και τώρα ένα σύνθημα που όλους μας ενώνει! ΦΕΥΓΑ!!!

να μαι κ πάλι εδώ:)))λοιπόν έχω αρχίσει να αγχώνομαι....είμαι μήπως εγώ πολύ περίεργη??η όντως ο κόσμος ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ????
ΙΣΤΟΡΙΑ NO.1: βρίσκεις τυχαία έναν ταλαίπωρο ισπανό που δεν έχει ιδέα πως να κυκλοφορήσει...σου ζητάει βοήθεια...και εσύ αντί να ακολουθήσεις τι σοφή συμβουλή της μαμάς μη μιλάτε σε αγνωστους αποφασίζεις για μια φορα στα χίλια χρονια να το παίξεις καλή:) του δίνεις τι βοήθεια που χρειάζεται όπως επίσης και το κινητό σου σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι αν χαθεί...!!παίρνεις το δρόμο σου και νιώθεις έτσι μια γλυκιά ικανοποίηση για την καλή σου πράξη:) και μετά από 3 μέρες αρχίζει ο εφιάλτης...τηλεφωνα μηνύματα και ξαναμανα!!! και αποφασίζεις λοιπόν να μην απαντήσεις σε τίποτα για να ξεκολλήσει σιγά σιγά ο τύπος...αμ δε!!σιγά μη ξεκολλήσει ο λατινος εραστής!!! κάθε μέρα έτσι αποφασίζει να κάνει αισθητή την παρουσία του με μερικά "τιλεφονιματακια και μερικά μηνυματάκια....ffff!!!
ΙΣΤΟΡΙΑ NO.2: βρέχει....έχεις τρελαθεί όλο το πρωί στις δουλειές!!! όταν λοιπόν παίρνεις το δρόμο του όμορφου γυρισμού μπαίνεις λουσμένη από πάνω ως κάτω σε ένα μαγαζάκι να αγοράσεις ένα χυμό και τσιγάρα!:) πολύ ευγενικά τα ζητάς και ετοιμάζεσαι να πληρώσεις;) που πας σε ρωτάει ο καθόλου γοητευτικός άγγλος...σπίτι επιτέλους απαντάς εσύ χαμογελαστή για να φύγεις επιτέλους...και τι σου λέει για να πιάσει κουβέντα...ααα ώστε βρήκες σπίτι...έλεγα αν δεν είχες βρει μια okay βρέχει να μη κάθεσαι έχω...να κάτσεις εδώ μέχρι να περάσει η βροχή... σημειωτέον δε με ήξερε....οποτε πως υπέθεσε ότι εγώ θα ψάχνω για σπίτι άγνωστο....δηλαδή φιλε μου αν είναι να πετάς τέτοια κοτσανοατακα καλύτερα να μασάς!!! έχει γεμίσει ο κόσμος ηλίθιους η εγώ τους αποπαίρνω?????δε μπορώ να καταλάβω!!πάντως αρσενικά όλου του πλανήτη συνέλθετε!!! καλύτερα να μη μιλήσεις και να πετάξεις μια πονηρή έξυπνη ματια παρα να πεις βλακεία!για να μην πω και τίποτα πιο βάρη!!κ μετά αναρωτιέται ο κόσμος πως τόσο έξυπνοι ωραίοι και επαγγελματικά καταξιωμένοι άνθρωποι (άντρες και γυναίκες) είναι singles!! ε φίλοι μου χίλιες φορες singles παρα να ψάχνεις να βρείς το μάτι σου κάτω από το κρεβάτι κάθε φορα που ο άνθρωπος σου ανοίγει το στόμα του!!!
today τα περαστικά μου πάνε σε αυτές τις γυναίκες και του άντρες που θα υποστούν αυτού του βαθμού την βλακεία προκειμενου να ικανοποιήσουν την έλλειψη συντροφιάς:)ffff εκνευριστικά πάλι που τα θυμήθηκα!
till next time:)kiss!!!:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"