τελειώνει ποτε?!?!?!?!ε?!!?!?

καλησπέρα σας και από μένα...μετά από αρκετό καιρό....αλλα πολλές δουλειές έπεσαν μαζί....!!!!!έχω κ εγώ μέσα στη σοφια μου και την εμπειρία μου (χάχα!!) μερικές απορίες....ποτε τελειώνει όλη αυτή η ιστορία του make up your mind ε??? τελειώνεις το σχόλιο και θες να σπουδάσεις...κ μετά θα δεις..κ αρχίζεις να σκέφτεσαι....τι να κάνω μετά? άντε ας κάνω ένα μεταπτυχιακό...η ας παρακολουθήσω ένα σεμινάριο που θα με εξειδίκευση κάπου....μετά? να δουλέψω κάπου για την εμπειρία πρώτα? η μήπως να αρχίσω τι δικη μου δουλειά? νέος είμαι μωρέ...μπορώ να κάνω κάτι πριν αρχίσω την καθαυτό δουλειά μου...!!!και μετά από αυτό κάτι άλλο! okay μετά κάτι άλλο!!!και ποιος μπορεί να μας πει παρακαλώ ότι οι αποφάσεις που παίρνουμε είναι οι σωστές? ε??? και είναι τόσο κουραστικό καμια φορα να τα βάλεις σε σειρά...άσε που εκεί που νομίζεις πως τα βαλες...κάτι θα στραβώσει και θα σου κόψει τα φτερά...και η ζωή σου? η προσωπική μέσα σ όλα αυτά που συμπεριλαμβάνεται? η μήπως την αναβάλεις κ αυτήν ε? πιθανότατα όλα αυτά με εκνευρίζουν αλλα είναι κ όλα αυτά που σίγουρα κάνω...και συνήθως όλα αυτά τα κανεις γιατί είσαι ακόμα νέος....μήπως όμως έπρεπε να χαίρεσαι τη νιότη σου? η να καταλήξεις σε ένα συμβιβασμό? κ τι γίνετε όταν είσαι ένας από αυτούς που δε συμβιβάζονται? βεβαια θα μου πεις θα πραγματοποιήσεις 5 όνειρα σου..και τι θα γίνει με εκείνα τα 5.ooo που δε θα πραγματοπιιισεις αχ!!νομίζω η ότι έχω ορμονικά αυτές τις μέρες...η ότι απλά έχω εκνευριστεί με ΟΛΑ!!! το σίγουρο μέσα από όλη αυτή την ιστορία guys είναι ένα! τις αποφάσεις για ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ζωή πάρτε τες μονοι σας! μην αφήνετε άμεσα η έμμεσα να εμπλέκεται κανεις...! κρίμα είναι okay εσείς να μη κάνετε αυτό που θέλετε και αύριο μεθαύριο να κατηγορείται άλλους για τις αποφάσεις τις δικης σας ζωής!:) αυτό τουλάχιστον είναι ότι κάνω εγώ:) δόξα το theo..είμαστε ολοκληρωμένα οντα με μυαλό αρκετό για να αποφασίζουμε για μας:) άλλωστε βαθιά μέσα σας όλοι ξέρετε ότι μονο εσείς ξέρετε τι σας κάνει ευτυχισμένους:)till next timekiss kiss:!!!:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"