μεγάλες καρδιές:)

τι έχετε να πείτε για εκείνους τους ανθρώπους που χαρακτηρίζονται από εκείνες τις τεράστιες καρδιές που χωράνε μέσα ουυυυυ όλον τον πλανήτη!:) έχετε σκεφτεί να τους/τις δικαιολογήσετε ποτε? ας πούμε ότι εμενα σε μια σχέση μου αρέσει...η ασφάλεια, η εμπιστοσύνη, η πλακα και για να το πούμε okay όμορφα να κάνω ερωτα...και ας πούμε ότι αυτά τα 4 διαφορετικά χαρακτηριστικά τα έχουν 4 διαφορετικοί άνθρωποι στο 100% και δεν έχω βρει κανέναν που να τα έχει όλα μαζί στο 100%....τότε τι κάνω? την καρδια μου πετρα? όχι βεβαια την μεγαλώνω απλός λίγο και χωράει και τους 4!!! φαντάζομαι ότι θα ακούω ήδη κοσμητικά επίθετα να με στολίζουν από μερικούς...:P πραγματικά όμως πείτε μου...αν αυτό εγώ στους 4 αυτούς ανθρώπους το έχω ξεκαθαρίσει...και δεν παίζω μαζί τους με ψέματα και μεγάλα σοφά λόγια τότε πραγματικά πείτε μου που είναι το λάθος? αυτό που θέλω να πω βασικά και το λέω με παρατραβηγμένο παράδειγμα είναι ότι αλλάζουν τα πράγματα όταν μπαίνει η ειλικρίνεια στη μέση....το λάθος σε αυτές τις ιστορίες δεν είναι ότι μια γυναικα η ένας άντρας θέλει να είναι με πολλούς...το λάθος είναι να τους κοροϊδεύει τους πολλούς....εάν εξ αρχής είναι όλα ξεκαθαρισμένα...τότε πιο είναι το κόλλημα? huh? το ψέμα είναι που φέρνει το άλλο ψέμα και το δεύτερο το τρίτο! το σημερινό ηθικό μας δίδαγμα λοιπόν είναι ότι εγώ θεωρώ πιο μάγκα τον μικρό που σε κοιτάει στα ματια και σου λέει σήμερα θέλω να φάω κοτοπουλάκι μαζί σου αλλα αύριο ναπολιτάνα με κάποια άλλη και μου δίνει εμενα το περιθώριο να επιλέξω αν θέλω να προχωρήσω παρα αυτόν τον δήθεν έμπειρο που δουλεύει ένα σορό κόσμο μαζί okay τον εαυτό του για να τα κρατάει όλα σε μια δήθεν ισορροπία...και ο λόγος που θεωρώ μάγκα τον πρώτο δεν είναι γιατί είναι ειλικρινείς αλλα γιατί έχει τέτοια εμπιστοσύνη στον εαυτό του που τα λέει όλα χύμα και ξέρει ότι δε θα χάσει....!!! στην ουσία δε σας λέω να βρεθείτε σε μια από αυτές τις δυο καταστάσεις...αλλα επειδή έτυχε να χρειαστεί να συγκριθούν δυο τέτοιες καταστάσεις είπα να κάνω τη σύγκριση γραπτώς...p.s. κακά τα ψέματα βεβαια, όλοι λίγο πολλοί βρέθηκαν σε μια τέτοια φάση, οποτε όλους λίγο πολύ τους αφορά αυτή η ανάρτηση;)till next time...kiss!!!:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"