και τώρα ένα σύνθημα που όλους μας ενώνει....πρέπει να ξέρεις τι θες!?!!?!?!?

πολύ πολύ σύντομα λοιπόν είμαι ξανά μαζί σας:)
φαίνεται ότι σας άρεσε η ανάρτηση περί ανάλυσης:) χαίρομαι! χαίρομαι!:) χτες λοιπόν...βαρεμένη στον καναπέ του σπιτιού μου...μαζί με μια από τις καλές μου φίλες...αποφασίσαμε τελικά να το πιούμε ένα ποτάκι:) συνοδεύσαμε έτσι έναν γοητευτικό κύριο (:-)) και πιάσαμε όλοι μαζί την πάρλα...!!!! το ένα ποτάκι έγινε δυο και τρία και τέσσερα...και σιγά σιγά αρχίσαμε αλήθεια να μιλάμε..!! όπου και να πήγαινε η κουβέντα..πάντα όμως κατέληγε ότι τελικά αυτό που δεν έχουμε λύσει..είναι ότι σχεδόν κανεις μας στην τελική δε ξέρει τι θέλει...και όταν λέει ότι ξέρει...και το βρει..το βαριέται και θέλει κάτι άλλο! προς θεού δε το λέω αυτό για να πω ότι εγώ είμαι η super κατασταλαγμένη..!!εγώ okay αν δε ξέρω...αγαπημένο παιχνίδι κριφτοκινυγητο:P hehehe!! μήπως όμως τελικά αυτή είναι η αρχή του νήματος για να λυθούν όλα? τι θες εσύ? ποιες είναι οι προτεραιότητες σου? τι θες από τους άλλους? και τι θες στην τελική να δίνεις εσύ στους άλλους? υπάρχουν άλλοι που είναι πιο κοντά σου...και άλλοι πιο μακριά σου...αυτό θέλει κάποια αλλαγή? και μονο τότε...και πάλι ίσος...θα αρχίσουν αλυσιδωτά να λύνονται πολλά από όλα αυτά τα δήθεν βεβαια προβλήματα που προσπαθούμε να λύσουμε στη ζωή μας..! φυσικά αυτή η κάπως ας πούμε λογική συμπεριφορά δεν μπορεί δυστυχώς να υοθετηθεί από όλους μας..!υπάρχουν εκεί έχω...μίζεροι, ονειροπόλοι, αισιόδοξοι, απαισιόδοξοι και ο καθένας αντιμετωπίζει και βλέπει τη ζωή από το δικό του μπαλκόνι!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! ξυπνήστε και ψάξτε τον εαυτό σας πάνω από όλα..!!και ίσως βρείτε μετά και τους άλλους! και αν δε μπορείτε να το κάνετε εδώ...σηκωθείτε και φύγετε! μη φοβάστε να αλλάξτε τη ζωή σας! γιατί αυτή έτσι κ αλλιώς δε θα σας λυπηθεί αν θελήσει να σας αλλάξει! ούτε θα σας χαριστεί!
ελπίζω να το πιάσατε το νόημα!:)
τα περαστικά μας σήμερα...πάνε σε όσους συνεχίσουν και μετά από αυτήν την ανάρτηση να ζουν μέσα στη μιζέρια τους και στα προβλήματα τους και να τρέφονται από αυτά..!!σε αυτούς που φοβούνται την αλλαγή..!!σε αυτούς που δε θα αλλάξουν ποτε τίποτα για να γίνουν καλύτεροι η χειρότεροι:)
ας for the rest of you:)
till next time:)
kiss!!:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"