μονος η συμβιβασμένος?

από αυτή την ανάρτηση εξαιρούνται βεβαια όσοι είναι σε μια σχέση που τη γουστάρουν τρελα και θεωρούν ότι είναι ότι καλύτερο τους έχει συμβεί κ περνάνε τέλεια και και και!!!πόσοι άνθρωποι καθημερινά προσποιούνται ότι είναι αυτό που ο διπλανός τους θέλει να είναι...πόσοι άνθρωποι υπομένουν σχέσεις μέσα στις οποιες μάλλον είναι μίζεροι παρα χαρούμενοι...poses φορες βλέπεις περιστασιακές σχέσεις γύρω σου? συνήθως (για να μην είμαι κ απόλυτη) από την πλευρά τον αντρός για επιβεβαίωση κ από την μεριά τον γυναικών ίσος γιατί μονο αυτό μπορούν να έχουν από ένα συγκεκριμένο άτομο...σχέσεις βασισμένες στο τι αυτοκίνητο οδηγάει ο σύντροφος σου η στο ποσα λεφτά βγάζει...όλα αυτά μονο σε ένα συμπέρασμα μπορούν να με οδηγήσουν...αφού είμαι ένας άνθρωπος που αν δεν έχω αυτό που θέλω εγώ προτιμώ να είμαι εγώ okay ο εαυτός μου και να ζούμε κάτω από τις συνθήκες που εμείς ορίζουμε...καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του κόσμου εκεί έχω δε μπορεί να ζήσει με τον εαυτό του...δεν δέχεται τον εαυτό του....προτιμά να ακολουθήσει πιστα το σχέδιο ζωής κάποιου αλλου μονο okay μονο γιατί αλλιώς θα είναι μονος και πως θα μπορέσει να τα βγάλει πέρα!!!ήμουν είμαι κ θα είμαι πάντα περήφανη για τον τρόπο που αντιμετωπίζω τη ζωή μου...έχω τους ορους μου..κάποιοι από αυτούς είναι πιο γενικοί κ μπορούν να αλλάξουν αλλα υπάρχουν 5 , 6 πράγματα τα οποια δε πρόκειται να τα συμβιβάσω ποτε για τίποτα κ κανέναν! όλους αυτούς τους ανθρώπους δε τους λυπάμαι ούτε τους ξυνίζω γιατί δε ταιριάζουν στα δικά μου δεδομένα!τους λυπάμαι όμως γιατί δε γνωρίζουν τον εαυτό τους, δεν τον εκτιμάνε...δε μπορούν να ζήσουν με το μονο άτομο που θα είναι μαζί τους από τη γέννηση τους μέχρι το θάνατο τους...τον εαυτό τους!!! πρέπει πάντα να καλύπτονται από τη σκιά κάποιου αλλου...μέχρι που okay οι ίδιοι ξεχνούν τι πραγματικά θέλουν και νομίζουν!!! το τονίζω αυτό...νομίζουν ότι είναι ευτυχισμένοι! σας λυπάμαι γιατί η δικη μου ταινία μικρού μήκους είναι γεμάτη από έντονες επιλογές που τις έζησα ολοκληρωτικά και με γέμισαν έντονες εμπειρίες...ενώ εσάς είναι μια αδιφορι μικρή ταινία που δε προκαλεί κανένα ενδιαφέρον σε κανέναν να τη δει! μπράβο σας! συνεχίστε έτσι μέχρι να συνειδητοποιήσετε πως η ζωή που ζήσατε δεν ήταν δικη σας και τώρα ονειρεύεστε τη ζωή που δε ζήσατε! αλλα τι να πω...σας αξίζει έτσι okay αλλιώς...γιατί στο χέρι σας είναι να αλλάξτε, να σας αγαπήσετε, okay να μετρήσετε τις δυνάμεις σας!...γιατί στη τελική αν εσείς δε μπορείτε να ζήσετε με τον εαυτό σας...πίστεψε με κ κανεις άλλος δε θα μπορέσει να ζήσει μαζί σας!
p.s. μέσα σ αυτό το συμβιβασμό που κάνετε κρύβεται η μεγαλύτερη μοναξιά...όταν το καταλάβετε ελπίζω για σας να μην είναι αργά...kissssssssssss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"