net net net kai pali net?!?!?!!? που ζούμε??

ντριιιιν (τηλέφωνο)!! -παρακαλώ?? έλα ρε συ!! καλά αν σου πω τι έγινε χτες θα πάθεις τρελή φρίκη!!!- τι έγινε ρε si για λε!!! -έβαλα που λες το καινούριο μου μποξεράκι (ck) που μου το πήρε η μάνα μου μετά το κλασικό ντουσάκη μου κ άραξα λίγο εκεί στο pc.... και πια λες βλέπω online? -πια ρε συ? -το γκομενάκι που σου λέγκα ότι έκανα friend request στο fb!!!- όχι ρε si σοβαρά??-σοβαρά ρε φιλε....με πιάσε...τι να σου πω!κριός ιδρώτας με έπιασε...κοίταξα λίγο τα info και επειδή η τύπισσα ξέρεις ασχολείται έτσι με ιστορίες και αλλα τέτοια Η googled everything για να μη πω κ καμια κοτσάνα okay άρχισα το μπίρι μπίρι...-και? έγινε τίποτα?- ε πρώτη φορα μιλήσαμε ρε φιλε...αλλα κανονίσαμε να ξαναμιλήσουμε...καλά σου λέω γουστάρει στάνταρ!!!- ωραίος ρε φιλε μπράβο...σ αφήνω τώρα γιατί το κατερινάκι1988 μόλις μπήκε online τα λέμε tomorrow!!- ok ρε κολλητέ...tomorrow!:) 2009 διάλογος????τι είναι αυτά ρε? τι είναι αυτά? ok! είπαμε το internet μπορεί να είναι ένας εξαίσιος τρόπος να επικοινωνείς να βρείς παλιούς γνωστούς φίλους...αλλα έλεος ρε παιδιά...που πήγε το εκεί που έπινα καφέ μπαίνει μέσα και μου κόβετε η ανάσα...και το καρδιοχτύπι μέχρι να πας της πεις ένα γεια...και όλο αυτό το ψάξιμο πως να της πω να βγούμε? κρύφτηκαν όλοι πίσω από μια οθόνη και φλερτάρουν με comments και virtual reality λουλουδάκια...που πήγαν τα χρονια που χτυπούσε το κουδούνι και έβλεπες δεν έβλεπες τον κοντούλη ντελιβερα που κρινόταν πίσω από μια τεραστια ανθοδέσμη με τουλίπες και μέχρι να την πάρεις από τα χερια του και να δεις την καρτούλα είχες πάθει τρία απανωτά εμφράγματα και εγκεφαλικά μαζί?που έχει εξαφανιστεί η διαδικασία? γι αυτό όλα πλέον έχουν ισοπεδωθεί τελείως...γιατί αν δεν υπάρχει αυτή η διαδικασία τότε όλα είναι εύκολα...και τι γίνετε με τα εύκολα? καταντάνε πολύ πολύ γρήγορα βαρετά...!!! και τι γίνετε μετά? ψάχνουμε για καινούριο nick name στην οθόνη μας! μικρά εθισμένα μου παιδάκια το internet είναι πηγή γνώσης...είναι μέσο επικοινωνίας...αλλα δε μπορεί να αντικαταστήσουμε τις πιο όμορφες στιγμές και αργότερα αναμνήσεις της ζωής μας με μια οθόνη μια καρεκλα...και ένα γραφείο...δε μπορεί κύριος να λες ότι λες άνετος και κουλατος πίνοντας τον καφέ σου..να έρθεις εδώ να τρέμουν τα γονατακια σου...να ντρέπεσαι...να φοβάσαι στην περίπτωση που θα ακούσεις το όχι...με αλλα λόγια να το εννοείς..να είναι κάτι λίγο παραπάνω για σένα...και για να μην είμαι βεβαια άδικη...και εσείς καλά μου κοριτσάκια σταματήστε να συγκινείστε από κάτι που χρειάζεται την κίνηση και το χρόνο του ενός κλικ!!! μάθετε να σέβεστε τον εαυτό σας! ζητήστε και με τον τρόπο σας κερδίστε το κάτι παραπάνω...!!αλλα έτσι όπως έχουμε γίνει...τι θέλω και τα λέω...τέσσρα εγώ τα λέω γιατί έτσι m αρέσει:)αυτό το δρόμο ακολούθησα μέχρι στιγμής εγώ στη ζωή μου και χαμένη δε βγήκα...εσείς? προτιματε καρεκλα? your choice:)till next time:)kiss kisS!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"