Μια βόλτα στη θάλασσα!!

Καλησπέρα σας όμορφα μου πλασματάκια!!
Ελπίζω να μου είστε όλοι καλά, να ξεκουραστήκατε, να διασκεδάσατε και γενικά να σας χαμογέλασε έτσι λίγο ο ήλιος ο ηλιάτορας..!!
Εγώ λοιπόν από την πλευρά μου πέρασα ένα κατά κάποιο τρόπο πολύ girly διήμερο....άκουσα πολλά.... σκέφτηκα άλλα τόσα και έβγαλα και εγώ με τη σειρά μου τα συμπεράσματά μου..!!
όπως καταλαβαίνετε μάλλον οι κοπέλες θα έχουν περισσότερο ενδιαφέρον να διαβάσουν το παρακάτω κείμενο...!! και ξεκινάμε...!!
Κορίτσια μου αγαπημένα...!!
 Ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα αυτό το ΣΚ ήταν το εξής...!! δε γίνονται όλα αγάπη μου γλυκιά όταν εσύ θες να τα κάνεις...!! καμιά φορά θέλουν το χρόνο τους... και πως θα τον καταλάβετε? δε θα κλωτσάει μέσα σας τίποτα.... θα το νιώθετε ότι είναι η σωστή ώρα να το πιεις το ρημάδι το ποτό..!! ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στη φίλη που μας έδωσε αυτό το μάθημα!!!
Όταν έχεις εμπιστοσύνη, έχεις εμπιστοσύνη..!! μην αφήνεις να σου μπερδεύουν το μυαλό ατάκες, σπόντες, και μικρο κακιούλες...!! ακόμα και αν οι τρίτοι έχουν δει κάτι που εσύ δεν έχεις ακόμη δει... μη τρελαίνεσαι..!! θα το δεις! κρυφό πάντως δε θα μείνει...!! ένα μπράβο λοιπόν στη φίλη που δεν έδωσε σημασία και το βράδυ κοιμήθηκε ήσυχη!!
Όταν έχεις καταλάβει πέντε πράγματα παραπάνω... δεν είναι πάντα απαραίτητα σωστό να ξέρουν όλοι ότι τα κατάλαβες...!! κάθε πληροφορία μπορεί να σου είναι πολύ χρήσιμη την κατάλληλη στιγμή... μη την δίνεις τσάμπα βρε!! ένα μπράβο λοιπόν στη φίλη που συγκρατήθηκε... και ας μη κοιμήθηκε το βράδυ..!! (χεχε)!
Μην αφήνεις ποτέ και κανέναν να σε κάνει να νιώσεις αναξιοπρεπής... σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι δε χρειάζεται κάποιος να το κάνει αυτό μόνο με άμεση επαφή μαζί σου... μπορεί να το κάνει και έμμεσα...!! μη μου λες τον θέλω!!! είναι άρρωστο να θες κάποιον που σε υποτιμάει... δε το καταλαβαίνεις??? Μπράβο λοιπόν στη φίλη που το κατάλαβε...!!!
Σταμάτα να θες να εκδικηθείς με τρόπο που μόνο εσένα θα πληγώσει...!! τις αποφάσεις μας και τις σωστές και τις λάθος... εμείς θα τις χρεωθούμε... ας μην φορτώνουμε σε ένα λάθος και ένα επόμενο...!! θες εκδίκηση στη τελική? σχεδίασε την όταν δε θα είναι εν βρασμώ ψυχής...!! εδώ δεν έχει μπράβο..! η φίλη θύμωσε!! χεχε!!
Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να πω είναι όλοι ανεξαιρέτως φύλου έχει ο καθένας τα δικά του.... άλλος σημαντικά... άλλος πιο ασήμαντα...!! Αλλά όλοι κάτι έχουν.... σημασία δεν έχει να βρεις τρόπο να μην έχεις πρόβλημα... είναι αδύνατον... σημασία έχει να διαχωρίζεις πια χρειάζονται λύσεις και πια είναι απλά προβληματικά έτσι... χωρίς λόγο... απλά είναι...!! μη ψάχνεις να βρεις το δικό σου λάθος στα λάθη που άλλοι κάνουν... σίγουρα έχεις αρκετά μέσα σου να αντιμετωπίσεις για να σου προσθέσεις και άλλα...!!
Ένα ωραίο τέλος στην ιστορία μας όμως θα μπορούσε να είναι..... κάνε το βήμα... σταμάτα τα τετριμένα... τα καθημερινά... και αντί να ακολουθήσεις τον δεδομένο δρόμο... άλλαξε πορεία... πιες ένα καφέ στη θάλασσα... πάρε μια ανάσα... γέλασε... ακόμη και...... ψώνισε..!! ο πορτοκαλί χρωματισμός εκεί κάπου στις εφτά το απόγευμα μπορεί να αποτυπώσει ονειρεμένες στιγμές...!! ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στις φίλες και τους φίλους που το έκαναν...!!
κάπως έτσι.... εδώ στο μπαλκόνι των γονιών μου... σας αφήνω να πάτε τη δική σας βόλτα στη θάλασσα..!
τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν σε ευνόητες κατευθύνσεις...!!
till next time:)
kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"