλλάξω...ναι δε μπορείς να είσαι ο σωτήρας του κόσμου..αλλα τουλάχιστον μπορείς να είσαι ο σωτήρας του εαυτού σου..!! εγώ θα σας συμβούλευα να το κάνετε...αφήστε την δήθεν ευτυχία και χαμογελάστε με αυτό που σας κάνει πραγματικά ευτυχισμένους...χωρίς δολοπλοκίες...χωρίς 2ες σκέψεις...χωρίς ψέματα...
τα περαστικά μας σήμερα πάνε σε όσους έχουν μάθει να λένε ψέματα, να κοροϊδεύουν και να νομίζουν έτσι ότι έχουν και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο!! pssst! bad news...αυτό δε γίνετε!!! κάποιος θα ευτυχήσει και κάποιος θα δυστυχήσει..όλα μαζί δε γίνετε..!!
όσο για τους υπολοιπους που λίγο σκέφτεστε αυτά που λέμε εδώ...
till next time..
kiss!:))
p.s. η ανάρτηση σήμερα δε θα γίνει αντιληπτή από όλους...σίγουρα..!! αλλα από οποιους γίνει ας τα βάλουν κάτω και ας κάνουν μια καινούρια αρχή...!!! μπορεί στη ζωή σας να υπήρξατε θύματα...αλλα σίγουρα κάποια στιγμή υπήρξατε και θύτες..δε γεννηθήκαμε αθώοι..και θα πεθάνουμε μια μέρα...
καληνύχτα..!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"