"Η πρέφα θέλει υπομονή και το σκαμπίλι τέχνη....λένε"...

Καλησπέρα σας υπέροχα πλάσματα!!!
Ελπίζω η εβδομάδα να ξεκίνησε καλά για όλους και με κέφι να συνεχίσουμε... (λέμε τώρα)!!!!
Επειδή το τελευταίο διάστημα βαρύναμε λίγο..... όλοι ασχολούμαστε με τα πολιτικά... είμαστε σε μία κατάσταση που μονίμως τρέχουμε, αγχωνόμαστε και μας απασχολεί αυτή η περίεργη αυριανή αβεβαιότητα... είπα να ελαφρύνουμε λίγο....
Με βάση λοιπόν τη σημερινή μέρα έχω να σας θέσω δύο ερωτήματα!
Ας περάσουμε λοιπόν γρήγορα γρήγορα (χεχε) στο πρώτο..!!
Σταματάω τη δουλειά για μισή ώρα το μεσημέρι σήμερα για να πάω να βγάλω λεφτά να πληρώσω τα κοινόχρηστα...!! και τότε έρχεται η ερώτηση στο μυαλό..!!
Τι στο καλό κάνουνε τόση ώρα στο ΑΤΜ οι υπόλοιποι άνθρωποι που δε κάνω εγώ...!! Μα τόση ώρα πια και τόσες φορές που μου έχει τύχει αναρωτιέμαι μήπως κάνω εγώ κάτι λάθος τελικά...!! Δηλαδή πραγματικά ρε φίλε.... συμβόλαιο υπογράφεις???? τακ τακ τακ τρία κουμπάκια είναι...!! πάτησε τα να τελειώνουμε... πάρε την απόδειξή σου και πήγαινε να την δεις παραπέρα...!! Πρέπει να τη δεις και αυτή μπροστά στο μηχάνημα???!!!! τρέχουμε τώρα λέμε!! ΤΡΕΧΟΥΜΕ!!! το χειρότερο είναι ότι δε μου τυχαίνει με ηλικιωμένους ανθρώπους... αλλά με νεότερους... έτσι όπως κάθομαι από πίσω..ειλικρινά ουκ ολίγες φορές έχω σκεφτεί να πάω να βοηθήσω...!! μήπως κάτι συμβαίνει βρε παιδί μου.... μήπως αντί για ελληνικά τα λέει κινέζικα...!! Το ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη που το έχω παρατηρήσει αυτό...και αν υποστηρίξτε το αντίθετο τότε ανήκετε στους αργούς! οι αργοί να μπούνε στην τράπεζα να περιμένουν στην ουρά...!! έτσι κ αλλιώς τον ίδιο χρόνο θέλουνε!!! ουφ!!!!! τα είπα και ξαλάφρωσα...!!!
Δεύτερο ερώτημα...απόγνωσης και απορίας... κυρίως για τις φίλες μου βέβαια γιατί είναι γυναικείο...!! ρε κορίτσια... τελειώνω τη δουλειά σήμερα και πάω να αλλάξω..και όπως κάθε μέρα.... αναρωτιέμαι...!! που πάει το ρουζ!!!!!!! ΠΟΥ!!! ξεκινάς την ημέρα σου... το βάζεις εκεί στη θέση του... στα μάγουλα.... στη δουλειά είσαι στο κάτω κάτω... δε σου ακουμπάει κανείς τα μάγουλα!! που εξαφανίζεται σε λίγες ώρες? έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το απορροφάμε!!! και πόσο πια να βάλεις για να μη φεύγει!! η μήπως πρέπει να τριγυρνάμε με αυτά τα σταθεροποιητικά σπρέι λες και είναι εβιάν??? και μη μου πείτε μη βάλεις..!! γιατί όσοι με ξέρουν καλά... ξέρουν ότι γεννήθηκα ιδιαίτερα άσπρο μωρό...!! πιο άσπρο πιστεύω δε γίνεται.. ε μη τρομάζω και τον κόσμο!!!
Και θα πείτε τώρα εσείς.... καλά τι έπαθε αυτή.. είναι σοβαρή...??? ναι ρε παιδιά είμαι.... απλά έχω και εγώ το ελάττωμα που όλοι έχουμε.... θέλουμε όλα να γίνονται όπως εμείς τα θέλουμε... στην ώρα που εμείς τα θέλουμε με τον τρόπο που εμείς θέλουμε...!! και αυτό δε γίνεται πάντα... για την ακρίβεια δε γίνεται σχεδόν ποτέ.... πάντα θα υποχωρήσουμε σε κάτι... πάντα θα στραβομουτσουνιάσουμε με κάτι άλλο..!!
Άλλα δε βαριέσαι... ότι και να κάνουμε... στην ουρά του ΑΤΜ μπορεί τελικά να μη βρούμε ουρά.... και το Καλοκαίρι σιγά σιγά θα ξανά έρθει και δε  θα το έχουμε ανάγκη το παλιορούζ! χεχε!! και αυτή θα είναι μία μέρα που θα έχει ξεκινήσει καλά...!! σε αντίθεση με άλλες... αν με πιάνετε..!!
θα μου επιτρέψετε σήμερα με αγάπη να στείλω τα περαστικά στον εαυτό μου και τους ομοίους μου που πάσχουμε από το σύνδρομο "πιστεύω πως στον κόσμο ζω μόνος μου ή με ομοίους μου, και αν όχι θα έπρεπε"!! χεχε!!!
όσο για τους υπόλοιπους θα σας καληνυχτίσω με δυο λόγια που πολύ μου αρέσουν, γιατί τα περαστικά μας μπορεί να πήγαν στους ανυπόμονους... μα αυτοί μάλλον είναι που ζούνε...
"Ο νους βολεύεται,έχει υπομονή,του αρέσει να παίζει, μα η καρδιά αγριεύει, πλαντάει και χιμάει να σκίσει το δίχτυ της ανάγκης"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"