στις δύσκολες στιγμές....(που λέει k η νατάσσα:PPP)

καλησπέρα σας και πάλι)) με αφορμή ένα γεμάτο πόνο τετραήμερο είπα να σχολιάσουμε τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα!! πέρασα 4 ημερες ας πούμε με ένα αρκετά έντονο και επίπονο πρόβλημα...ήταν υπαίτιο να μείνω 4 24ώρα ξύπνια...με πόνο...με νεύρα...με κλάματα γιατί ότι κ αν έκανα αυτό ήταν εκεί..και απλά χειροτέρευε...παράλληλα φανταστείτε την ψυχολογία ενός ανθρώπου που έχει μείνει ξύπνιος από πόνο 4 ολόκληρες μέρες!!! τα νεύρα μου χτύπησαν κόκκινο...ίδιος τις νύχτες οι ώρες δε περνούσαν με τίποτα...κ όσο να ναι το γεγονός ότι ήμουν μονη στο σπίτι χειροετερευε την κατάσταση...αυτό το 4ήμερο βεβαια ήταν αφορμή να καταλάβω ότι ένας από τους ανθρώπους που ήθελε να είναι πάντα εκεί για μένα...και πάνω από όλα να είμαι καλά (εδώ γελάμε!!) ήταν απών...αφού αντιλήφθηκα λοιπόν ότι είναι απών συνειδητοποίησα ότι αυτό θα γινόταν έτσι κ αλλιώς κάποια μέρα...θέλω να πω απών ήταν γενικά πολύ καιρό τώρα αλλα εκείνες τις ημερες η απουσία μου φαινόταν 5πλάσια! και μέσα στον πόνο μου τον κυριολεκτικό έπρεπε να έρθω αντιμέτωπη okay με αυτή την αλήθεια...!! τι κανεις άραγε εκείνες τις στιγμές που νομίζεις ότι νιώθεις απόγνωση? ότι όλα έχουν στραβώσει...ότι είναι σα να ζεις για μια στιγμή σε ένα παράλληλο σύμπαν και αυτά που συμβαίνουν γύρο σου δεν είναι αληθινά...ότι είναι ευκολο κάποιος να σου πει ότι νοιάζεται για το καλο σου και την ίδια στιγμή οι πράξεις του να δείχνουν ότι το μονο που τον νοιάζει είναι η πάρτι του και να ναι αυτός καλά....θα σας πω εγώ τι κανεις! κοιτάς την αλήθεια κατάματα...και αντί να ρωτάς μέσα σου γιατί...η να σκέφτεσαι εγώ θα ήμουν εκεί γι αυτόν...σκέφτεσαι ότι έχεις ένα πρόβλημα που είναι δικό σου και κανεις μα κανεις δε πρόκειται να στο πάρει μακριά...πρέπει εσύ να σταθείς δυνατός και να το αντιμετωπίσεις...και έρχεται ένα πρωί που είσαι καλύτερα...και ανοίγεις τα παράθυρα και συνειδητοποιείς ότι τα κατάφερες! πέρασες μέσα από τη φωτιά και δε κάηκες..okay αυτό είναι κάτι που ξέρω πως η φράση που θα χρησιμοποιήσω είναι κλισέ αλλα σε κάνει ακόμα πιο δυνατό! ότι κ αν έχετε περάσει, ότι κ αν σας έχει συμβεί πάντα μπορείτε να ξεκινήσετε από την αρχή...μη ξεχνάτε ποτε στη δύναμη που έχετε μέσα σας..χρησιμοποιήστε την και μη χαϊδεύετε t αυτιά σας με λόγια και με αναμνήσεις..!μονο κακό σας κάνει αυτό...καλο θα βρείτε μονο όταν μέσα σας βάλετε μια taxi!!δεν έχετε ανάγκη να περικυκλώνεστε από όμορφα ψέματα...η αλήθεια καμια φορα χτυπάει άσχημα αλλα είναι η μονη αξια που μπορεί να σας καθοδηγήσει σωστά)αυτά είχα να σας προτείνω εγώ) περαστικά μου (ελπίζω)!!
till next time:) kiss!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"