"Η Ισχύς εν τη Ενώσει"

Καλησπέρα σας ταλαιπωρημένα μου πλάσματα!!
Τώρα τι να πω? Ότι ελπίζω να μου είστε όλοι καλά?? Αυτές τις μέρες πραγματικά νιώθω ότι βρισκόμαστε πάνω σε ένα τρενάκι που ενώ προοριζόταν για να μας διασκεδάσει τελικά κατέληξε να είναι το τρενάκι του τρόμου..!!
Γύρω μας γίνεται χαμός και όλα τα ίδια μένουνε και όλα τριγύρω αλλάζουν που λέει και το τραγούδι… ναι ακούω.. όχι ακούω… διχασμός του κόσμου ακούω… νομίζω πως πρέπει λίγο να μοιράσουμε τις ευθύνες για να είναι πιο ελαφρύ το φορτίο βρε παιδιά..!!
Βρε Αλέξη μου, εσύ πρώτος από όλους λόγω θέσης… εσύ δε φώναζες θα σκίσω τα μνημόνια? Δε φώναζες δε θα μας λείψει τίποτα..!! ε λοιπόν έχω να προτείνω… εεε stick to your plan που λένε και φίλοι μας οι Ευρωπαίοι…! Πας, έρχεσαι ενώ ξεκάθαρα σε ψήφισε ο κόσμος ως αντιμνημονιακό… όλα και όλα… έπρεπε να κάνεις ότι είπες…
Ο Αντωνάκης από την άλλη, αφού πρώτα άφησε καπνούς στο πέρασμα του, τώρα κάνει την αντιπολίτευση…! Τώρα θυμήθηκε να μας πει ότι ο εκλεγμένος πρωθυπουργός έκανε προεκλογικές δηλώσεις που δε μπορεί να κρατήσει…. Ενώ εσύ από το κράτημα έπαθες λουμπάγκο ένα πράγμα!
Και έρχεται τρίτος και κατά – ιδρωμένος ο λαός…! Φωνές, κακό για την καταστροφή…!! Τελικά καλά λέει το γνωστό άσμα για τα λεφτά τα κάνεις όλα..! από τότε που είμαστε μέλος της ευρωπαϊκής ένωσης, ναι ναι  τότε που είχαμε λεφτά λέω… έχουμε δεχτεί ένα σωρό αλλαγές σε θέματα πολιτισμού, ηθών, εθίμων, αξιοπρέπειας, πίστης και πολλά πολλά άλλα και τέτοιο ξεσηκωμό δεν είδα ποτέ… θα μου πεις χωρίς λεφτά δε ζεις… και θα σου πω και χωρίς αξιοπρέπεια δε ζεις… και χωρίς υγειονομική κάλυψη δε ζεις, και χωρίς παιδεία δε ζεις…. Και από πότε το δε ζεις χωρίς λεφτά σημαίνει δε ζεις χωρίς ευρώ? Άλλα λεφτά και αλλαγές νομισμάτων κατά καιρούς δεν υπήρξαν?
Με πάσα ειλικρίνεια, πραγματικά δεν έχω αποφασίσει τι θα ψηφίσω στο δημοψήφισμα αν γίνει και αν θα έχω βενζίνη να πάω γιατί έγινε και με αυτό ένας πανικός…. Αλλά τέτοιο θυμό ότι είχαμε ο ένας εναντίον του άλλου δε το περίμενα… να χαλάνε φιλίες… να χαλάνε σχέσεις… πείτε με ρομαντική, πείτε με ονειροπόλα… πάντα χαζό ήμουνα έτσι και αλλιώς… νομίζω πως τώρα πιο πολύ από ποτέ πρέπει να αγαπήσουμε τον διπλανό μας… τώρα πιο πολύ από ποτέ να αποφασίσουμε τι μας πρόσφερε το λεγόμενο «τέρας της Ευρώπης»… τώρα πιο πολύ από ποτέ χαρίστε χαμόγελα στους πανικόβλητους συνταξιούχους! Τώρα πιο πολύ από ποτέ μην αφήσετε να σας κυβερνήσουν το πλοίο….!! Είναι δικό σας… αναλάβετε τις ευθύνες και εσείς..!!
Οι άλλοι, οι παραπάνω, δε θα τις αναλάβουν ποτέ για εσάς…! Εσείς είστε στο τιμόνι… και γράφω γράφω και πιο πολύ μπερδεύομαι τι θα έπρεπε να ρίξω… τι θα είναι το σωστό για τα παιδιά μας… ξέρω όμως σίγουρα ότι οι άλλοι.. οι μεγάλοι.. οι έξυπνοι… δεκάρα δε δίνουν για μένα τη χαζούλα… και για σένα ναι ναι εσένα που γελάς… δεκάρα τσακιστή..!! την ίδια ώρα που εμείς δώσαμε τα πάντα τα τελευταία χρόνια κάνοντας υπομονή και υποταγή στους πανέξυπνους!
Όλοι κλείνουν με ένα γραφικό «καλώ την Ελλάδα να ψηφίσει ναι ή όχι»… εγώ από την άλλη «καλώ την Ελλάδα να μείνει ενωμένη»…  να σεβαστεί σαν πηγή της δημοκρατίας όποια διαδικασία… να μην κρίνει… να μην κριθεί… αλλά να μείνει ενωμένη…. Να μην υποκύψει άλλο στα πολιτικά παιχνίδια κανενός… να κοιτάξει τα παιδιά της στα μάτια και να κάνει αυτό που θεωρεί καλύτερο γιατί όπως είδαμε τις τελευταίες μέρες πάντα θα κλιθείς στο τέλος να αναλάβεις τις ευθύνες σου…. Από χαζοί να γίνουμε ισχυροί απέναντι σε όσους επιθυμούν να μας χωρίσουν… γιατί είμαστε ισχυροί μόνο όταν είμαστε ενωμένοι….
Με αυτό το ηχηρό μήνυμα…. Έτσι σα λόγος πριν τον πόλεμο μου ακούγεται… και μη γνωρίζοντας και εγώ η ίδια τι πρέπει να γίνει…. Αφήνω τις δικές μου σκόρπιες σκέψεις.. να δουλέψουν στο δικό σας μυαλό…!!

Καληνύχτα μας…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"