το καλοκαιράκι.....δώσε μου ένα φιλάκι..!!

hey hey hey!!!:) ήμουν λίγο away τελευταίος...αλλα να κάνω κ εγώ τα μπανακια μου ε??:))) τι έχετε να πείτε φίλοι μου για το καλοκαίρι? e? όλα φαίνονται λίιιγο πιο εύκολα???liiiigo πιο προσωρινά??? λίγο πιο ανεπίσημα??? νομίζω χωρίς να μαι κ 100% σίγουρη ότι είναι λίγο ορμονικό το θέμα...λίγο η ζεστη....λίγο ο ήλιος...λίγο η θάλασσα....ε θες να ολοκλήρωσεις την εικόνα..και τι κανεις γι αυτό? βρίσκεις προσωρινές λύσεις για να νιώσεις λίγο καλύτερα...νιώθεις εν τέλη λίγο καλύτερα όμως? η μήπως ο απολογισμός του σοβαρού και χωρίς ορμόνες χειμώνα θα σε κάνει να ξενερώσεις με τις επιλογές σου κ τι ζωή σου ε? σε αυτό εδώ το σημείο θα έλεγα...ότι όντως είναι ωραίο να φτιάχνεις την εικόνα σου:) αλλα ίσος θα ήταν πιο σοφή επιλογή να την φτιάχνεις με έναν-μια και μάλιστα (κατά τη γνώμη μου) ίσος με κάποιον που ήδη ξέρεις...έτσι γλιτώνεις και τα γλυκανάλατα ραντεβού που δεν έχουν και κάνα νόημα αφού και οι δυο ξέρετε πολύ καλά που το πάτε!!! χιχιχι αυτή είναι η μια λογική..υπάρχει βεβαια κ η άλλη....δηλαδή εσύ mr η miss δε σου είσαι αρκετή για να φτιάξεις τις καλοκαιρινές σου αναμνήσεις ε???πρέπει να υπάρχει πάντα και κάποιος που να σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι μέρος ενός ζεύγους? γιατί είναι πιο τρομακτικό για σας να είστε μονοι το καλοκαίρι παρα το χειμώνα? και γιατί να είναι τρομακτικό εξ αρχής να είσαι μονος!!!! εγώ πιστεύω ότι μονο όταν πατάς σταθερά στη γη ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ καταλαβαίνεις τι θες τι έχεις ανάγκη και μπορείς να αποτελέσεις μέρος ενός πιο πολύπλοκου συνδυασμού:) ότι από τα δυο πάντως κ αν διαλέξετε...είτε να βρείτε τον εαυτό σας είτε να περάσετε τις διακοπές σας με κάποιον άλλον...καλο θα ναι τουλάχιστον να έχετε κατασταλάξει σ αυτήν την απόφαση μετά από σοβαρή σκέψη...και καλο θα είναι να μπορείτε να τεκμηριώνεται αυτή σας την απόφαση με βάση το ερώτημα τι κανεις εσάς να νιώθετε καλά και να περνάτε καλά και μέχρι που θέλετε εσείς να το φτάσετε!!! εύχομαι λοιπόν καλές καλοκαιρινές αποδράσεις, όμορφες ιστορίες να λέμε μεταξύ μας του χρόνου κ πάνω από όλα μη ξεχνάτε...τίποτα πιο σημαντικό από το safe:)))
kiss kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"