Διπολική διαταραχή!



Καλησπέρα σας καλοκαιρινά μου πλασματάκια!!!!
Ελπίζω το Καλοκαίρι ή τελοσπάντων όσο απέμεινε από αυτό να κυλάει όμορφα για όλους….!!
Καλοκαίρι και όλα γυρίζουν γύρω γύρω από διαφόρων ειδών σχέσεις…!! Σχέσεις… σχέσεις… σχέσεις…!! Ερωτικά διλλήματα… μικρές ιστορίες… μεγάλες ιστορίες… και ότι βάλει ο νους γύρω από τις σχέσεις…!!
Λες και η μυρωδιά της θάλασσας ανάβει τα αίματα…. Το ρούχα πιο λίγα… πιο ελαφριά πάνω μας… το αεράκι… έξοδοι όπως και όπου…! Όλα γενικά σε πιο μπιτάτους ρυθμούς…. Η εποχή των πιο εύκολων αποφάσεων όπως συνήθιζα να λέω στο παρελθόν…
Λοιπόν….. κάποτε τα κορίτσια μου έλεγαν…. Καμιά φορά ρε παιδί μου μας δίνεις την εντύπωση ότι παίρνεις ενέργεια και ικανοποίηση με το να λες όχι…! Μα καλή μου και εσύ μέσα στην ξινίλα? Δώσε μια ευκαιρία…! Και η αλήθεια, οφείλω να ομολογήσω είναι ότι ήμουν πολύ ξινή στο παρελθόν… κάτι που έχει αλλάξει σε κάποιο βαθμό με τα χρόνια…!!
Και είσαι έξω και χορεύεις και πίνεις και λίγο χαμογελάς… γιατί όπως είπαμε δεν είσαι 1000% ξινή πια..! χεχεχε!! Και σε πλησιάζει… και πίνετε κάνα δυο γουλίτσες παρέα.. και λέτε και κάνα δυο χαζομάρες… και επιστρέφεις στην παρέα σου… και τότε νιώθεις ένα χέρι πάνω σου…
-αυτό ήταν?
-τι εννοείς?
-δε θα γνωριστούμε λίγο καλύτερα?
Εκείνα λοιπόν τα δευτερόλεπτα ε συγγνώμη αλλά επιστρέφει ο παλιός καλός εαυτός…!! Σε κάνουν να νιώθεις ότι πάσχεις από διπολική διαταραχή..!! ότι εσύ είσαι η κακιά που πριν ήσουν καλή! και ξανασκέφτεσαι πολύ έντονα τα σενάρια από τη σειρά "deadly women"!! Μα γιατί με ρωτάς αν θα γνωριστούμε καλύτερα? Εγώ ήρθα να σου μιλήσω? Όχι! Εσύ ήρθες… και εγώ δεν ήμουνα ξινή.. ήμουνα καλή..! και χαμογέλασα.. μέχρι και το φρύδι σήκωσα… (όχι επιτηδες… μόνο του συμβαίνει)!! Χεχε!! Και ευγενικά ξαναγύρισα στην παρέα μου… άρα αυτό μαθηματικό μου μυαλό τι σημαίνει? Γιατί δηλαδή πρέπει να τον αναγκάσεις τον άλλον να σου πει…
-όχι!!! Δε θα γνωριστούμε καλύτερα!!!!!!
Άκου τύπε… ο επιμένων δε νικά…! Ε-ΝΟ-ΧΛΕΙ! και γιατί δηλαδή αν μία κοπέλα είναι καλή και ευγενική να θεωρείται θύμα της δικής σου ενοχλητικής συμπεριφοράς??? Δηλαδή… προφανώς αν της άρεσες δε θα επέστρεφε ούτε την επόμενη μέρα στην παρέα της… έτσι είναι οι κοριτσίστικες παρέες…!! Δεν έχουν θέματα! Αφού επέστρεψε χωρίς να ανταλλάξει τίποτα που να υποδηλώνει μελλοντική επικοινωνία μεταξύ σας… το θέμα έχει ήδη τελειώσει! ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ! Με πιάνεις?
Εντάξει υπάρχει και η κατηγορία των 20? Ίσως και πιο μικρές που ακόμη πιστεύουν στο δύσκολη ή στο εύκολη… κορίτσια νέα και για σας… το δύσκολη ή το εύκολη δε φαίνεται στην ανταλλαγή όλων των νέων διαδικτυακών μέσων που έχουμε… αυτά άμα θέλει κανείς τα βρίσκει έτσι και αλλιώς…. Στο 2015 ζούμε… βρείτε άλλους τρόπους να είστε είτε δύσκολες  είτε εύκολες… χωρίς φυσικά να κατηγορώ καμία από τις δύο κατηγορίες…!
Καλοκαίρι λοιπόν… και συνεχίζει ακάθεκτο… δώστε και ζητήστε ευκαιρίες… κυρίως για και από τον ίδιο σας τον εαυτό…  δεν είναι κακό να ξέρετε τι θέλετε… ή να μη ξέρετε…. Είναι κακό να τρώτε παγωτό με σιρόπι κεράσι ενώ είστε αλλεργικοί στο σιρόπι… do you see the difference?
Σας αφήνω λοιπόν να συνεχίσετε τις διακοπές σας με ότι παγωτάκι εσείς θέλετε!!
Till next time
Kiss kiss! J


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"