5 κιλά να τα αφήσω?

ποσο υποκειμενικό τελικά είναι το βάρος μιας απόφασης τελικά???? κάνουμε κάτι που το θεωρούμε ιδιαιτερα σημαντικό και καμια φορα το ονομάζουμε έως και απόφαση ζωής ενώ την ίδια στιγμή κάποιος άλλος κάνει κάτι παρόμοιο και το θεωρεί κάτι πολύ εύκολο, συνηθισμένο και όπως λένε "σιγά και τι έγινε κιόλας!...!!! τελικά μπορείς να ονομάσεις κάποιον υποκριτή? η ψεύτη? απλά επειδή βλέπει τα πράγματα λίγο διαφορετικά? από άλλη οπτική γωνια? απάντηση δεν έχω...το μονο που μπορώ να πω εγώ είναι ότι οι πιο σοβαρές αποφάσεις που πρέπει να ρίχνουμε ιδιαίτερο βάρος είναι αυτές που αφορούν τον εαυτό μας...οτιδήποτε αφορά και κάποιον άλλον...τότε δυστυχώς δε μπορείς να ξέρεις αν αυτό που κανεις ο κάθε ανίδεος θα το θεωρήσει θυσία η αν θα το εκτιμήσει...το αν εσύ το θεωρείς κάτι που ξεπερνάει τον εαυτό σου αυτό είναι μονο η δικη σου οπτική γωνια....αν και καθόλου δε μου αρέσει και δε στηρίζω αυτή τη λογική, υπάρχει...και η αποφασίζεις να ζήσεις έτσι η θα κλαις για πολύ καιρό!!! κοιτάξτε να εφοδιάσετε τον εαυτό σας με ότι χρειάζεστε για να προχωρήσετε μπροστά και να σταθείτε στα πόδια σας...κ αν κάποιος θέλει να σας συνοδέψει σε όλα αυτά έχει καλώς...αλλα μην αφήνετε τον εαυτό σας για κανέναν άντρα της ζωής σας η γυναικα της ζωής σας η τάχα μου δήθεν καλο φίλο!!! προσπαθήστε να φιλτράρετε και να ξεχωρίσετε τους ανθρώπους που έχετε διπλα σας... δε ξέρω που μπορεί αυτό να καταλήξει και ποσο μπορεί να πονέσει...το μονο που η δικη μου προσωπική εμπειρία έχει δείξει μέχρι στιγμής είναι ότι κρατώντας κοντά μου αγαπημένους φίλους (που σας αγαπώ πολύ και χαίρομαι που όλοι σας δέχεστε και την καλή μου πλευρά (λέμε τώρα) αλλα και την κακή μου πλευρά), και αποβάλλοντας από τη ζωή μου ότι παρασιτούσε και εμενα στην τελική έτρωγε νιώθω πολύ καλύτερα και για μένα και για τις επιλογές μου αλλα και για ότι ήρθε από κει okay πέρα!:) καμια σοβαρή απόφαση δε περνάει χωρίς να σε αγγίξει! αλλα αν είναι για καλο (ακόμα κ όταν πονάει) θα φανεί στο τέλος!:)ελπίζω όσοι έπρεπε να το πιάσαν το νόημα! να ναι καλά και να περνάνε όμορφα...ελπίζω να ναι εντάξει με τον εαυτό τους...ΑΛΛΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ! όσο για τους υπολοιπους σας φιλώ πολύ:)kiss!:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"