Σενάριο επιστημονικής φαντασίας

Έχω παρακολουθήσει στη ζωή μου διάφορες σειρές στην τηλεόραση και διάφορες ταινίες... Τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα πως τίποτα δεν είναι ψεύτικο και πως όλα είναι πραγματικά βγαλμένα από τη ζωή... Βασικά πιστεύω πως στη ζωή είναι λίγο χειρότερα τα πράγματα, γιατί στις ταινίες έχουμε συνήθως happy end!! Αλλά στην πραγματικότητα εκτός του ότι όλοι ζούμε μέσα σε ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας, το τέλος είναι αβέβαιο και στις περισσότερες περιπτώσεις, το τέλος είναι σκατά... Γιατί ο σοφός λαός λέει "ενός κακού μύρια έπονται"? Γιατί ξέρει... Αν ένα πράγμα πάει στραβά, όλα πάνε στραβά... Και πολύ σπάνια μας πάνε όλα καλά... Πάντα κάτι θα υπάρχει... Φταίμε βέβαια κι εμείς που είμαστε απαισιόδοξοι... Αλλά τι να κάνεις? Έτσι που έρχονται τα πράγματα κάποια στιγμή σταματάς να ελπίζεις σε κάτι καλύτερο... Γιατί όλοι παίζουμε σε μια ταινία, που όμως είναι thriller.... και όχι κωμωδία ή ρομαντική κομεντί... Γιατί όταν ο άντρας σου μετά από πολλά χρόνια γάμου σε αφήνει κι εσένα και τα παιδιά σου για μια άλλη νεότερη, μπορώ να το δικαιολογήσω... Αλλά όταν σε αφήνει για μία μπαζόλα (για να μην εκφραστώ χειρότερα) τότε μάλλον η ταινία της ζωής σου έχει κάποια λάθη στο σενάριο... Όταν την έγραψαν μπερδεύτηκαν!!! Και αυτά τα λάθη δε διορθώνονται... Κρίμα... Πιστεύω ότι σε όλων τα σενάρια υπάρχουν λάθη... Σε άλλους μικρότερα και σε άλλους μεγαλύτερα... Ποιος είναι υπεύθυνος γι' αυτά τα λάθη όμως? Μάλλον εμείς που κάναμε τις λάθος επιλογές... Αλλά επειδή όλοι κάνουμε τις λάθος επιλογές ζούμε μέσα σε σενάρια επιστημονικής φαντασίας... Κι αφού δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε, ας τα απολαύσουμε λοιπόν αντιμετωπίζοντάς τα με χιούμορ και αισιοδοξία... Αν και ποτέ δε μου άρεσαν οι Sci-fi τουλάχιστον στη δική μου είμαι πρωταγωνίστρια!!!! χεχε!!! Φιλάκια!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"