θα γυρίσει ο τροχός!!!

πόσες φορες νιώσατε να είστε αντικείμενα εκμετάλλευσης από κάποιον ανώτερο? συμμαθητή, δάσκαλο, μεγάλο αδερφό, κλπ κλπ...okay poses φορες από όλες αυτές τις φορες το πιο εξοργιστικό χαρακτηριστικό τις κατάστασης ήταν ότι αυτός ο ανώτερος απλά νόμιζε ότι είναι ανώτερος και στην τελική ΣΚΑΤΑ ήταν!!!!! να σε βάζουν να εξηγείς τα αυτονόητα, να ξανακάνεις κάποια εργασία, να μη σηκώνουν το τηλ κλπ κλπ!!κ όλα αυτά μονο κ μονο γιατί νομίζουν ότι μπορούν να το κάνουν και νιώθουν μια γλυκιά ικανοποίηση που δυσαρεστούν το κόσμο γύρο τους!!!! ε λοιπόν εγώ όλους εσάς τους ανωτερους σας γράφω και εκεί που δε πιάνει μελάνι αλλα και στα παλιά μου τα παπούτσια (σε κάνα ζευγάρι βεβαια που να μη πήρα από την καλογήρου γιατί κ πολύ αξια θα πάρετε αν σας γράψω εκεί) άντε σε καμια σαγιονάρα από το ξύλινο απέναντι από το μπενετόν!!!! είστε αξιολύπητοι, δυστυχισμένοι "παλιομιζεριασμενοι που το μονο που σας δίνει χαρά είναι να δημιουργείται δυστυχία στο κόσμο γύρο σας για να νιώθετε εσείς καλύτερα μέσα στην μοναξιά σας την ανία σας τον υποτιθέμενο κόσμο που έχετε φτιάξει κ μπήκατε μέσα okay καλά για να περνάτε καλά!!!!! πρέπει επείγοντος να κάνετε sex γιατί οι ορμόνες σας έχουν βαρέσει κόκκινο (αν okay δύσκολο γιατί με στραβοχιμενους" ανοργασμικούς πιο θέλει να κάνει sex?) ΚΑΝΕΙΣ! εγώ δηλώνω ότι τους στόχους μου δε τους αλλάζω για κανένα τέτοιο ποταπό υποκείμενο! κανεις δε θα με κάνει να παρεκκλίνω και είστε πολύ γελασμένοι αν νομίζετε ότι με χαζά εμπόδια που βάζετε εγώ θα σταματήσω να προσπαθώ! εγώ είμαι γεννημένη ρε για τα κολοεμποδια σας!!!χωρίς εμπόδια χάνω κ το ενδιαφέρον μου!τα πηδάω okay φτάνω στο τέλος χωρίς γρατσουνιά άμα λάχει ρε!!!και από κει θα σας χαιρετίσω χωρίς να έχω κρατήσει τίποτα από σας και φυσικά χωρίς να νιώθω ότι σας χρωστάω τίποτα γι αυτά που κατάφερα ξέροντας ότι για μένα είναι τα ανωτερα μαθηματικά και για σας η lola έχει δυο μιλα κ δυο πορτοκαλια.έφαγε το ένα μιλώ.ποσα μιλα έχει τώρα και πάλι θα κοιτάτε με το αγελαδίσιο βλέμμα σας και θα rotate ε?
ps αν ρωτήσεις έναν σοφό τι ξέρει? θα σου πει δε ξέρω τίποτα...αν ρωτήσεις ένα βλάκα τι ξέρει πολύ πιθανό να σου πει ότι ξέρει τα πάντα!!!πολλά ξυνά φιλια!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"