ο χρόνος είναι.....σημαντικός...!!

πολλές εκφράσεις κατά καιρούς έχουμε ακούσει που να περιέχουν τη λέξη χρόνος...όπως ο χρόνος είναι χρήμα...δεν έχω χρόνο για άλλο πόνο...μη μου σπαταλάς το χρόνο...κλπ κλπ! το κλίμα της εποχής έχει βάλει τον κόσμο σε ένα τριπάκι βιασύνης...ξυπνάς το πρωί και δε παρατηρείς την όμορφη μέρα γιατί δεν έχεις χρόνο..πρέπει να οργανώσεις τι θα κανεις αύριο...δε προλαβαίνεις να ποιείς καφέ με τους γονείς σου γιατί σε περιμένουν...δε προλαβαίνεις να συναντήσεις τον καλύτερο σου φίλο μεσοβδόμαδα γιατί πνίγεσαι....έχετε δοκίμασε ποτε να χαλαρώστε λίγο? να πείτε σήμερα δε θα κάνω 5 πράγματα θα κάνω 3! και αντί γι αυτά τα δυο θα παο μια βόλτα στην αγορά..με τον φίλο μου, τον άντρα μου, τη μάνα μου....το χειρότερο από όλα είναι όταν ακούς ανθρώπους να σου λένε...δε πρόλαβα να τηλεφωνήσω....δε πρόλαβα να στο πω....εγώ ξέρω ότι συνήθως όταν για 25.000 χιλ. χρονια δε προλαβαίνω να τηλ είναι η γιατί δε θέλω να τηλεφωνήσω η γιατί θεωρώ πιο σημαντικό αυτό που κάνω από το να τηλεφωνήσω..okay ποιος μπορεί να ξέρει αν όντως είναι πιο σημαντικό αυτό που κάνει e? δηλαδή έλεος ρε παιδιά....τόσο πολυάσχολοι είστε όλοι που δεν έχετε χρόνο να κάνετε μια τρίλεπτη κουβέντα με κάποιον φυσικά που υποστηρίζεται ότι αγαπάτε...όλοι έχουμε το χρόνο να το κάνουμε αυτό....αυτό που μπερδεύει ο ανόητος έως okay ηλίθιος κόσμος είναι ότι ποτε δε ξέρεις ποσο χρόνο θα έχεις να το κανεις...okay μετά λένε ήθελα να του το πω...okay δε πρόλαβα...okay κλαίνε σα τα μυξιάρικα! όχι miss! δεν έφταιγε ο χρόνος σου...έφταιγε που ποτε δε σκεφτόμαστε τι θα γίνει αν αύριο δεν έχω την ευκαιρία να μιλήσω?ενώ σήμερα την έχω? αλλα τόσο νιονιό έχετε όλοι σας και τόσο σας κατεβάζει! πάρτε το απόφαση πια ότι όλοι μας θα ψοφήσετε μια μέρα!okay τότε!!μονο τότε!!δε θα "χετε" χρόνο...τέλος χρόνου τότε...over! γι αυτό ότι θέλετε να κάνετε τώρα κάντε το και μη το αναβάλλεται! μην έχετε αναστολές τύπου εγωισμός, ντροπή, κλπ κλπ. γράψτε τα όλα εκεί που δε πιάνει μελάνι κ εκμεταλλευτείτε το στόμα σας, το μυαλό σας, τις φωνητικές ικανότητες και πείτε όλα αυτά που θέλετε να πείτε σε οποιον θέλετε να τα πείτε! δεν είναι κακή ιδέα...σκεφτείτε ένα κόσμο χωρίς δευτερες σκέψεις...δε θα tan πιο απλός?ε?ε?ε?p.s. ντινάκι???kissssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!hahahahahahahahaha makiaaaa στα μουτράκια σου!!!!hahahaha

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"