ε μα είσαι....διαφορετικός!:)

καλησπέρα σας μικρά μου περίεργα πλασματάκια:)))
τι μου κάνετε??? ελπίζω όλοι να περάσατε υπέροχες γιορτές και να έπεται και ακόμα καλύτερη συνεχεια:) η αισιοδοξία μου έχει πιάσει κόκκινο?? hehehe!! φαίνεται ξύπνησα καλά...!θα μου περάσει στην πορεία της ημέρας:PP σήμερα γράφω με αφορμή μια κουβεντούλα που είχα πριν 3 βραδια:) το κλου της κουβέντας είναι ποσο εντύπωση μας έχει κάνει η υποκρισία του κόσμου...άλλος είσαι..άλλος πουλάς ότι είσαι..αλλα θέλεις...αλλα ζητάς..!! προσπαθώντας έτσι να φτιάξεις ένα πρόσωπο που στο τέλος τι? δε θα ικανοποιεί ούτε εσένα τον ίδιο..!! γιατί ρε παιδιά κρίνετε τους εαυτούς σας? άντρες okay γυναίκες! τι φοβάστε? τον έχω κόσμο?? knock knock! σας έχω άσχημα νέα! εδώ γεννηθήκατε για να ζήσετε σ αυτόν τον έχω κόσμο! οποτε θέλοντας και μη πρέπει να σταματήστε να τον φοβάστε! proton γιατί δεν υπάρχει λόγος..και δεύτερον γιατί έτσι θα δυστυχήσετε!!! άσε που τα λαγωνικά του έχω κόσμου τον φόβο τον μυρίζονται και ξέρουν κατά που να εκμεταλλευτούν! αυτό θέλετε να είστε? ούτε το θάρρος τις γνώμης σας ρε παιδιά?
δηλαδή επειδή υπάρχει πιθανότητα η δικη σου αντίληψη να μην ταιριάζει με τι δικη μου τι? δε θα χεις αντίληψη? γιατί θα σε φάω? το πολύ πολύ να μη σου κάνω παρέα!! χάχα! τόσο σημαντική πια είναι η δικη μου η η οποιαδήποτε παρέα για τη ζωή σου? δε νομίζω..!!όπως είπε και η κολλητοί μου..οποιος συνηθίζει να ξεσυνηθίσει κιόλας! και να μη χάνεται τον κόσμο κάτω από τα πόδια σας επειδή κάποιος δε συμφωνεί μαζί σας...δε σας θέλει για φίλο...για παρέα η για γκόμενο! δε σας κάνει αυτό λιγότερο καλους! διαφορετικούς σας κάνει!:)
εμενα προσωπικά μ αρέσει που είμαι διαφορετική
τα περαστικά μας σήμερα πάνε σ αυτούς που φοβούνται να δείξουν τη διαφορετικότητα τους! σ αυτούς που φοβούνται ακόμα και τη σκιά τους μη παρεξηγηθεί:PP
till next time:))
kiss:)!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"