Τα παραμύθια τα διαβάζουμε πριν κοιμηθούμε...Καιρός δεν είναι να ξυπνήσουμε?

Όπως ήμασταν ενα βράδυ στα σκαλάκια και αράζαμε, άκουσα ενα φίλο μου να φωνάζει διάφορα σε μία κοπέλα... Ξέρετε τώρα... Χυδαίες λέξεις... Μόνο που αυτές οι χυδαίες λέξεις ήταν αληθινές και πραγματικά τα πίστευε όταν τα έλεγε... Του είπα όμως πως αυτό δε θα μπορούσε να είναι τρόπος προσέγγισης, γιατί οι περισσότερες κοπέλες δε θέλουν την αλήθεια... Θέλουν όταν τις προσεγγίσει κάποιος να το παίξει ο μικρός πρίγκηπας, με το άσπρο άλογο ενίοτε, και να τους αραδιάσει ένα κάρο μαλακίες, που τα περισσότερα δεν πρόκειται να τα πιστεύει στ' αλήθεια και απλά τα λέει έτσι για να σε ρίξει... Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που δεν τολμάνε να ξεστομίσουν την αλήθεια, αλλά πιο πολύ σιχαίνομαι αυτούς που προτιμούν ν' ακούσουν ένα ψέμα παρά την ολοφάνερη, αυτόδηλη αλήθεια!! Ναι ρε κοπελιά ο άλλος σου μίλησε γιατί έχεις ωραίο κώλο, και όχι για την καλή σου την καρδιά!! Σου είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις? Σου φαίνεται τόσο αδιανόητο? Ή μήπως πιστεύεις στ' αλήθεια πως υπάρχουν πρίγκηπες? Ποτέ δεν υπήρξαν και ποτέ δε θα υπάρξουν... Κι αν σου αρέσει να ζεις σε μια ψευδαίσθηση δικαίωμά σου είναι, δε λέω, αλλά δεν αντέχω όλος ο κόσμος να ζει μέσα στο ψέμα και σ' αυτήν την τραγική παρωδία... Πραγματικά έχω κουραστεί τόσο πολύ απ' όλ' αυτά που όταν έρχεται κάποιος και μου την πέφτει και μου αραδιάζει όλες τις ίδιες μαλακίες που μου λένε όλοι χρόνια τώρα... το μόνο που λάνω είναι να τον παίρνω στο ψιλό και τον κοροιδεύω... Γιατί μπορει στα παραμύθια που διαβάζαμε μικρές να υπήρχαν οι πρίγκηπες, αλλά μέχρι εκεί... Μην μπερδεύουμε την αληθινή ζωή με τα παραμύθια!! Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να μου πει κάποιος τον αληθινό λόγο για τον οποίο με πλησίασε... Κάποιον που θα τολμούσε να πει την αλήθεια θα τον εκτιμούσα πολύ περισσότερο απ' όλους τους άλλους... Αλλά οι περισσότερες γυναίκες δεν είναι έτσι... Και γι' αυτό είμαι κι εγώ καταδικασμένη κάθε βράδυ που βγαίνω έξω να ακούω ηλιθιότητες και να ξενερώνω με όλον τον κόσμο... Δεν το αντέχω αυτό!! Ξυπνήστε επιτέλους!! Τα παραμύθια είναι για τα παιδάκια, όχι για τους ενήλικες... Δείτε τη ζωή στα σοβαρά και σκεφτείτε πόσο διαφορετικά και πιο εύκολα θα ήταν τα πράγματα αν όλοι λέγαμε και μπορούσαμε να δεχτούμε την αλήθεια... Μεγαλώσαμε δεν είμαστε μικρά παιδάκια... Πρέπει να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε την αληθινή ζωή όσο άσχημη κι αν είναι... Το βρίσκω αν όχι ηλίθιο, τουλάχιστον παιδιάστικο να μην ξεχωρίζεις το αληθινό από το ψεύτικο... Κι αν παρατηρήσεις προσεκτικά, τελικά το αληθινό είναι πιο όμορφο τελικά, όσο κι αν σου φαίνεται άσχημο εσένα... Έχει πιο πολύ πλάκα και ξέρεις ότι συμβαίνει πραγματικά... Τρέμεις στην ιδέα ότι κάτι που πραγματικά υπάρχει θα τελειώσει κι έτσι εκτιμάς πιο πολύ αυτά που έχεις... Αλλά το παραμύθι μας συμφέρει κατά κάποιο τρόπο αφού όταν το χάσουμε θα έχουμε χάσει κάτι ψεύτικο και δε θα μας πειράξει πολύ... Φυσικά σε όλους μας αρέσουν τα παραμύθια με τους πρίγκηπες και τις πριγκήπισσες, αλλά εγώ προτιμώ την αλήθεια... Να με κοιτάει στα μάτια... Όσο κι αν πονάει αυτό... Τουλάχιστον ξέρω πως ό, τι έζησα εδώ ήταν αληθινό, κι επειδή ήταν αληθινό θα συνεχίσει να υπάρχει και να ζει για πάντα... Ο πρίγκηπας δεν υπάρχει... Και δε θα σπαταλήσω τον χρόνο που μου απομένει σε παραμύθια... Το καλύτερο θα ήταν όλοι να το βλέπαμε έτσι... Μη χάνετε τον χρόνο σας... Είναι πολύ λίγος και τις περισσότερες φορές αργούμε να το καταλάβουμε... Και ζούνε αυτοί καλά... κι εμείς καλύτερα!!!

Σχόλια

Ο χρήστης oi agapimenes sas ksines!!! είπε…
h zoi ine mikri gia na nai thliveri moro mou!:)
xosta!!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"