είσαι κρυωμένος? όχι..είμαι κολλημένος!

τι μου κάνετε ξυνά μου πλάσματα?
εγώ ξεκινώντας το αγγλικό μου πρόγραμμα..δηλαδή διάβασμα μέχρι πρωίας...που σημαίνει ότι τι νύχτα δε πολυκοιμαμαι...που σημαίνει ότι καθότι η νύχτα πάντα σε επηρεάζει κάπως...ξεκίνησα πάλι να σκέφτομαι διαφορα πραγματάκια...πάντα με αφορμή κάτι που άκουσα...η είδα..η συζήτησα η ακόμα και έζησα..!! χτες το βραδυ λοιπόν όπως βόλευα τα δεδομένα τις ερευνας μου στο excel και ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω την ανάλυση μου κόλλησα σ αυτήν την λέξη...!! ανάλυση!! πόσες φορες έχετε κάτσει με έναν φίλο η μια φιλί για ένα καφέ και έχετε προσπαθήσει αναλύοντας μια κατάσταση να βρείτε μια άκρη...για κάτι που σας απασχολεί..!! σας έχω λοιπόν άσχημα νέα!:) καθότι είμαστε οντα κοινωνικά και σίγουρα η κατάσταση την οποια προσπαθείτε να αναλύσετε θα περιλαμβάνει και αλλα άτομα θα πρέπει να ξέρετε ότι δε μπορείτε με καμια ανάλυση και με κανέναν τρόπο να μπείτε στο μυαλό του αλλου και να καταλάβετε τι σκέφτεται...κοινώς αυτό που προσπαθώ να σας πω είναι ότι ποτε δε μπορείτε να ξέρετε να είστε σίγουροι για το τι και το πως σκέφτεται κάποιος άλλος..!!ο καθένας έχει τα δικά του δεδομένα...τις δικες του αρχές και με βάση αυτές πράττει σκέφτεται προχωράει! είναι αδύνατον ακόμα και αν ξέρετε τα δεδομένα του να τα συνδυάσετε και να σκεφτείτε εσείς γι αυτόν:) τα καλά νέα βεβαια που σας έχω είναι με βάση αυτό το σκεπτικό τι γλιτώνετε??? γλιτώνετε φαιά ουσία και όλη αυτή τι βαρετή διαδικασία τις ανάλυσης!!!!! hehehe!:) δε χρειάζεται όλα να έχουν έναν λόγο...δε χρειάζεται όλα να έχουν μια λύση...και δε χρειάζεται όλα να γίνονται οποτε και όπως εσείς θέλετε! απολαύστε τι ζωή σας όπως σας έρχεται...και τα καλά και τα άσχημα! μη προσπαθείτε να τα εξηγήστε γιατί μια τρυπα στο νερό θα κάνετε! χάνεστε και πνίγεστε σε μια κουταλια νερό...ενώ θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε το χρόνο σας απλά διασκεδάζοντας ότι βρεθεί στο δρόμο σας! και αν δε σας αρέσει...μη την ψάχνετε πολύ...απλά αποχωρήστε!:)
αυτά τα ωραία για σήμερα:)
τα περαστικά μας (έτσι για να μη ξεχνιόμαστε) πάνε σήμερα σε όσους θέλουν πάση θυσία να χειραγωγούν, να καθοδηγούν και να μην απολαμβάνουν τις στιγμές τους. σ αυτούς που θέλουν να βάλουν το πιο πολύπλοκο on πάνω στον πλανήτη σε καλούπια! δυσάρεστα νέα για σας! κανεις δε θα μείνει διπλα σας για να καλουπωθεί:)
όσο για τους υπολοιπους!:)
till next time;)
kiss:!)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"