πως περνάν??k δε σταματάν!!!

hello το my funs!hahaha;)κάποτε όταν πλησίαζαν γενέθλια ήταν megaaali γιορτή στο μυαλό μας....που θα πάμε...πως θα γιορτάσουμε που μεγαλώνουμε έναν ολόκληρο χρόνο....πέρυσι και φέτος για να είμαι ειλικρινείς...καθόλου δε m αρέσει....πολύ μειώνεται το κενό με τα πρώτα anta...και ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!! εγώ ήμουν το παιδάκι τον γονιών μου...μου στρώναν το κρεβατάκι μου...μου ετοίμαζαν το φαγάκι μου...πήγαινα σχόλιο k η δουλειά μου ήταν να διαβάζω.... m άρεσε να κλείνομαι στο μπάνιο να ακούω μουσική k να χορεύω...να βγαίνω για άπειρες ώρες για καφέ...και η ζωή κυλούσε...με τα διαφορα πικάντικα της...τώρα!!!???ahhh.....δουλειές...αγγλίες...μεταπτυχιακά....δουλειές ξανά...και να φυσικά ότι κανεις το κανεις για τι δουλειά σου..k για να βγάλεις και λίγο χρήμα παραπάνω!!!εσύ!!!! k δε το νιώθω σωστό!!τα παιδάκια δε πρέπει να βγάζουν χρήματα!!!πρέπει να βγάζουν οι γονείς τους!!! k εγώ μικρό παιδάκι δεν είμαι ακόμα???E???? μάλλον όχι? megaaalo θέμα η ηλικία...ένα μικρό κομμάτι μέσα σου ξέρετε...γιατί "κατεμε" δεν υπάρχει καλύτερη δεκαετία από τα 25-35, αλλα από την άλλη...όλο πας k πιο κοντά σε υποχρεώσεις....σε πράγματα που έκαναν οι "μεγάλοι" e k είναι λίγο σπαστικό!!! και επειδή είμαι άνθρωπος που δε m αρέσει να "μιζεριαζω"...έχω να πω...ότι κάθε ηλικία έχει την ομορφιά της, τα γούστα της, τα ωραία της....δεν είναι ωραίο να θες να μεγαλώσεις όταν είσαι μικρός...και να μικρύνεις όταν μεγαλώσεις....πρέπει να ζεις τις ομορφιές της κάθε ηλικίας αλλα k τα στραβά:) έτσι λοιπόν k εγώ νιώθω έτοιμη να κλείσω τα 16!! hahahahaha;)καλημέρα σας και kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"