ιστορία? η μήπως....προϊστορία??

kκαλισπερα σας αγαπημένα μου υπομονετικά πλασματάκια:)))
η σημερινή μας mini κουβεντούλα θα κινηθεί γύρο από το αν θέλουμε κ αν πρέπει να γνωρίζουμε το παρελθόν του ανθρώπου που μας ενδιαφέρει....είχα μια μεταμεσονύκτια βιντεοκλήση πριν από λίγες μέρες...στην οποια ο αγαπητός φίλος που μου μιλούσε μου έλεγε ότι για τις εκάστοτε κοπέλες του δε θέλει να γνωρίζει τίποτα για το παρελθόν τους καθώς επίσης δε θέλει και να λέει κάτι για το δικό του καθότι μπορεί να τα παρελθόν να μπει ανάμεσα στη σχέση και να δημιουργήσει προβλήματα...!!! και έρχομαι τώρα εγώ η ταπεινή σοφή να ερωτήσω....εμενα ας πούμε ότι μου κινεί το εκνδιαφερον κάποιος...αυτός ο κάποιος όμως για να φτάσει εδώ που έφτασε σήμερα σίγουρα έχει ένα παρελθόν το οποιο 100% έπαιξε μεγάλο ρολο στο πως διαμορφώθηκε αυτός ο άνθρωπος και έγινε αυτός που σήμερα αρέσει σε μένα...επίσης όταν θες να ξέρεις, να γνωρίζεις κάποιον δε μπορεί να τον γνωρίζεις από δω κ πέρα...για να τον γνωρίζεις θα πρέπει να εισχωρήσεις βαθιά στη ζωή του...άλλωστε δεν αντιλαμβάνομαι γιατί το παρελθόν μου εμενα να γίνει εμπόδιο στη παρούσα σχέση μου τι στιγμή που όπως λέει και η λέξη είναι παρελθόν...!!!είτε υπήρχε κάποια/ως στη ζωή σας είτε όχι το παρελθόν είναι παρελθόν...αυτά βεβαια όλα όταν έχεις να κανεις με normal ανθρώπους...γιατί κούνια που σε κούναγε αν μπλέξεις με ζηλιάρη...στη περίπτωση βεβαια του ζηλιάρη πιστέψτε με...δεν είναι το παρελθόν που πρέπει να κρύψετε για να μη δημιουργηθούν προβλήματα αλλα όλη σας τη ζωή και πάλι κάτι θα βρει ο ζηλιάρης να ζηλέψει...οποτε καλύτερα χωρίστε τον από νωρίς και μην βάλετε τον εαυτό σας σε τέτοιες διαδικασίες...μη φοβάστε να γνωρίσετε τον άνθρωπο που έχετε κοντά σας...ότι okay να κρίνει το παρελθόν του είναι ένα κομμάτι του...okay όταν αγαπάμε δε μπορούμε να αγαπάμε επιλεκτικά κομμάτια...πρέπει να τα αγαπάμε όλα...αυτό τουλάχιστον σημαίνει αγάπη για μένα...άλλωστε τι okay αν δε θες να μάθεις ότι η κοπέλα σου είχε 11 σχέσεις πριν από σένα...θες δε θες τις είχε...και δεν αλλάζει...είτε το ξέρεις είτε όχι...!!!
τα περαστικά μας σήμερα πάνε:
1) στους ζηλιάρηδες που χάνουν τη ζωή τους ψάχνοντας να βρούν ψηλούς στ άχυρα που τελικά οι ήδη θα δημιουργήσουν...
2) σε όσους υποστηρίζουν ότι η αγνοια σε κάνει ευτυχισμένο....γιατί η αγνοια απλά σε κάνει να ζεις στον κόσμο σου...και αυτό αυτόματα σε καθιστά δειλό και ανίκανο να ζήσης στον πραγματικό κόσμο:)
καλημέρα σας;)))
till next time....
kiss kiss!!!:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"