Θέλεις να γίνουμε φίλοι???

Θυμάμαι παλιά που είχαμε μικτές παρέες (αγόρια και κορίτσια) χωρίς να υπάρχει κάποιο ερωτικό ενδιαφέρον ανάμεσα στους φίλους... Περνώντας τα χρόνια παρατηρώ πως αυτό έχει σταματήσει να συμβαίνει... Δε σε γνωρίζει κανείς αν δεν υπάρχει κάτι άλλο από πίσω.. Και όταν λέω κάτι άλλο δεν εννοώ μόνο το να σε γουστάρει αλλά και άλλα "συμφέροντα" που μπορεί να έχει κάποιος από σένα και γι' αυτό να σ' έχει από κοντά, αλλά αυτό δε θα το αναλύσουμε σήμερα... Το πρόβλημα, λοιπόν είναι πως οι περισσότεροι σκέφτονται μόνο πώς θα ικανοποιήσουν τη λίμπιντό τους, οπότε αν εσύ δεν είσαι διατεθειμένος να προσφέρεις αυτό που ζητούν δε θα βγούνε ποτέ μαζί σου! Δηλαδή αποκλείεται γνωρίζοντας σε να κάνουν έναν αληθινό φίλο (που θα είναι και γαμώ τα άτομα!) και θα τους μείνει μια ζωή? Και φυσικά δεν είναι διόλου απίθανο όταν γνωρίζεις κάποιον να υπάρξουν και κάποια αισθήματα και εντέλει να γίνει και το.... άλλο... Ίσως ναι ίσως και όχι... Ταυτόχρονα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γνωρίσεις άλλους από την παρέα και τελικά να βρείς κάποιο άλλο ενδιαφέρον... Δεν μπορείς να αποκλείσεις κάποιον από φίλο, επειδή δεν τον βλέπεις ερωτικά! Αν το κάνεις αυτό είσαι σνομπ και κομπλεξικός!! Μπορείς να βγείς μια φορά μαζί του για να γνωριστείς χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι! Ζούμε στην εποχή του θράσους όμως... Και όλοι οι μη μου άπτου θα συμπεριφερθούν σνομπίστικα, με υπεροψία και με το που θα βρούνε ευκαιρία θα το παίξουν γκόμενοι... Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω ότι μιλάω και για τα δύο φύλα! Και δεν μπορώ να ακούω συνέχεια τη βλακεία "δεν υπάρχει φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας"! Κι όμως μικρά μου ζωάκια... υπάρχει!! Εγώ έχω πάρα πολλούς φίλους του αντίθετου φύλου και δεν υπάρχει ερωτική υπόνοια από καμία πλευρά! Μάλλον αυτό θα συμβαίνει επειδή εγώ είμαι όντως cool και δεν κανονίζω τις παρέες και τις φιλίες μου βάσει των εκάστοτε κερδών που μες στο μυαλό μου θεωρώ ότι μπορεί να έχω από κάποιον... Γιατί μη νομίζετε ότι κι ο άλλος που το παίζει χαζός δεν καταλαβαίνει πότε τον νοιάζεσαι πραγματικά και πότε προσποιείσαι... Αλλά κι αυτό είναι ένα άλλο θέμα που δε χωράει στη συγκεκριμένη συζήτηση, μιας και αν αρχίσω μπορώ να γράψω βιβλίο ολόκληρο! Anyway, το πόρισμα είναι ότι κοινωνικοποιούμαστε όχι μόνο όταν μας συμφέρει, αλλά για να γνωρίζουμε καινούριο κόσμο αφού ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να αποκομίσεις από τον κάθε άνθρωπο.. Ίσως και τίποτα αλλά ίσως και ένα πραγματικό φίλο, αφού σπανίζουν στις μέρες μας... Μην κλείνεστε στο καβούκι σας, βγείτε έξω, περάστε καλά και ποτέ δεν ξέρεις τι θα προκύψει από μία γνωριμίια...
Φιλάκια
Μικρή ξυνή 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"